Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 3 september 2015, 09:16   #61
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien: religieuzen zijn dan misschien armer, maar zijn geestelijk veel rijker dan atheïsten.
Als bisschop van Brugge uw leuter in de mond van de zoon van uw broer steken getuigt effectief van een rijk geestelijk leven.
dalibor is offline  
Oud 3 september 2015, 09:23   #62
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als bisschop van Brugge uw leuter in de mond van de zoon van uw broer steken getuigt effectief van een rijk geestelijk leven.
Als uw verstand in uw broek zit toch
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 3 september 2015, 10:35   #63
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Bs'd

Bart De Wever en Filip Dewinter haten België toch ook? En dat zijn geen religioten.

Bovendien: religieuzen zijn dan misschien armer, maar zijn geestelijk veel rijker dan atheïsten. Op dinsdagavond je vrouw bedriegen en naar een hoer gaan in Sint-Truiden, daar word je ongetwijfeld gelukkig van.
Bart De Wever haat België zeker niet, in tegendeel. Hij is keihard aan het werken om belgië te redden.

Philip De Winter haat belgië ongetwijfeld wel, naast alles wat bruin en/of moslim is.

Op wat baseer je je om te stellen dat er minder religioten dan atheisten naar de hoeren gaan in sint truiden ? Heb je dat gemeten ?
Pandareus is offline  
Oud 3 september 2015, 10:39   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hoe eerder zulke schoften omver worden geknald, hoe beter. En lang zal het niet duren vooraleer dit effectief gebeurt.

Meer valt er niet over te zeggen.
Als die binnenkort een bom op zijn kop krijgt, met de groeten van de belgische luchtmacht, dan zijn we er definitief vanaf.
Pandareus is offline  
Oud 3 september 2015, 10:42   #65
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien: religieuzen zijn dan misschien armer, maar zijn geestelijk veel rijker dan atheïsten.
Tja.... Als dat geloven U gelukkig maakt... Geloof het dan maar.

Citaat:
Op dinsdagavond je vrouw bedriegen en naar een hoer gaan in Sint-Truiden, daar word je ongetwijfeld gelukkig van.
Ja want in gelovige landen zijn er geen hoeren. Net als er geen homo's zijn etc. En een echte gelovige, die doet zoiets niet.
/sarcasm
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 3 september 2015, 11:08   #66
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Tja.... Als dat geloven U gelukkig maakt... Geloof het dan maar.

Ja want in gelovige landen zijn er geen hoeren. Net als er geen homo's zijn etc. En een echte gelovige, die doet zoiets niet.
/sarcasm
En gelovigen zijn nooit hypocriet.....
Ik ken persoonlijk iemand, zus is lesbisch, broer is hoofd van één of andere gelovige gemeenschap van christenen. Zus wordt door de broer verstoten uit de familie. En toen werd broer, die getrouwd is en kinderen heeft, betrapt in een zeer compromitterende positie met een man uit zijn gelovige gemeenschap.....
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 3 september 2015, 11:38   #67
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
En gelovigen zijn nooit hypocriet.....
Ik ken persoonlijk iemand, zus is lesbisch, broer is hoofd van één of andere gelovige gemeenschap van christenen. Zus wordt door de broer verstoten uit de familie. En toen werd broer, die getrouwd is en kinderen heeft, betrapt in een zeer compromitterende positie met een man uit zijn gelovige gemeenschap.....
Die man is dus een hypocriet en de uitkomst is een ware ironie. Gelovigen zijn vaak hypocriet omdat ze een boek letterlijk nemen en zich daar naar gaan gedragen ongeacht hoe ze zelf zijn wat resulteert in hypocriete handelingen en gedachten. Deze mensen zijn vaak in de war en makkelijk manipuleerbaar.
IJsboer is offline  
Oud 3 september 2015, 11:49   #68
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bs'd

Zegt de vrijzinnige:
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 11:50   #69
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bart De Wever haat België zeker niet, in tegendeel. Hij is keihard aan het werken om belgië te redden.

Philip De Winter haat belgië ongetwijfeld wel, naast alles wat bruin en/of moslim is.

Op wat baseer je je om te stellen dat er minder religioten dan atheisten naar de hoeren gaan in sint truiden ? Heb je dat gemeten ?
Bs'd

Gelovigen doen zoiets niet want dat is verboden. Atheîsten mogen dat.
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 11:51   #70
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Die man is dus een hypocriet en de uitkomst is een ware ironie. Gelovigen zijn vaak hypocriet omdat ze een boek letterlijk nemen en zich daar naar gaan gedragen ongeacht hoe ze zelf zijn wat resulteert in hypocriete handelingen en gedachten. Deze mensen zijn vaak in de war en makkelijk manipuleerbaar.
Bs'd

Geloof dat eens niet zeg, het zoveelste verzonnen verhaaltje.
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 11:56   #71
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Zegt de vrijzinnige:
Klopt het niet misschien? Ben er nog vergeten bij te zeggen: daarna de betrokken neef onder druk zetten om er niets over naar buiten te brengen. Uw geloof is een vergif voor de samenleving.
dalibor is offline  
Oud 3 september 2015, 12:25   #72
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klopt het niet misschien? Ben er nog vergeten bij te zeggen: daarna de betrokken neef onder druk zetten om er niets over naar buiten te brengen. Uw geloof is een vergif voor de samenleving.
Bs'd

Je spelt atheïsme verkeerd.
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 12:39   #73
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Gelovigen doen zoiets niet want dat is verboden. Atheîsten mogen dat.
Het enige verschil tussen gelovigen en atheïsten is dat atheïsten er niet over liegen.
Maori is offline  
Oud 3 september 2015, 12:39   #74
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Je spelt atheïsme verkeerd.
Ontken jij dan dat dat gebeurd is?
Maori is offline  
Oud 3 september 2015, 12:41   #75
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ontken jij dan dat dat gebeurd is?
Bs'd

Ik ontken vooral niet dat er dagelijks op parkingen mannen elkaars kontje masseren. Atheïsten.
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 12:44   #76
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Ik ontken vooral niet dat er dagelijks op parkingen mannen elkaars kontje masseren. Atheïsten.
Dat was mijn vraag niet.
Maar ik zal je terwille zijn: kontje masseren, ik ken maar één man persoonlijk die aan "kontje masseren" deed en dat was een christelijke religioot.

Ik herhaal mijn vraag: ontken jij dat dat gebeurd is?
Maori is offline  
Oud 3 september 2015, 12:45   #77
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Geen groep met ferventer bruinwerkers dan de geestelijkheid, Drukazz.
dalibor is offline  
Oud 3 september 2015, 12:49   #78
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat was mijn vraag niet.
Maar ik zal je terwille zijn: kontje masseren, ik ken maar één man persoonlijk die aan "kontje masseren" deed en dat was een christelijke religioot.

Ik herhaal mijn vraag: ontken jij dat dat gebeurd is?
Bs'd

Dat is gebeurd en daar zullen zij hun straf voor krijgen van Hem, net zoals atheïsten die kinderen misbruiken.
Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 12:50   #79
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geen groep met ferventer bruinwerkers dan de geestelijkheid, Drukazz.
Bs'd

Ja, dalibor, ja.

Drukazz is offline  
Oud 3 september 2015, 12:52   #80
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bs'd

Dat is gebeurd en daar zullen zij hun straf voor krijgen van Hem, net zoals atheïsten die kinderen misbruiken.
Call me oldfashioned, maar ik verkies een straf in dit Leven.
dalibor is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be