Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 19 november 2015, 10:31   #61
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Goed is relatief, maar het kan wel.
Is idd relatief: wat als goed beschouwd wordt bij ons is een wereld van verschil met hetgeen als goed beschouwd wordt bij islamisten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 10:33   #62
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht

Dat iedereen met Moslim ouders een potentiële islamist is, ik geloof dat niet.
Niet allemaal uiteraard. Maar als het slechts 10% is, of zelfs maar 1%, dan zit je al met een gigantisch probleem.

En in Limburg zijn het vooral Turken. Die zijn daar op één of andere manier toch minder vatbaar voor dan die van Noord-Afrikaanse origine.

De islam moet gewoon erkennen dat ze een groot probleem hebben, en de bereidheid tonen er iets aan te willen doen. Maar daar ontbreekt het nogal aan.
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 19 november 2015, 11:02   #63
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bangelijke video vind ik.
Niet alleen het feit dat ze idd hier komen kweken op onze kosten om alles over te nemen, maar de bijgaande agressie druipt er van af.
Oud 19 november 2015, 11:21   #64
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bangelijke video vind ik.
Niet alleen het feit dat ze idd hier komen kweken op onze kosten om alles over te nemen, maar de bijgaande agressie druipt er van af.
De manier waarop sommigen uit hun ogen kijken, doet me denken aan mensen met een psychose.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 11:25   #65
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zijn de enquêtes wel juist ?? .... niet vergeten in welk land ge leeft hé..
Het enige waar we HIER zeker mogen over zijn is:

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 19 november 2015, 11:30   #66
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Ik kan dat moeilijk zelf inschatten, ik kom zelf vaak extremisten en tuig tegen, maar evenzeer vaak vriendelijke, niet-godsdienstige moslims.
Is dat iets nieuws? Niet godsdienstige christenen, niet godsdienstige boedhisten? Het wordt vaak geopperd, maar moslim zijn is heus geen ras.
fallen_angel is offline  
Oud 19 november 2015, 11:48   #67
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

De openingsvideo doet me volledig denken aan de film "World War Z" met Brad Pitt.

Beangstigend!
Infowarrior is offline  
Oud 19 november 2015, 11:54   #68
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Is dat iets nieuws? Niet godsdienstige christenen, niet godsdienstige boedhisten? Het wordt vaak geopperd, maar moslim zijn is heus geen ras.
Ik bedoel het type moslim dat wel eens een pint drinkt en niet altijd zit te zagen over Allah.

Laatst gewijzigd door Snerror : 19 november 2015 om 11:54.
Snerror is offline  
Oud 19 november 2015, 12:00   #69
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Citaat:
De neonazi's zijn spijtig genoeg even erg als de islamisten.
Dat zoiets ging gebeuren, wist iedereen. Het is een feit dat niet elke westerling bereid is om op de rug te gaan liggen voor een bende woestijnratten.

Ik vind het vreselijk dat mensen mensen aanvallen en zou veel liever een alliantie vormen met de moslims die niet achter extremisme en terrorisme staan maar ergens onderweg ben ik het vertrouwen in moslims verloren...
Ik denk dat nu niet , de neonazi 's hebben al altijd hune manieren kunnen houden tot op heden ! ze hebben wel een reden om uit hun kot te komen ik denk dat de maatschappij nog ga mogen blij zijn dat die gasten bestaan ,ze verdedigen gewoon ons grondgebied en onze vrijheden het zijn beetje meer feller gasten dan jan modaal wel ja wat ? , , de maat geraakt gewoon vol. bij alles en iedereen ? politiek was toch al langer op de hoogte van die groeperingen ? nu niet meer komen bleiten matjes
de vuile muilekoek is offline  
Oud 19 november 2015, 12:02   #70
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat nu niet , de neonazi 's hebben al altijd hune manieren kunnen houden tot op heden ! ze hebben wel een reden om uit hun kot te komen ik denk dat de maatschappij nog ga mogen blij zijn dat die gasten bestaan ,ze verdedigen gewoon ons grondgebied en onze vrijheden het zijn beetje meer feller gasten dan jan modaal wel ja wat ? , , de maat geraakt gewoon vol. bij alles en iedereen ? politiek was toch al langer op de hoogte van die groeperingen ? nu niet meer komen bleiten matjes
Heb jij zin in zo'n soort bendeoorlog in onze straten? Ik niet. Dat wil echter niét zeggen dat ik niet wil dat het schuim uit onze maatschappijen verwijderd wordt.
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 12:12   #71
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb jij zin in zo'n soort bendeoorlog in onze straten? Ik niet. Dat wil echter niét zeggen dat ik niet wil dat het schuim uit onze maatschappijen verwijderd wordt.
De neonazi's ik heb er niks tegen. goeie gasten punt .
de vuile muilekoek is offline  
Oud 19 november 2015, 12:26   #72
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De neonazi's ik heb er niks tegen. goeie gasten punt .
Neen, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Het is niet omdat zij tegen jou niks hebben, dat het van hen goeie mannen maakt.

