![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel mensen die altijd met zichzelf bezig zijn, en nooit eens met jou!
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste wiskundige van vorige en deze eeuw zat vol waanideeën! Dom zijn gelovigen niet noodzakelijk, maar ze zijn toch behept met minstens één waanidee.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste mensen kunnen de realiteit aan zonder suicidaal te worden, ook al is die realiteit hard en allebehalve sprookjesachtig.
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de mens het goddelijke verstand intussen verheven is. Maar dan opnieuw, over welke god hebben we het? Misschien zijn er gewoon een paar mensen die de spot zijn beginnen drijven met religie en zich als die meester in camouflage zijn gaan voordoen? Misschien is het allemaal niet zo serieus te nemen en kunnen wij als mensen veel meer bereiken als we al die ideologieën zouden laten varen. Jij en ik zijn hier, we kennen onze oorsprong maar tot een bepaalde opname in de tijd. Is het nuttig daarin verloren te lopen, of te nemen wat je hebt en dat om te vormen naar iets deftig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() de farizeeën deden er ook alles aan zodat de
mensen de waarheid niet zouden kennen. dat doet de elite nu ook. allemaal witgekalkte graven , maar rot vanbinnen. er bestaat een eeuwen oud spreekwoord: een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat weet jij nou over de farizeeërs buiten je Wachttoren ? Nada !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goeie zaak.
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben de belangrijkste persoon in mijn leven, dus als ik iemands leven wil verbeteren, dan toch wel eerst en vooral het mijne. Ik vraag trouwens geen 'opofferingen' ik spoor enkel iedereen aan om zich niet meer of zo weinig mogelijk te reproduceren, en ik bepleit euthanasie voor iedereen die er om vraagt, ongeacht de leeftijd..
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken. Mss beter beginnen bij u zelf om niet meer verder te reproduceren. Als u kinderen hebt, hopelijk moeten ze van u niet horen dat zij geen kinderen mogen hebben omdat u het beter zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is de waarheid? God? Hun waarheid daar tegenover heeft een vervaldatum. Want ik zal het nogmaals zeggen. De mens is geen resultaat van willekeurige mutaties noch toeval. Maar daarmee heb ik niet gezegd dat een god ons creëerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() idd, heef ik toe. er is maar één iemand die dit kon,
nl. Jezus. Hij heeft zichzelf geofferd opdat éénieder die Hem aanvaard , eeuwig leven heeft. Hij is de enige op de wereld die dit heeft gedaan. allah niet, boedha niet, shiva niet, . . . |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die twee "zitten" op hetzelfde "niveau" als Jezus. Laatst gewijzigd door Bhairav : 2 september 2015 om 05:12. |
|
![]() |
![]() |