![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Argumenten, Knuppel? Het ging niet zozeer over of we al dan niet een Belgicistische regering hebben, maar waarom het toch zo makkelijk is de schuld op de sossen te steken, terwijl we nu toch een rechtse regering hebben met evenveel pionnetjes van de n-va in de regering als indertijd de sossen onder Di Rupo I. Dat communautaire punten in de frigo opgeborgen werden in ruil voor regeringsdeelname, was me ook al bekend. Ik heb helemaal geen last van het vliegend schijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Schepen
|
![]() LOL, je kan je vorige bijdrage steeds toelichten.
Zelf zie ik Demonen als de tegenpool van de Schoofzak. Hij brengt nieuwsartikelen en geeft meestal zijn aanzet tot discussie. Laatst gewijzigd door lupus : 22 december 2015 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten wij proberen daar een schepje bij te doen, dan zou dat een averechts effect hebben. Schadenfreude wordt vaak (terecht) niet gewaardeerd. Wild om zich heen slaan, is dom. Maar wacht tot er ooit eens een gelegenheid komt om hem echt pijn te doen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met jouw bijdragen? Iemand die alleen lulkoek verkoopt heeft mij geen lessen te geven in hoe het moet. Demonen houdt bij hoog en bij laag vol dat er van de kracht van verandering niets te merken is. Maar wie zich de moeite doet om de draden na te trekken die hij opstartte de drie laatste bladzijden in 'Binnenland', kan zien dat hij niets anders doet dan jammeren over elke verandering waarmee deze "N-VA-regering" de crisis (die notabene begon lang voor de eerste machtsdeelname van de N-VA) probeert onder controle te krijgen. Veranderingen die, uiteraard, niet passen in de kraam van demonen. Waar demonen ook rekening mee weigert te houden zijn de lijken van de vorige regeringen die uit alle mogelijke kasten puilen en die moeten opgeruimd worden. Daar komt een vluchtelingentsunami, de gevolgen van de gepleegde aanslagen in Frankrijk, alsook de dreiging van islamgekken met nieuwe terroristische aanslagen in Belgique, bovenop. Demonen zingt het liedje dat er geen kracht van verandering is, en klaagt tegelijkertijd steen en been wegens de doorgevoerde veranderingen. Hopelijk bakt deze "N-Va-regering" er niets van want dan vervalt de reden voor de missie van demonen op dit forum.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat weten degenen die goede raad verkopen aan hun grootste vijand ook.
![]() |
![]() |
#66 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Hier ging het over: Citaat:
Citaat:
Ik geef trouwens geen lessen; daarvoor moet je bij anderen leden zijn. ![]() |
|||
![]() |
![]() |