Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2015, 20:24   #61
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Welke zijn die andere intrinsieke kwaliteiten?
En waarom was bembem ook niet onder de indruk van die kwaliteiten?
Simpel: hij meet slechts 1m62 (zelfs niet eens 1m65 zoals ie beweerde), heeft niet eens een bachelor, is een tijd opgenomen geweest, werkt ergens part-time voor een habbekrats in een of andere manuele dead-end job, is met 4 thuis, een moeder in een sociale woning ..... Spelde me constant de les nadat ik hem niet meer wou zien .. En z'n adem stinkt .. Nou moe, dan zeg ik thx but no thx, kan wel wat beters krijgen, of blijf nog liever alleen, wihihihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 20:26   #62
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
deels waar. Van kolonialisme hebben wij profijt getrokken. Maar wie niet. Wij blanken zijn de enigen niet. Vlaanderen heeft wat mij betreft niets met kolonialisme te maken. Als het Franstalig establishment heimelijk Leopold II in zijn plannen steunt, dan is dat niet onze zaak. Vlaanderen heeft zich op eigen kracht opgewerkt. Het is de verdienste van de generaties voor ons. Het was de Vlaamse aristocratie geholpen door het Franstalige establishment die Vlaanderen kwam koloniseren, en daarvoor was het een wingewest voor Frankrijk, Oostenrijk, Spanje, Duitsland, de Nederlanden,Bourgondië etc..
Jaja, altijd excuses
Oud 28 augustus 2015, 20:28   #63
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Is nochtans simpel; hij/zij doet huilie-huilie omdat de positie van de blanke man in het nauw dreigt te komen
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 20:28   #64
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
You got it
Oud 28 augustus 2015, 20:30   #65
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jaja, altijd excuses
welke excuses worden er ingeroepen als 3/4 van de wereld "schuldig" is aan kolonisatie (kwalificatie schuldig is relatief gezien de tijdscontext), en wat heeft Vlaanderen en Vlamingen met kolonialisme te maken behalve het feit dat we er zelf eeuwenlang het slachtoffer van waren en nog steeds zijn, nu door onze eigenste Belgicistische opgedrongen wederhelft van dit kunstmatige apenland
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 20:34   #66
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
welke excuses worden er ingeroepen als 3/4 van de wereld "schuldig" is aan kolonisatie (kwalificatie schuldig is relatief gezien de tijdscontext), en wat heeft Vlaanderen en Vlamingen met kolonialisme te maken behalve het feit dat we er zelf eeuwenlang het slachtoffer van waren en nog steeds zijn, nu door onze eigenste Belgicistische opgedrongen wederhelft van dit kunstmatige apenland
Onzin, Vlaanderen is nooit gekoloniseerd zoals de zwartjes en geeltjes destijds .... Dat jullie met een wrok zitten tov. de Walen kan ik begrijpen maar is niet hetzelfde ... Nice try ...
Oud 28 augustus 2015, 20:42   #67
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Onzin, Vlaanderen is nooit gekoloniseerd zoals de zwartjes en geeltjes destijds .... Dat jullie met een wrok zitten tov. de Walen kan ik begrijpen maar is niet hetzelfde ... Nice try ...
Beetje door een enge bril bekeken. Kolonialisme is niet enkel een aziatiasch of Afrikaanse gelegenheid. Dat zou betekenen dat er geen kolonialisme was VOOR pakweg de Britten, de Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Portugezen in 17de, 18de, 19 de en 20ste eeuw andere delen van continenten gingen koloniseren.
Wat met de eeuwen daarvoor?
Was het uipersen van een wingewest als Vlaanderen door mogenheden als Frankrijk, Bourgondië, Spanje etc geen kolonialisme?
En nogmaals, wat heeft Vlaanderen met kolonialisme te maken behalve het feit dat het zelf voorwerp was van kolonialisme? De laatste vorm van kolonialisme tgo Vlaanderen is nog in volle gang. en op meerdere vlakken.
Niets met wrok te maken. Wel met losmaken en emancipatie. Als zwarten en gelen mogen emanciperen, witten dan toch ook, of ga je discrimineren?
Oud 28 augustus 2015, 20:42   #68
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Beetje door een enge bril bekeken. Kolonialisme is niet enkel een aziatiasch of Afrikaanse AANgelegenheid. Dat zou betekenen dat er geen kolonialisme was VOOR pakweg de Britten, de Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Portugezen in 17de, 18de, 19 de en 20ste eeuw andere delen van continenten gingen koloniseren.
Was het uitpersen van een wingewest als Vlaanderen door mogenheden als Frankrijk, Bourgondië, Spanje etc geen kolonialisme?
En nogmaals, wat heeft Vlaanderen met kolonialisme te maken behalve het feit dat het zelf voorwerp was van kolonialisme? De laatste vorm van kolonialisme tgo Vlaanderen is nog in volle gang. en op meerdere vlakken.
Niets met wrok te maken. Wel met losmaken en emancipatie. Als zwarten en gelen mogen emanciperen, witten dan toch ook, of ga je discrimineren?
Oud 28 augustus 2015, 20:49   #69
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Simpel: hij meet slechts 1m62 (zelfs niet eens 1m65 zoals ie beweerde), heeft niet eens een bachelor, is een tijd opgenomen geweest, werkt ergens part-time voor een habbekrats in een of andere manuele dead-end job, is met 4 thuis, een moeder in een sociale woning ..... Spelde me constant de les nadat ik hem niet meer wou zien .. En z'n adem stinkt .. Nou moe, dan zeg ik thx but no thx, kan wel wat beters krijgen, of blijf nog liever alleen, wihihihihi
Beggars can't be choosers!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 20:50   #70
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je beter kan krijgen, dan was je niet meer alleen .
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 20:59   #71
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beetje door een enge bril bekeken. Kolonialisme is niet enkel een aziatiasch of Afrikaanse gelegenheid. Dat zou betekenen dat er geen kolonialisme was VOOR pakweg de Britten, de Fransen, Engelsen, Spanjaarden, Portugezen in 17de, 18de, 19 de en 20ste eeuw andere delen van continenten gingen koloniseren.
Was het uipersen van een wingewest als Vlaanderen door mogenheden als Frankrijk, Bourgondië, Spanje etc geen kolonialisme?
Hadden we het niet over White Supremacy? Dan lijkt het me evident dat we het over onderdrukte zwartjes en geeltjes hadden, niet? Dat Vlaanderen onder de voet gelopen is door Frankrijk, Bourgondië, Spanje etc. maakt het nog geen kolonialisme, immers vandaag de dag beschouwt de gemiddelde Vlaam een Fransman, Spanjaard of andere Europeaan nog steeds als een 'gelijke' en niet als een 'neger', 'rijstkakker', 'zandneger', kortom als 'vreemd gespuis dat z'n klep dient te houden' ... Dat is wat White Supremacy inhoudt: namelijk de betweterige, spottende ondertoon wanneer (racistische) blanken het vandaag de dag over andere rassen hebben ...... Well too bad, but times are changing
Oud 28 augustus 2015, 22:10   #72
Another Jack
Banneling

