![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Van hoeren gesproken! Het gewone volk hoereert met zichzelf.
Waarschijnlijk te lang zonder sex geweest in hun puberteit omdat ze het zogezegd niet mochten van de heilige roomse blabla. Ik zal eens even een voorbeeld geven van hoereren met zichzelf en met zijn eigen geld. We hebben een paar tienduizend ambtenaren aan de belastingen die zich moeten houden aan de zwijgplicht. Die ambtenaren moeten wij allemaal betalen maar....ze moeten zwijgen. Destijds konden die ambtenaren werkloze jongeren die in drugs of andere louche zaken handelden en onbekend waren voor de fiscus ontdekt worden via de nummerplaat van hun chique racewagens. Nu krijgen diezelfde ambtenaren geen inzage meer in die materie. Alleen de politie mag nog weten wie met die voertuigen rijdt. Gaat de politie die scheve schaatsrijders misschien diets maken dat er nog zoiets bestaat als "tekenen en indiciën" van bepaalde rijkdom. Onlangs had ik op een kerstavond een discussie over de invoering van de kliklijn. Nu worden dus uitsluitend gegevens verstrekt door jaloerse buren over zwartwerk. Gegevens die bovendien niet altijd juist zijn. Vlaanderen is verzuurd en Tommelein zal ervoor zorgen dat het sociaal leven nog verzuurder zal worden als zijn kliklijn succes zou hebben. Toen ik als gewezen ambtenaar mijn visie in het gezelschap smeet kreeg ik als reactie dat ik minder jaloers moest zijn. Zwartwerkers misdoen toch niks! Laat die mensen toch met rust. Werk dan maar aan zulkdanig ministerie. Als je poogt uw werk te doen ben je een jaloerse bok en kan je het uiteindelijk aan dit ministerie zelf vergeten. Dan noemen ze je een klokkenluider. En zelfs sommige bazen mijden die mensen als de pest. Omdat het allemaal onkreukbaren zijn waarschijnlijk! Ik was verdomme content dat ik vervroegd moest stoppen wegens ziekte! ![]() Maar hoeveel zullen dit snappen op dit forum? Teveel ambetantenaren betalen kan nog door den beugel. Maar......niemand wil dus die controlerende jaloerse bokken over zijn drempel. Dat is dus hoereren met je eigen centen. Want die ambtenaren betalen wij toch om liefst niks te doen. Akkoord? Hoereren gebeurt dus niet altijd tussen de lakens. ![]() En het gewone volk speelt dus het liefst met zijn eigen voeten. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs wiskundig.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat mijn bijdrage weeral te lang zal zijn om reactie te krijgen.
De hoeren zullen weeral op een ander zitten. En het zijn vrouwen natuurlijk. Die bruin mannekes mogen overal hun kwakje deponeren maar de bruin dochtertjes mogen niet buiten zonder lijfwacht. Maar nu ben ik waarschijnlijk racist ook nog. Misschien komt er toch nog enige reactie? Want bruin racisme bestaat. Wit racisme is hier onbekend. Er zijn nog teveel witten om van racisme te kunnen spreken. Minderheden kunnen nooit racist zijn. ![]() En ik begin te overwegen om hier ook het uit te bollen. Ik begin te vermoeden dat velen mijn bijdragen geband hebben want anders heb ik geen verklaring meer voor het feit dat er nooit enig echt debat volgt op mijn visie (s?) Ik spreek van debat; niet persoonlijke aanvallen dus. Het heeft dan geen zin meer om ellenlange uiteenzettingen te maken om duidelijk te maken waarom je een bepaalde visie hebt. Het behoort waarschijnlijk tot de familiale geplogenheden dat men te lange bijdragen gewoon overslaat omdat begrijpend lezen en onderzoeken teveel tijd vraagt. Trouwens debat is niet plezant. Liever mekaar in de haren vliegen met one-liners. Stontvliegen tegen mestkevers dus. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een boek lezen vraagt teveel inspanning en er is geen tijd voor. Een kortverhaal gaat ook niet om dezelfde reden. Een alinea? Nee, dat ook niet. Hoogstens enkele korte zinnen. Dat gaat nog net. Noemen ze je een racist? Prijs je gelukkig want je zegt de waarheid.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat niet. ttz, ik begrijp het wel. Je stort je in een relatie gelijk een kieken zonder kop. Ofwel ben je zelf niet al te betrouwbaar, zodat de partner zich echt bedrogen voelt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 december 2015 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Of jij met het RW. De jaren zeventig. Dat was nog eens grappig.
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vijf zweepslagen, geef toe dat dat nog meevalt, Guinevere.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een draadje over seks. En jij maakt een link naar de politiek.
Niet naar een politica, maar naar partijen. Daar kan ik niet bij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zijn tegenwoordig heel gebruikelijke termen in conversaties die ik met zowel Vlamingen als Nederlanders heb. Leenwoorden, weet je wel?
Hoe oud ben jij, 80?
