![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Antwerpen lanceert snel interventieteam Laatst gewijzigd door Jakko : 11 november 2015 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150102_01455430 Vraag: Is dit het gedramatiseer waard of is het enkel omdat Bart de Wever erin betrokken is? Je weet wel, het effect van de stier en de rode lap? Laatst gewijzigd door fallen_angel : 11 november 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het past in de reeks waarbij elk voorval gebruikt wordt om Dewever aan te vallen. Had hij het feit afgekeurd, dan zou de oppositie staan janken hebben dat het een schande is dat hij zijn eigen politiediensten niet steunt. Nu steunt hij ze wel, en zegt men dat het een schande is dat er geweld gebruikt werd. Het feit is wel dat men de politie maar belt als de situatie uit de hand loopt, en men het zelf niet meer aankan. 'Men' waren in dit geval professionele hulpverleners, dus als die het niet zien zitten, is het niet verwonderlijk dat er geweld gebruikt wordt.
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk hebben ze goed gehandeld, en de reactie van BDW is correct omdat de oppositie hier weeral een politiek statement van maakt.
Mijn God, wat moeten de rooien en groenen "pissed" zijn dat ze de verkiezingen hebben verloren. 1 ding is duidelijk: de rooien en groenen zullen alles, maar dan ook alles slecht vinden wat deze regering doet, en het afbreken, letterlijk en figuurlijk, zelfs over 2 lijken heen -tot nu toe. Dat ze maar verder staken en doen, en op termijn krijgen ze de ganse bevolking tegen zich: de autochtonen omdat ze het beu zijn; de allochtonen omdat ze in zo grote getalen zijn dat ze voor elkaar stemmen. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 11 november 2015 om 00:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Zij zijn professioneel hulpverleners dus bellen zij de politie daarvoor. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was die hysterisch? Indien het antwoord tweemaal negatief is, gelieve jezelf dan verder te onthouden van niks ter zake doende commentaar!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alles beter dan een plastic kogel die haar een blauwe plek bezorgde. Dat weten we dan ook weer...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 november 2015 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kon je hen o.a. het loodgehalte van glazen verduidelijken...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenzij diegenen die het loodgehalte van de huidige generatie glazen kennen natuurlijk, het soort glazen waarvan men blindelings kan aannemen dat ze doorgaans worden gebruikt in dergelijke instellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef u wel graag een tip: check eerst toch best even de toestand van uw hospitalisatieverzekering...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw glas met laag loodgehalte heeft vermoedelijk nog niet overal de oude stock vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst stel je dat ze enkel zichzelf wou verwonden en geen gevaar voor haar omgeving vormde, nu stel je dat ze stond te dreigen. Het laatste is overigens correct. Er staat duidelijk dat ze niet alleen voor haarzelf, maar ook voor haar omgeving een gevaar vormde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat niet de eerste keer was ze een bedreiging voor haar en haar omgeving vormde. Ofwel weet je dus meer, ofwel verzin je maar wat. In geval het wel niet de eerste keer was dat ze een gevaar vormde voor haar en haar omgeving, zou dit opnieuw illustreren dat de begeleiding daar totaal onprofessioneel bezig is. Zo iemand die om de haverklap een gevaar vormt voor zichzelf en haar omgeving, hoort in dat soort open regime niet thuis. En om eerlijk te zijn: doe je ogen open. Als jij je in de eerste plaats druk maakt om de psychologische toestand van een psychopatisch geval dat staat te dreigen met stukgeslagen glazen, zul je nog veel ontgoochelingen moeten slikken in je leven. Dit is het echte leven, waar kinderen, met of zonder "psychologische problemen", stukken jonger dan dit wicht, uit de streek waar zij vandaan komt mensen met de glimlach het hoofd afsnijden, niet de droomwolk van de troetelbeertjes.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 november 2015 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Wat verkies je?
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Je bent al een gewelddadig tirannieke ouder als je je zoon of dochter een tik op de poep geeft. Volgens hen moet je volgens de nieuwe opvoedingsmethoden rede gebruiken en dus op je knie gaan zitten om vervolgens op dezelfde ooghoogte te zeggen: "Kaatje/Tuur (zo heten nu eenmaal die kleine geitenwollensokkendragers), dat mag je niet doen hoor." Let op het weglaten van het uitroepingsteken, want je stem verheffen is ook al niet pedagogisch verantwoord.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bij voorbaat uitschakelen zonder ernstige gevolgen ,zowel voor haar als voor anderen is dus not done.... Goed bezig manneke...héél goed,het zit blijkbaar diep bij u....gooi die frustratie er maar volledig uit.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ,de wereld is om zeep,hoe moet je nu nog opvoeden als je die kleine opdonders niet meer kan straffen.... Het vermanend vingertje helpt niet altijd.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 november 2015 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met zijn bijkomende hospitalisatieverzekering gaat hij het helaas niet kunnen redden in dat geval... ![]() |
|
![]() |
![]() |