Standaard

Ook distantieer ik me van volgende uitspraak van Boduo:
"In enkele steden & gemeenten zijn er inderdaad nog (te) veel Franstaligen."
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 22:26   #73
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Aah de nostalgie, waar is de tijd...

Richt anders ergens 'n achterhoekske op met wat gelijkgestoordengezinden om al die uitspraken te verzamelen/bundelen en dan aangifte te gaan doen, dat d�*�*r nog nooit iemand aan gedacht heeft.
Oud 28 augustus 2015, 22:27   #74
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hier valt geen touw aan vast te knopen.
Mindset schrijft nochtans duidelijke taal maar ja, als je van kwade wil bent en aan cognitieve dissonantie lijdt...
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 22:27   #75
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Nog 'n sjans dat de school terug begint maandag, al die tijd, sommigen weten er echt geen raad mee...
Oud 28 augustus 2015, 22:29   #76
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo, je was outclassed?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 22:30   #77
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is nochtans simpel; hij/zij doet huilie-huilie omdat de positie van de blanke man in het nauw dreigt te komen
Als er nu aan iets geen touw valt vast te knopen, dan is het wel aan dit kindertaaltje.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 28 augustus 2015 om 22:30.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2015, 22:36   #78
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Zo, je was outclassed?
oh ik distantieer me van deze uitspraak

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 28 augustus 2015, 22:36   #79
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
oh ik distantieer me van deze uitspraak
Maar ook van deze!

Oud 29 augustus 2015, 05:18   #80
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeer accuraat profiel. En net daarom passen we zo goed bij elkaar bem: Twee dwergachtige inteeltproducten met psycho(somatische) problemen, een lelijk gezicht, sociaal gestoord, een nutteloos, doodlopend leven en een hitleriaanse persoonlijkheid. Wanneer ga je nu eens eindelijk beseffen dat ik jouw perfecte match ben?
Je hoeft heus niet van me te houden, ik geloof niet in liefde, jij ook niet. Wederzijds respect zou al mooi zijn. En gewoon om de twee dagen de benen spreiden volstaat voor mij hoor, je hoeft me zelfs niet aan te kijken of te zoenen. Maar ik zal wel eerst een paar muntjes Frisk zuigen zodat mijn adem wat minder stinkt. En voor een kind mag je best zaad gaan halen bij een andere, grotere, slimmere en knappere man, geen probleem. Ik zal het opvoeden alsof het mijn eigen kind is. Ik zal je verzorgen wanneer je ziek bent, ik zal brood op de plank brengen als een echte huisvader en je zal nooit nog wat te kort komen. Ik zal je nooit verlaten en je aan je lot overlaten, wat er ook moge gebeuren. Elke zomervakantie reizen we naar een ander land dat jij mag uitkiezen, te beginnen met Thailand. We zouden het samen zo goed kunnen hebben, jij en ik... En dat meen ik serieus!
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be