![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeggen dat ik alle aanwijzingen naar overduidelijke beïnvloeding, en zelfs betrokkenheid in onopgeloste strafzaken door de politiek, het gerecht én de top van politie en rijkswacht met links bewees.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw bewijs: NUL. U wil een hond slaan, en u vindt zelf de stok uit. Zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||||
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat u obscuur bent. Wel dat geloof obscuur is. Wat het ook is, trouwens. En dat u letterlijk gelooft dat een sprookjesboek van 3000-2500 jaar oud waar is, maakt u een fundamentalist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vroeg u enkel de mening over Leviticus, en u ontweek het antwoord. Citaat:
If you can't stand the heat stay out o the kitchen. En stop met mij vals te beschuldigen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 13:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik in heel uw verhaal hier lees, is dat u er sterk in bent, zoals onze linkiewinkies, om anderen uw eigen leugens in de mond te leggen en hen dan op uw eigen verzonnen leugens te gaan veroordelen... En zo iemand komt zich hier ophemelen dat hij anderen te les leest... Het enige dat u hier prijsgeeft is uw eigen bekrompen onverdraagzaam- en onbetrouwbaarheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Meer kan ik toch niet vragen? Na al die jaren moet er toch iets opduiken? Maanlanding, Roswell 1954, Kennedy, Dutroux, Lady Di, bende van nijvel, 9/11, aanslagen Parijs 2015, ... Waar is er 1 bewijs? Als u voor een rechtbank staat, en u wordt beschuldigd. Gaat u aanvaarden dat de aanklager met aanwijzingen komt? Of gaat u harde bewijzen eisen? Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Allez, begin nog eens over de stoute francophonen die de brave Vlaming pesten. Ik vind dat ge dat nog niet hebt over verteld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Kenmerken ongerechtvaardigde complottheorie: •de verklaring strijdig is met een algemeen aanvaarde, officiële verklaring, •de bedoeling achter de samenzwering slecht is, •schijnbaar niet met elkaar verband houdende gebeurtenissen met elkaar worden verbonden, •het altijd goedbewaarde geheimen betreft, •er gewezen wordt op de onverklaarde en tegenstrijdige fenomenen van de officiële verklaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wij hebben trouwens die discussie over de dutroux al gehad op een complottheorie thread. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=273 Toen was ik net zo 'hard' als in deze thread. Ik ben het altijd met u oneens geweest. Als ge dat niet kunt verdragen, dan start een blog, en laat enkel mensen toe die dezelfde mening hebben als u. Dit is trouwens ook niet de eerste keer dat Schoof een complottheorie lanceert, en gij hem ter hulp komt. http://forum.politics.be/showthread....52#post7591352 Dit ging over Andreas Günter Lubitz, die als co piloot 'zogezegd' moslim was en daarom opzettelijk dat vliegtuig liet crashen. Dit was uw commentaar op die theorie: DE bron die zich niets gelegen laat aan de "aanbevelingen" voor de media, en die om die reden wordt verguisd door "weldenkend links" en haar vazallen. De Schoofzak laat zich deze keer (toevallig?) niets gelegen aan van de "extreem-rechtse" Bron waaruit hij heeft geput om deze draad te kunnen opstarten.... Klassiek complotdenken. En er is duidelijk een patroon in jullie opzet om hier complottheorieën te lanceren. Echt gestoord. En ik zal altijd tegen dit degoutant gedrag ingaan. Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Linkiewinkie en dat is met de dag inderdaad een groter schandwoord... Verder: denkt u dat ook niet? Ja, dat denkt u ook... Toppunt van professioneel gecorrumpeerd zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bravo, je hebt je braaf in de luren laten leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
U kan zijn standpunten zelf opzoeken in het archief van dit form. Hij gelooft bvb dat de aarde in 6 dagen is geschapen. Hij 'corrigeert' dat wel dat ge dagen niet moet begrijpen als 'een dag van 24u'. Tja .... Hij is een fundamentalist die het niet van zichzelf wil toegeven. En hij ontwijkt de vraag of Noach echt heeft bestaan. Tja... Say no more. Citaat:
Ben ik gecorrumpeerd? Wat bedoelt u daarmee? Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel Europa wist in de tijd dat prins Albert een serieuze en langdurende buitenechtelijke verhouding had; heel Europa, behalve la Belgique, waar de meeste mensen totaal uit de lucht gevallen kwamen toen ze hoorden over een dochter Delphine... hewel als de Belgische maffia zo sterk staat dat ze de rioolpers de mond kan snoeren over zo een lekkere kluif.... dan kan er in dit land veel verzwegen worden en geconspireerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heel veel mensen op dit forum hebben er u al op gewezen dat ge onduidelijk schrijft. Ik ga dat ook doen. Mag ik u vragen de Nederlandse taal met respect te behandelen. In de luren gelegd door wie? Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 november 2015 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heeft er iemand zaken mee wat iemand in zijn privé leven doet? Mijn interesseert het absoluut niet wie scheef p**pt met wie. Wat wil u? De situatie zoals in de UK en USA waar het privé leven van bekende figuren de bron is van een hele industrie, de tabloids? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Echter, uw manier van redenering en conclusietrekking is op niks substantieel gebaseerd. Dit is kroegpraat, niet meer of minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Hewel, geef mij dan eens één zinnige reden waarom het dossier naar het zuiden van het land moest vertrekken, zelfs alle bijkomende taalmoeilijkheden die dat meebracht terzijde gelaten???
Laatst gewijzigd door marie daenen : 26 november 2015 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Lijken mij eerder twee verklaringen om de waarheid achter een zogenaamde complottheorie te verkrachten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |