![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Colruyt valt het nog mee, maar ik herinner me de tijden dat veel mensen te vuil waren om hun kar terug te plaatsen in de winkelkarrenstalling. Het gevolg was dat er her en der winkelkarren stonden (nu zie je dit ook soms al bij de Colruyt), de mens moet nu eenmaal financieel gedwongen worden om dingen te doen zoals ze horen.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er was nml. personeel om die karretjes terug te halen door het muntstukken systeem waren er gauw weer een paar honderd ongeschoolde werklozen bij. Dus niet zeveren he, een eenmalige investering kwam goedkoper voor de werkgever dan maandelijks drie a vier mensen te betalen. Ik denk dat dit den Hoomer zijn laatste snedige opmerking was van het jaar 2015 was.
![]() |
#63 |
|
![]() De hoge minimumlonen zorgen er inderdaad voor dat ongeschoolden geen werk kunnen vinden.
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]()