Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Steunt U de NVA-veiligheidscultuur voor België?
Ja 12 52,17%
Nee 10 43,48%
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren 1 4,35%
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2015, 12:47   #61
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dergelijke laconieke reactie geeft aan dat wat ik zeg niet de vinger op de wonde maar er letterlijk in is. En pikken dat dat doet bij sommige. De waarheid kwets nog altijd het hardst.
Zoiets willen we toch niet ?

Dan is het zaak van snel en doortastend te handelen :

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 12:49   #62
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maakt instorten enig verschil uit? Eigenlijk is de oprichting compleet nog niet voltooid, dus instorten of niet maakt geen zier uit, er verandert niets aan, 't is sowieso een en al groot stort.
Voor elke grote verandering (positief of negatief) is er een instorting of één of andere oorlog... Misschien worden we wel onderworpen aan Poetin, wie zal het zeggen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 12:50   #63
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Wat ik nu ook zie is dat spa ENORM meegaand is betreffende deze en andere maatregelen die nodig geacht worden in het kader van terreurbestrijding.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 13:00   #64
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Voor elke grote verandering (positief of negatief) is er een instorting of één of andere oorlog... Misschien worden we wel onderworpen aan Poetin, wie zal het zeggen.
Geen probleem, ik kan wel achter sommige van zijn ideeën staan, en dan rijden we binnen afgelopen tijd terug met een Volga hé. Zo erg is dat toch niet?

http://www.diplys.ru/?page_id=156
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 13:30   #65
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is wel Bart die de uitspraak ooit deed in een debat met Filip Dewinter, dat hij boven op een piramide van mestkevers zat maar geen kant op kon om er mee in een regering te komen. Alsof het VB erop zit te wachten om aan een BELGISCHE regering te mogen deelnemen. Alsof het VB ooit zal gaan trouw zweren aan de koning.

Een Vlaamse of geen.
Ik stelde alleen maar dat Bart Dewever het woord "mestkever" niet heeft uitgevonden of als eerste heeft gebruikt. Dat hij het nu wel gebruikt is zijn verantwoordelijkheid. Trouwens; ik heb dat debat niet gezien. Dus het gebruik van dat woord is mij ontsnapt.
Trouwens ik leer meer van de situatie die zich op straat voordoet als van al de leugens die soms op een debat worden verkondigd. Er is teveel verschil tussen blauwe, gele en rode hersenmassa om te komen tot een gezamenlijke aanpak.
En als dan nog scheldpartijen plaatsvinden tussen strontvliegen en mestkevers dan zijn het bovendien debatten zonder veel inhoud.
Want zulk taalgebruik heeft niks te maken met inhoudelijk overleg maar wel het natrappen van kiezers die niet behoren tot uw nalopers.
Die benadering is verre van democratisch.
We hebben in verleden gezien dat er nog scheldwoorden gebruikt werden om bepaalde groepen te omschrijven.
Soms worden het gebruik van scheldwoorden omschreven als racisme.
Racisme tegen bepaalde Vlamingen bestaat dus niet.
Dit is ook België. Een onbegrijpbaar amalgaam zootje.
En dit nu zonder de Volksunie.
Volgens mijn mening is het volk in dit land meer amalgaam geworden dan het ooit was. Maar dat is maar mijn mening. Who cares?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 13:42   #66
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Ik stelde alleen maar dat Bart Dewever het woord "mestkever" niet heeft uitgevonden of als eerste heeft gebruikt. Dat hij het nu wel gebruikt is zijn verantwoordelijkheid. Trouwens; ik heb dat debat niet gezien. Dus het gebruik van dat woord is mij ontsnapt.
Trouwens ik leer meer van de situatie die zich op straat voordoet als van al de leugens die soms op een debat worden verkondigd. Er is teveel verschil tussen blauwe, gele en rode hersenmassa om te komen tot een gezamenlijke aanpak.
En als dan nog scheldpartijen plaatsvinden tussen strontvliegen en mestkevers dan zijn het bovendien debatten zonder veel inhoud.
Want zulk taalgebruik heeft niks te maken met inhoudelijk overleg maar wel het natrappen van kiezers die niet behoren tot uw nalopers.
Die benadering is verre van democratisch.
We hebben in verleden gezien dat er nog scheldwoorden gebruikt werden om bepaalde groepen te omschrijven.
Soms worden het gebruik van scheldwoorden omschreven als racisme.
Racisme tegen bepaalde Vlamingen bestaat dus niet.
Dit is ook België. Een onbegrijpbaar amalgaam zootje.
En dit nu zonder de Volksunie.
Volgens mijn mening is het volk in dit land meer amalgaam geworden dan het ooit was. Maar dat is maar mijn mening. Who cares?
http://www.vlaamsbelang.org/nieuws/938
Oud 23 november 2015, 13:59   #67
Guinevere
Banneling

Standaard

Nee, omdat er naast het prentje van "haatpredikers" een brave, biddende moslim in een moskee wordt afgebeeld.