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eén man - één vrouw. Twee exen. Al dat geleuter over wat vrouwen wel of niet zouden doen aan de hand van "geleerde" enquêtes. Binnenkort wordt er nog een reglement voor vrouwen opgesteld. Zoals IS doet voor de behandeling van seksslavinnen! Enne ... wie zegt dat de mannen die voor zo'n onderzoek ondervraagd werden de waarheid zeggen? Wat voor de vrouwen ook telt natuurlijk!
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoeren zijn allemaal vrouwen, volgens u. Dan zijn we meteen uitgeklapt. Volgens mij is dat niet zo en het enige wat dan nog kan volgen is een welles-nietes debatje (enfin voor zover dat een debat is!) Er zijn meer kleurlingen dan blanken. Dat is ook een feit - om even te repliceren op uw opmerking ivm racisme die ook niks nada noppes rien te maken heeft met deze draad! En ik heb nog nooit gehoord dat bijdragen geband worden. Forummers wel.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gebeurt hetzelfde met het "Engels". Maar vreemd genoeg niet enkel in Vlaanderen maar ook in Wallonië, Nederland en de rest van de wereld. Nog vreemder is dat haast niemand erover valt en niet inziet hoe erg onze taal aan het verloederen is! Dit gaat niet meer over enkele leenwoorden. Probeer eens wat beter te luisteren naar gesprekken en wat minder uw oren dicht te stoppen met oortjes waardoor waarschijnlijk ook enkel "Engelse" klanken in uw hersenen dringen! Trouwens, dacht u dat Engelse taalpuristen blij zijn met deze evolutie? Ik hou van Engels, ik ben een anglofiel. Maar dat wat ze tegenwoordig in onze oren spuien is geen Engels, dat is een vies straattaaltje.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt groot gelijk!
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet een ernstige afwijking zijn, klaar te komen op blikken koekendozen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Engels is een globaliserende wereldtaal; de tool bij uitstek voor uitwisseling van wetenschap; de handelstaal (en waar handel gedreven wordt, is de neiging om oorlog te voeren veel kleiner). .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Te veel stomheid is niks voor mij. Natuurlijk zijn volgens mij hoeren allemaal vrouwen. Leest eens begrijpend in de context zoals ik het schreef a.u.b. Geen tijd om de essentie van het artikel te vatten ? En zinnen te interpreteren naar inhoud in het kader waarin ze voorkomen? Trouwens; een hoer heeft een hoerebok nodig. En mijn artikel ging in essentie er over dat hoererij niet uitsluitend tussen de lakens gebeurt. Maar dat is te moeilijk zeker Marie? En wat dat Nederlands of Vlaams betreft het volgende nog. Toen ik op de barricaden stond in Brussel en Vlaanderen en een der oudste leden van de VU was lag jij waarschijnlijk nog in de wieg met een tut in je mond. Misschien is het aangeraden dat je hem er opnieuw in stopt? Want van de Vlaamse zaak weet je niks af. Dus zwijg er best over. En denk na alvorens je kritiek begint te spuien. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 december 2015 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Af en toe zit er nog iemand op dit forum die blijk geeft dat hij de moeite doet om begrijpend te lezen en of te reageren op de echte inhoud van een bijdrage i.p.v. een persoonlijke aanval te lanceren. Ik heb geen enkele problematiek dat er van gedachten gewisseld wordt. En dat niet iedereen akkoord is met mijn standpunten. Of voorwaarde natuurlijk dat bepaalde beweringen niet totaal uit de context worden getrokken om er een tegenover gestelde inhoud te kunnen aan geven dan deze door de schrijver wordt bedoeld. En ondanks mijn verwittiging waaruit duidelijk blijkt dat ik er niks moet van hebben dat men steeds maar een debat-deelnemer tracht persoonlijk aan te vallen blijven sommigen op dit forum hardleers. Ik heb me dus daarstraks in een vorige bijdrage weer laten verleiden om repliek te geven op een stomme persoonlijke aanval. Pffft! Ik zal er moeten mee leren leven zeker dat er mensen zijn die ruzie moeten kunnen maken of ruzie zoeken. Sommigen zijn trouwens tot niet meer in staat. Er zijn er zelfs die hun hele leven met hun eigen voeten spelen. Waar het trouwens om draaide in mijn vorige bijdrage. Maar ook dat beseffen ze zelf niet. Sexueel klaarkomen vinden ze zelfs heel belangrijk. Maar vaak is dat klaarkomen alleen een bevestiging van hun eigendunk. Feitelijk zijn het soms sukkelaars die niet weten wat ze missen. Klaarkomen kan zelfs een varken. Maar klaarkomen met wederzijds respect en in liefde is dan wel menselijker. Maar hoe wil je dit verschil aantonen aan dezen die nooit zullen beseffen wat ze missen. De beer in een zeugen-stal komt misschien wel vijftig keer per dag klaar. Je hoeft er dus niet prat op te gaan dat je dat ook een paar keer per dag zou kunnen. Het bewijst alleen maar al te dikwijls dat er niks mis is met het dierlijke aan de mens. Maar.....er is nog zoveel meer dan uitsluitend beermanieren of beerverzuchtingen. Meteen ben ik terug bij de inhoud van de topic. En daar moet het blijven bij klaarkomen tussen de lakens. En over sletten en hoeren natuurlijk. Hoogstaand! ![]() |
|
![]() |
![]() |