![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft haar tijd gehad en haar systeem (with a bug) dient vervangen te worden. Ze zijn "hun boekje te buiten" gegaan en de rest gaat er niet meer op toekijken maar het overnemen. Don't believe me? Watch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Weldra is het een realiteit dat er een zero tolerantie in het verkeer komt.
Jullie stemmen er zelf voor he ![]() "Oordeel niet op dat wat gij niet beoordeelt wenst te worden, want het oordeel dat gij velt zal men ooit over u vellen." Laatst gewijzigd door Peche : 26 september 2015 om 08:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk leeft in zijn eigen wereld. Zodra de mijne die van een ander nog maar benadert, ontstaat het risico op beroving, plundering, slavernij en profitariaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang een ander in mijn huis de plak niet komt zwaaien, doen die Vilvoordse rukkers in hun marginale clubje wat ze zelf willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is nog zoiets als universeel gedachtengoed. Als er morgen naast uw deur geroofd wordt, en ik ontken dat in mijn wereld maakt dat het niet minder waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbazingwekkend hoe sommigen vol vreugde uitkijken naar de herintrede van achterlijkheid, barbarij, slavernij en obscurantisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Correctie: Het Oosten is al reeds de wereldmacht!
Wie betaalt wie af staaf? Waar heeft Amerika schulden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen probleem jong , kzal een beetje gaan werken om uw levensonderhoud te betalen , en dan mag je me een beetje komen uitmaken waarom ik niet genoeg geef . Flipper . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij hebt al wel uw pilleke gepakt zekers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() De Vilvoordse rukkers zijn niet geraadpleegd over de islamisering van hun gronden . Ze hebben hun kindjes weggehaald en laten de krankzinnige pedofiel-aanbidders doen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de oplossing aan slavernij, scherpere zwepen ?
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar dat-ie zegt dat het met geweld en veel vechten zal moeteng gebeuren. Altijd hetzelfde verhaaltje met die linksmenschen.
![]() |
#76 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is ook bewezen dat de staat er beter van werd. Enkelingen die het systeem goed binneste buiten weten draaien en de meerderheid tot zich trekken uiteraard wat minder. http://www.canvas.be/video/panorama/...n-basisinkomen Bekijk de experimenten die in PRAKTIJK zijn uitgevoerd. Citaat:
Als je weet dat het gaat verdwijnen, waarom dan geen veiligheidsnet installeren? Citaat:
Ze doen eigenlijk ook niets nuttig behalve geld verdienen om het hoofd boven water te houden. Waarom alles moeilijker maken dan in plaats van gemakkelijker? En bovenal, als Afrika voor zo'n groei in populatie zorgde, waarom daar niet even gaan duidelijk maken dat ze verkeerd bezig zijn? Zo zag ik docu's van Afrikanen met 4 vrouwen, 20 kinderen en hij leefde van de visvangst uit een vervuilde rivier.... Kan niemand die culturen gaan duidelijk maken dat onze aarde dat niet meer kan dragen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld zal strijden tegen de IS. En ik hoop dat in die gemeenschappelijke strijd goede banden kunnen ontstaan en een wereldakkoord. Het Westen en het Oosten krijgen hier de kans van hun leven, ik hoop dat ze ten volle en constructief benut wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "mensen die voor zuiver water zorgen" blijven voor zuiver water zorgen, dan doen die mensen iets dat nuttig is, waar vraag naar is, en dan zullen die mensen dus ook in ruil daarvoor andere dingen kunnen bekomen. Die hebben dus geen basis inkomen nodig. Basis inkomen is er enkel maar voor mensen die minder bijdragen dan ze willen opdoen en dus op de kap van een ander consumeren. Citaat:
[ Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Het basisinkomen is dan een gelijk recht voor iedereen, maar de takenverdeling zal niet gelijk kunnen verlopen.
En ja, zoiets als na WO2. Alles terug laten openbloeien. |
![]() |
![]() |