Ik vind die maatregel dus heel erg hypocriet. Screenen, opvolgen, het land uitzetten? Begin dan maar bij de kopstukken van het Vlaams Belang.

Ook liever geen 400 mil € voor "terreurbestrijding" (veel wordt er blijkbaar toch niet bestreden als er aanslagen kunnen plaatsvinden desondanks...)

Molenbeek structureel "opkuisen" en personeel op gevoelige plaatsen screenen? Wat wordt daaronder verstaan?

En noodtoestand niet enkel in geval van oorlog ook bij aanslagen? Nee, dank u.

De andere maatregelen kunnen er misschien nog door. Hang af van hun invulling.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 november 2015 om 14:04.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 14:06   #68
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Nee, omdat er naast het prentje van "haatpredikers" een brave, biddende moslim in een moskee wordt afgebeeld.

Ik vind die maatregel dus heel erg hypocriet. Screenen, opvolgen, het land uitzetten? Begin dan maar bij de kopstukken van het Vlaams Belang.

Ook liever geen 400 mil € voor "terreurbestrijding" (veel wordt er blijkbaar toch niet bestreden als er aanslagen kunnen plaatsvinden desondanks...)

Molenbeek structureel "opkuisen" en personeel op gevoelige plaatsen screenen? Wat wordt daaronder verstaan?

En noodtoestand niet enkel in geval van oorlog ook bij aanslagen? Nee, dank u.

De andere maatregelen kunnen er misschien nog door. Hang af van hun invulling.
Weet ge nog hoe ge mij beschreef welke evolutie het zou hebben als we de oorlog verklaarden? Ons is de oorlog verklaard en wij verstoppen ons niet. Gaan weldra van deur tot deur. Voelt ge u nog onschendbaar en denk je echt dat er nog toekomstmuziek iN Europa is?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 14:06   #69
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haatpredikers bidden niet?
Citaat:
Dikke 2, alle keren dat die met willekeurig mensen neerknallen in concertzalen, zich opblazen enzo. Dat moet dringend stoppen
Citaat:
Dat is eigenlijk niet nodig. We zouden beter alle geldstromen van jullie Saoudi-vriendjes bevriezen. Maar dat gaat het patronaat natuurlijk niet doen, FN moet nog kunnen draaien en we hebben olie nodig.
Citaat:
En Molenbeek structureel "opkuisen" en personeel op gevoelige plaatsen screenen? Wat wordt daaronder verstaan?
Men mag hopen van deur tot deur de salafistische rattennest uitkuisen met het leger. Jammer genoeg ben ik niet heel naïef en zal het bij wat schijnarrestaties blijven. Binnen de 3 dagen zijn die mannen weer vrij.
Oud 23 november 2015, 14:08   #70
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

De uitzending van 2005 is echter niet meer terug te vinden maar misschien is het niet slecht om zo nu en dan eens wat uitspraken uit het verleden terug aan de dag te brengen zoals deze bv.

https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg

En dan nu even vergelijken met de huidige toestand van zaken, graag!!!

Laatst gewijzigd door Garry : 23 november 2015 om 14:12.
Oud 23 november 2015, 15:41   #71
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Steunt U deze voorgestelde maatregelen?

t'is nog soft in feite ? we kunnen gewoon permanent de noodtoestand invoeren en een oorlogsfeertje maken. Elke verdachte moslim wordt gewoon zonder bewijslast neergeknald.
Dan een kampje maken om alle iman-moslims in te deporteren. Zou volgens mij de zaak fundamenteel kunnen aanpakken. Dus die mogen ook in de bak.
Dan al wie in de GSM een connectie legt met die imans of via facebook een like geduwd heeft, wordt op een verdachtelijst gezet

Nieuw materiaal voor de politie is zever, ze hebben volgens mij vooral eens wat meer IT nodig en bekwame mensen

