![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de ongelovige die van alles en nog wat doet om toch maar gelijk te krijgen. raar hé. waarom streeft de ongelovige ernaar om te bewijzen dat God niet bestaat? jaloers op wat de gelovige heeft? als het de ongelovige toch niks uitmaakt, waarom al die energie en moeite. Dat moet toch een lastig leven zijn. altijd de onzekerheid hebben van ik moet dringend iets vinden om te bewijzen dat het allemaal bullshit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat staat er in de kapellekes langs de weg? juist ja, Maria! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cultuur. mss moet je al de burka bestellen voor uw vrouw en dochters, alle alcohol buiten, varkensvlees buiten,. . . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Christenen hebben wel nog toekomst in het westen. maar
daarvoor is de enige weg Jezus Christus. anders word het Islam. ik hoop dat de bevolking de juiste keuze maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Leve Jezus Christus. Hij is het.
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als t volgens u dood is. christenen ( niet de katholieken, Jehova's ) zijn springlevend. katholieke kerk gaat dood, amper nog volk in de kerk. maar niet getreurd. Allah is toch dezelfde volgens de paus. kunnen ze met instroom van islam in europa oplossen. verbouw kerken tot moskeën en terug vollen bak volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerst wil ik even kwijt dat het feit dat het aantal christenen stijgt, vb. dankzij China en Brazilië, te wijten is aan voornamelijk evanglistische kringen. Dat is niks om je over te verheugen. Evangelistisch "christendom" is ahistorische rommel die erin slaagt het ergste uit het christendom boven te halen en alles wat nog mooi is, zoals liturgie, kunst, ingetogen spiritualiteit, er uit te smijten. Dus ik zou me daar niet zo over verheugen, zelfs niet als ik christen was.
Ik denk dat iedereen het met me eens zal zijn dat het katholicisme hier op sterven na dood is. De kerken staan leeg, en ze blijven leeg. De modernistische kerk heeft gefaald, ze had geen boodschap die de geïnteresseerden niet in het links-progressieve atheïsme vinden, en ze heeft de rest van haar aanhang verloren door traditie op te offeren. Er zijn gemeenschappen die hier ook groeien heb ik de indruk, jammer genoeg zijn dat veel protestante. Erger nog, dat is vooral te wijten aan pinkstergemeenschappen, dus Afrikaanse migranten. Een kleine troost is dat onder die groeiende gemeenschappen ook de orthodoxe kerken zitten, die zeker hun gebreken hebben maar er niet aan denken om de katholieke of protestante tour van modernisme op te gaan. Na de val van onze beschaving, die trouwens voor een groot deel te wijten is aan de links-progressieve nieuw-atheïsten die koste wat het koste het christendom wilden uitroeien en geen 2 keer nagedacht hebben wat er met het vacuüm zou gebeuren, zal het dan ook die kerk zijn die heropleeft als er een christelijke kerk heropleeft. Het katholicisme is hier dood. Dank Paus Modernicus VI en zijn voorgangers. Niet dat het daarvoor al niet grondig fout liep, maar dat is wel de nagel geweest.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 14 januari 2016 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spiritualiteit kan onmogelijk samengaan met een abrahamitische religie Laatst gewijzigd door Nietzsche : 14 januari 2016 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |