![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Geef iedereen die bloed wil geven een dag verlof zoals vroeger, genoeg volk zien slecht gaan en flauwvallen. Dus dat lijkt me alvast geen overbodige compensatie !
En wat het Rode Kruis betreft .. ik heb nog gestort voor Nepal en Syrië (om de kinderen daar te helpen) ... het kan naïef zijn (cfr. de berichten van Haïti, http://www.hpdetijd.nl/2015-06-04/hu...wt-zes-huizen/ ) maar het lijkt me nog steeds beter ze daar te helpen dan dat ze eerst een boeking moeten doen bij een smokkelaar.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 12 augustus 2015 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef het Rode Kruis helemaal niets. Mijn bloed geven aan een modderaap?
Nee. Doe ik niet.