Laatst gewijzigd door brother paul : 23 november 2015 om 15:44.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 21:51   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De uitzending van 2005 is echter niet meer terug te vinden maar misschien is het niet slecht om zo nu en dan eens wat uitspraken uit het verleden terug aan de dag te brengen zoals deze bv.

https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg

En dan nu even vergelijken met de huidige toestand van zaken, graag!!!
Van dat inpassen van moslims in een verlichte samenleving zoals BDW zegt heb ik nog niet veel/niets gezien.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2015, 22:50   #73
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
t'is nog soft in feite ? we kunnen gewoon permanent de noodtoestand invoeren en een oorlogsfeertje maken. Elke verdachte moslim wordt gewoon zonder bewijslast neergeknald.
Dan een kampje maken om alle iman-moslims in te deporteren. Zou volgens mij de zaak fundamenteel kunnen aanpakken. Dus die mogen ook in de bak.
Dan al wie in de GSM een connectie legt met die imans of via facebook een like geduwd heeft, wordt op een verdachtelijst gezet

Nieuw materiaal voor de politie is zever, ze hebben volgens mij vooral eens wat meer IT nodig en bekwame mensen
Zie maar eens wat een succes die multiculturele integratie is.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Amerika.dhtml
Oud 23 november 2015, 22:51   #74
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Van dat inpassen van moslims in een verlichte samenleving zoals BDW zegt heb ik nog niet veel/niets gezien.
Zie maar eens wat een succes die multiculturele integratie is.

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...-Amerika.dhtml
Oud 23 november 2015, 23:10   #75
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Is dat écht nodig ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2015, 02:36   #76
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Is dat écht nodig ???
BDW vond dat toch.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2015, 11:32   #77
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Wat ik nu ook zie is dat spa ENORM meegaand is betreffende deze en andere maatregelen die nodig geacht worden in het kader van terreurbestrijding.
les extremes se touchent... dat is altijd zo
Oud 24 november 2015, 11:37   #78
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poepsimpel Bekijk bericht
Men zou ook eens moeten proberen de blokkers in een verlichte samenleving moeten in te passen.
ah naar het schijnt is 70% hun religieus gedrag hier na een jaar kwijt; Dus op dat vlak lijkt het wel te lukken. Dus ze gaan nog met moeite een keer per maand naar de moskee

Je kan in feite stellen op basis van dat onderzoek dat al wie nog rabiaat naar de mis gaat verdacht is. PUNT...

hier zo'n onderzoek
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...eloof~a720551/
het stond onlangs ergens nog in de krant
http://newsmonkey.be/article/60956
hierze dit artikel had ik i gedachte

anderzijds heb je hier een onderzoek die zegt dat 50% rabiaat is ??
http://www.demorgen.be/binnenland/ru...oden-bbab147b/

wat belangrijk te herhalen hier in BE 70% van de moslims vind dat de koran boven de wet staat, en weet dus niet dat de wet boven de koran staant

Laatst gewijzigd door brother paul : 24 november 2015 om 11:43.
Oud 24 november 2015, 11:44   #79
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poepsimpel Bekijk bericht
Men zou ook eens moeten proberen de blokkers in een verlichte samenleving moeten in te passen.
Die hebben allemaal werk, en die gaan allemaal niet naar de kerk, is dat geen teken van verlichting ?
Oud 24 november 2015, 13:56   #80
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat zijn 'verdachte' voertuigen, hoe ziet dat er uit?

Wat zijn 'verdachte' verkeersstromen?

Wat is 'haatpredikers/haat prediken', iemand die reciteert uit de koran/reciteren uit de koran?
verdachte voertuigen zijn alle auto's met moslims in toch ? Ambeteer ze maar eens allemaal, en ja het zijn moeilijke tijden voorhen. Maar misschien kunnen ze eens druk zetten op hun 'broertjes' en zeggen dat ze mogen stoppen met die jihad zeveraars te helpen

verdachte verkeersstromen ? heb ik nog nooit gezien...

haatpredikers: aangezien alle moslim shier na een jaar niet meer streng beleidend zijn, kun je ervan uitgaan dat moslims die meer dan een maal per week naar de kerk gaan verdacht zijn. Ofwel moeten we die mensen allemaal een RF-chip inplanten ofwel geven we ze allemaal een tracker, ofwel analyseren we hun rekeningen, telefoonverkeer automatisch wanneer ze teveel naar de kerk gaan want normaal gedrag in een seculiere maatschappij is dat niet
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be