![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Is idd relatief: wat als goed beschouwd wordt bij ons is een wereld van verschil met hetgeen als goed beschouwd wordt bij islamisten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in Limburg zijn het vooral Turken. Die zijn daar op één of andere manier toch minder vatbaar voor dan die van Noord-Afrikaanse origine. De islam moet gewoon erkennen dat ze een groot probleem hebben, en de bereidheid tonen er iets aan te willen doen. Maar daar ontbreekt het nogal aan. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bangelijke video vind ik.
Niet alleen het feit dat ze idd hier komen kweken op onze kosten om alles over te nemen, maar de bijgaande agressie druipt er van af.
#64 |
Minister-President
|
![]() De manier waarop sommigen uit hun ogen kijken, doet me denken aan mensen met een psychose.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
#65 |
Schepen
|
![]() Het enige waar we HIER zeker mogen over zijn is:
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De openingsvideo doet me volledig denken aan de film "World War Z" met Brad Pitt.
Beangstigend! |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoel het type moslim dat wel eens een pint drinkt en niet altijd zit te zagen over Allah.
Laatst gewijzigd door Snerror : 19 november 2015 om 11:54. |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat zij tegen jou niks hebben, dat het van hen goeie mannen maakt. Ik ga eerlijk toegeven: soms wil ik dat zo'n mannen eens een echte ravage aanrichten onder de islamisten maar dan ben ik gewoon even slecht. Van mij moeten ze niet dood; gewoon weg uit onze landen is al goed genoeg.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neonazi zijn niet het antwoord op het probleem.
Met stijve arm en luide muziek ergens in een veld wat te staan scanderen is eerder lachwekkend dan dat het wat opbrengt. Nee het probleem moet veel dieper aangepakt worden en daar zal veel intel en geld voor nodig zijn. Intel om geld naar bv woonprojecten te brengen waar nu de allochtonen gehuisvest zijn en steden als forten bezitten. Daar moeten ze uit. De sociale wijken moeten opgekocht worden en herbouwd worden naar wijken voor autochtonen zodat ze uit de steden verdwijnen. En dat kan. Mits veel geld. Kindergeld blokkeren voor veel kinderen en zorgen dat het fiscaal noodzakelijk wordt dat hun kinderen ofwel school lopen ofwel werken, niet dat ze als aftrekposten gewoon werkloos ten laste blijven en vervallen in sociale statuten dat hun toegang geeft tot sociale woningen en andere zaken die ons armer maken en uitputten en demotiveren om belastingen te betalen.
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En haal ze vooral uit de politieke gemeente lijsten.
#75 |
Banneling
|
![]() Kindergeld, uitkering of leeflloon zal bij radicale families in het gedwang komen. En ouders medeplichtig als ze informatie achterhielden.
Zoiets zie je toch aankomen??? |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je gelijk hebt.
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men nu eens zou beginnen met islamieten die hier om het even wat mispeuteren het land daadwerkelijk uit te zetten samen met al de gezinsleden die op hetzelfde adres verblijven. Let wel ik heb het niet over een verkeersovertreding maar diefstal, geweld, afpersing, drugshandel, fraude....
Zelfcontrole zou er snel kunnen zijn. Ouders zouden hun kinderen, zeg maar het gespuis van vandaag, snel tot de orde roepen. Anderzijds, indien deze maatregel niet helpt, raken we snel van een pak islamieten af. |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kindergeld, uitkering en leefloon loopt als een rode draad door sociale huisvesting, omnio statuut en fiscale beloning. Ze worden er niet zelden rijk van. Kijk gewoon rond, half Gent is in bezit van uitkering trekkers die op hun beurt als huisjesmelkers belastingvrij inkomsten verwerven terwijl ze uitkeringen en omnio statuten of andere voordelen genieten. Zo zie je meer Porsche cayennes en andere dure wagens in sociale allochtonen wijken dan in de gemiddelde betere kmo zone. Nu het gaat me niet om hun auto, maar het is hun visite kaartje van hoe goed ze het wel stellen terwijl ze officieel de grootste sukkelaars zijn die er te vinden zijn.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is ook geen administratie dus wat hier geschrapt wordt en daar verdwijnt verdwijnt voorgoed . |
|
![]() |