![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik spam of dubbelnicks rapporteer, wat heeft dat dan met onmacht te maken? In beide gevallen gaat het om het lozen van mensen die het forum gebruiken voor andere doeleinden dan waarvoor het bedoeld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() in dat geval met onmacht niet veel wsl, maar een hoogtepunt van tolerantie is het toch ook nooit hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
153 keren driehoek gedrukt, dan staat er 153. Zo kan iedereen uw niveau van tolerantie waarnemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
statistiekjes maken en eventueel correlatie met politieke voorkeur vaststellen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Iedereen mag hier zijn meninkjes verkondigen, er zijn op dat vlak nauwelijks beperkingen (tenzij de wettelijke). Het debat dat daaruit ontstaat wordt ook alleen maar mogelijk als forumgebruikers een aantal simpele spelregels volgen. Als ze die aan hun laars lappen zie ik niet zo goed in wat een rapportage daarvan met intolerantie te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het punt is, volgens mij, dat je in het dagelijks leven ook met idioten, grofgebekten, nestbevuilers, overlopers, bedriegers, leugenaars, marginalen, zuipschuiten, stoere pubers, betweters, stoere oma's, transseksuelen, pedofielen, homoseksuelen, gelovigen, hondenpoepers, giraffenneukers, domme blondines, allochtonen, nazisten, e.a. moet kunnen omgaan.
Dan heb je ook geen knopje om die persoon te vér-bannen. In realiteit heb je maar 1 legale optie: die persoon negeren. So shut the fuck up about it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar hey, ook daar is niks mis mee, recht en orde, nooit echt mijn ding geweest, maar ik kan vatten dat het concept aanhangers heeft. in theorie zou het een mooie zaak kunnen zijn en de wereld eenvoudiger maken. maar ik catalogeer het een beetje bij de andere utopieën zoals absoluut goed en kwaad etc ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Waar komt die desinteresse vandaan, denk je? Vroeger was dat een heel goed bezet forum, hoor, met interessante discussies en boeiende persoonlijkheden.
En waarom is de desinteresse hier dan niet zo groot dat het helemaal leegloopt? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 11 augustus 2015 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
-In het dagelijks leven kan ieder vrij kiezen met wie hij/zij omgaat of niet. -Als er in uw stamcafe gaandeweg meer en meer giraffeneukers en grofgebekten opduiken dan kun je die inderdaad negeren, maar als het publiek na verloop van tijd voor meer dan 3/4 uit die sujetten bestaat omdat de cafebaas niet ingrijpt, wat dan? Juist ja: je blijft daar weg en zoekt een ander stamcafe: maar dat is niet meer negeren, dat is vluchten voor de realiteit! Vervang nu in het bovenstaande stamcafe door forum, en dat is wat er gebeurt wanneer er op een forum geen minimum aan regels hardgemaakt worden. Ik wens hier niet door een diarree van gescheld en getrol te moeten waden om hier en daar misschien nog een interessant bericht te vinden. Ga maar eens kijken op usenet om een omgeving mee te maken waar letterlijk alles mag zonder enige beperking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Om het simpel te verwoorden: ik denk dat ambras en idiotie op internet meer mensen aantrekt dan afstoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() K&K moet bijv. een plaats zijn waar de gefrustreerde dubbelnickers die steeds worden gebannen toch hun frustratie kwijt kunnen. Want: Mensen uitsluiten -> frustratie -> pubers die op school een bloedbad aanrichten!
Laatst gewijzigd door Lance : 11 augustus 2015 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen weet van een banneling die een bloedbad heeft aangericht. |
|
![]() |
![]() |