Ik ga eerlijk toegeven: soms wil ik dat zo'n mannen eens een echte ravage aanrichten onder de islamisten maar dan ben ik gewoon even slecht.
Van mij moeten ze niet dood; gewoon weg uit onze landen is al goed genoeg.
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 12:34   #73
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Neonazi zijn niet het antwoord op het probleem.
Met stijve arm en luide muziek ergens in een veld wat te staan scanderen is eerder lachwekkend dan dat het wat opbrengt.

Nee het probleem moet veel dieper aangepakt worden en daar zal veel intel en geld voor nodig zijn.

Intel om geld naar bv woonprojecten te brengen waar nu de allochtonen gehuisvest zijn en steden als forten bezitten. Daar moeten ze uit. De sociale wijken moeten opgekocht worden en herbouwd worden naar wijken voor autochtonen zodat ze uit de steden verdwijnen.
En dat kan. Mits veel geld.

Kindergeld blokkeren voor veel kinderen en zorgen dat het fiscaal noodzakelijk wordt dat hun kinderen ofwel school lopen ofwel werken, niet dat ze als aftrekposten gewoon werkloos ten laste blijven en vervallen in sociale statuten dat hun toegang geeft tot sociale woningen en andere zaken die ons armer maken en uitputten en demotiveren om belastingen te betalen.
Oud 19 november 2015, 12:37   #74
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En haal ze vooral uit de politieke gemeente lijsten.
Oud 19 november 2015, 12:40   #75
Peche
Banneling

Standaard

Kindergeld, uitkering of leeflloon zal bij radicale families in het gedwang komen. En ouders medeplichtig als ze informatie achterhielden.
Zoiets zie je toch aankomen???
Peche is offline  
Oud 19 november 2015, 12:42   #76
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kindergeld, uitkering of leeflloon zal bij radicale families in het gedwang komen. En ouders medeplichtig als ze informatie achterhielden.
Hebben ze daarvoor genoeg ballen hier?

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maori is offline  
Oud 19 november 2015, 12:45   #77
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Als men nu eens zou beginnen met islamieten die hier om het even wat mispeuteren het land daadwerkelijk uit te zetten samen met al de gezinsleden die op hetzelfde adres verblijven. Let wel ik heb het niet over een verkeersovertreding maar diefstal, geweld, afpersing, drugshandel, fraude....
Zelfcontrole zou er snel kunnen zijn. Ouders zouden hun kinderen, zeg maar het gespuis van vandaag, snel tot de orde roepen.
Anderzijds, indien deze maatregel niet helpt, raken we snel van een pak islamieten af.
Skobelev is offline  
Oud 19 november 2015, 12:47   #78
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Nee ik zie dat niet aankomen.

Maar kindergeld, uitkering en leefloon loopt als een rode draad door sociale huisvesting, omnio statuut en fiscale beloning.
Ze worden er niet zelden rijk van.

Kijk gewoon rond, half Gent is in bezit van uitkering trekkers die op hun beurt als huisjesmelkers belastingvrij inkomsten verwerven terwijl ze uitkeringen en omnio statuten of andere voordelen genieten.
Zo zie je meer Porsche cayennes en andere dure wagens in sociale allochtonen wijken dan in de gemiddelde betere kmo zone.

Nu het gaat me niet om hun auto, maar het is hun visite kaartje van hoe goed ze het wel stellen terwijl ze officieel de grootste sukkelaars zijn die er te vinden zijn.
Oud 19 november 2015, 12:48   #79
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Hebben ze daarvoor genoeg ballen hier?

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Ze moeten de cultuur dwingen mee te werken tegen het terrorisme. En de collaborateurs ervan lostrekken van ons sociaal net .
Peche is offline  
Oud 19 november 2015, 12:50   #80
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als men nu eens zou beginnen met islamieten die hier om het even wat mispeuteren het land daadwerkelijk uit te zetten samen met al de gezinsleden die op hetzelfde adres verblijven. Let wel ik heb het niet over een verkeersovertreding maar diefstal, geweld, afpersing, drugshandel, fraude....
Zelfcontrole zou er snel kunnen zijn. Ouders zouden hun kinderen, zeg maar het gespuis van vandaag, snel tot de orde roepen.
Anderzijds, indien deze maatregel niet helpt, raken we snel van een pak islamieten af.
En het kalief Wilt ze. ZE willen ze en mogen daar daarna niet vertrekken.
Daar is ook geen administratie dus wat hier geschrapt wordt en daar verdwijnt verdwijnt voorgoed .
Peche is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be