Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2015, 19:33   #61
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Arab Migrants Told “Swedish Women Require Real Men”

https://www.youtube.com/watch?v=1qfTsORJjqI
Oud 31 oktober 2015, 20:02   #62
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Discriminatie is een strafbaar feit maar zedenfeiten plegen ook en dat is wat die 2 'asielzoekers' gedaan hebben.
En dan de politie is ermee bezig.Zal wel.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2015, 20:07   #63
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Discriminatie is een strafbaar feit maar zedenfeiten plegen ook en dat is wat die 2 'asielzoekers' gedaan hebben.
En dan de politie is ermee bezig.Zal wel.
Nazi's(Moslims) moet je niet discrimineren , maar buiten de wet stellen. .
Oud 31 oktober 2015, 20:27   #64
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stukje uit je tekst waar ik uit afleidde dat je vond dat als "het geval Diepenbeek" kon vrijgesproken worden, dat voor die twee helden ook maar moet kunnen! Het zou zelfs "onbegrijpelijk" zijn indien dit niet het geval was?
En er staat niet niet dat die meisjes filmen "onnozelheden" zijn. Dat probeer jij ervan te maken.
Ik heb met je te doen, zo altijd het onaanvaardbare proberen goed te praten. Wie denk jij te overtuigen? Jezelf? Tienduizenden zogezegde "oorlogsslachtoffers" waaronder zeer veel profiteurs en gespuis is een onaanvaardbare en gevaarlijke ramp die men over ons uitsmeert, wat jij er ook probeert van te maken. Straks verzuipen we in de kwalijke gevolgen ervan.
Selectieve verontwaardiging? Wanneer autochtonen onaanvaardbare daden plegen zul je me dat nooit en nergens zien goedpraten. Bewijs het tegendeel maar! Niet mijn fout dat allochtonen die (voorlopig) in de minderheid zijn voor het gros van die daden in aanmerking komen. Als dank omdat ze hier opgevangen en gekweekt worden, en aan hun wensen voldaan anders is het "racisme". Vlug nog maar wat gevangenissen bijbouwen, we gaan ze straks hard nodig hebben... Ook een vorm van "opvang"!
Je moet leren lezen wat er staat.
En niet off-topic gaan lullen.

Als er staat dat het even onbegrijpelijk is, dan betekent het dat het even onbegrijpelijk is dat iemand waarvan het bewezen is dat die beelden had van douchende meisjes vrijgesproken werd niet meer of niet minder.
Niet dat het moet kunnen, dat maakt gij ervan omdat ge niet kunt lezen wat er staat.

Kunt ge me trouwens de topic aantonen op dit forum naar aanleiding van deze vrijspraak ?

Kunt ge me uw postings aantonen in deze topic naar aanleiding van deze vrijspraak ?

Heeft er iemand überhaupt een topic opgestart over deze zaak, die gij onnozelheden noemt ?

Citaat:
Even onbegrijpelijk als het geval in Diepenbeek waar de dader vrijgesproken werd. En de slachtoffers voor de gerechtskosten konden opdraaien.

Ja ontken maar dat je dit voorval onnozelheden noemde.

Citaat:
Juist, ja. Praat het maar weer goed met onnozelheden.

Laatst gewijzigd door dpg : 31 oktober 2015 om 20:31.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2015, 20:34   #65
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je moet leren lezen wat er staat.
En niet off-topic gaan lullen.

Als er staat dat het even onbegrijpelijk is, dan betekent het dat het even onbegrijpelijk is dat iemand waarvan het bewezen is dat die beelden had van douchende meisjes vrijgesproken werd niet meer of niet minder.
Niet dat het moet kunnen, dat maakt gij ervan omdat ge niet kunt lezen wat er staat.

Kunt ge me trouwens de topic aantonen op dit forum naar aanleiding van deze vrijspraak ?

Kunt ge me uw postings aantonen in deze topic naar aanleiding van deze vrijspraak ?

Heeft er iemand überhaupt een topic opgestart over deze zaak, die gij onnozelheden noemt ?

Ja ontken maar dat je dit voorval onnozelheden noemde.
Dacht je dat ik het nog eens allemaal op een rijtje ging zetten en met een tekening erbij?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2015, 09:23   #66
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Dacht je dat ik het nog eens allemaal op een rijtje ging zetten en met een tekening erbij?
Neen gezien dat net wat meer inspanning vergt dan uw constante vuilbekkerij, een ranzigheid en onmenselijkheid noemt Dewever dergelijk gedrag.
Oud 4 november 2015, 15:51   #67
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen gezien dat net wat meer inspanning vergt dan uw constante vuilbekkerij, een ranzigheid en onmenselijkheid noemt Dewever dergelijk gedrag.
Verstop je maar verder met alles dooreen en op een hoop te gooien.
Wat ik een onnozelheid noemde was niet het gedrag van die onderdirecteur maar jou gedoe door op het geval van het doodrijden van dat meisje door Mo als onverbeterlijke recidivist te reageren met : het geval van een autochtone directeur die ook zoiets veroorzaakte enz
Vreemdelingen, vooral van een bepaalde soort, mogen zich alles permitteren zolang jij maar een bijna identiek geval met een autochtoon kunt opdiepen?
Je was precies de enige die op dat idee kwam!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2015, 16:36   #68
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Verstop je maar verder met alles dooreen en op een hoop te gooien.
Wat ik een onnozelheid noemde was niet het gedrag van die onderdirecteur maar jou gedoe door op het geval van het doodrijden van dat meisje door Mo als onverbeterlijke recidivist te reageren met : het geval van een autochtone directeur die ook zoiets veroorzaakte enz
Vreemdelingen, vooral van een bepaalde soort, mogen zich alles permitteren zolang jij maar een bijna identiek geval met een autochtoon kunt opdiepen?
Je was precies de enige die op dat idee kwam!
Ge moet echt leren lezen wat er staat en de rest er niet bij verzinnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be