![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ... hier gaan we weer , de islam verbieden en het probleem is opgelost , kan iemand eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Clarion Project (niet bepaald een linkse organisatie) geeft cijfers uit 4 verschillende polls. Mijn 10% cijfer fanatiekelingen (IS-supporters) is dus niet uit de lucht gegrepen. Details voor elk land in de link.
Iets zegt mij dat het cijfer voor Belgie lager zal liggen door Westerse invloeden. Nogmaals: ik ben geen islam-fan, en als u cijfers heeft die het tegendeel aanduiden dan zie ik die graag. Beweringen over gezaghebbende islamitische geschriften gaan de discussie niet voorthelpen. http://www.clarionproject.org/analys...rs-arab-world# Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet geheel onterecht lijkt mij. Gelukkig zijn de meeste al lang uitgedoofd. Ik denk aan de religie van de Azteken en oud-Egyptische religies bijvoorbeeld. Wie weet wat er in de toekomst nog allemaal opduikt? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zich niet houdt aan onze regels, hoort gekortwiekt te worden. Individuen dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het 'probleem' is dat er geen exacte definitie is van wat 'democratisch' is en wat niet. De ene neemt er dit bij en de andere iets anders; de ene neemt het 'minimum' en de andere het 'maximum'....en beiden hebben gelijk en ongelijk......
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moet steeds met dezelfde ijver beschermd worden tegen aanvallen, hetzij van buitenaf of van binnenuit. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je kan ook een democratie hebben die absolute meningsuiting aanvaardt. En dan worden krachten die op democratische wijze die democratie willen aan banden leggen, niks in de weg gelegd..... Dus....het komt er wel degelijk op aan welk 'soort' democratie je de 'juiste' vindt en/of aanvaardt. Maar laten we het er nu bij laten, zolang we nog met elkaar akkoord gaan dat de islam een gevaar voor die democratie inhoudt...... Over de maatregelen om dat teniet te doen, daarover zullen we het wellicht nooit akkoord geraken ![]() Maar we hebben nog geluk dat onze politici snuggerder zijn dan wij, hé ![]()
![]() |