Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2016, 18:29   #61
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik zou zeggen doe het zelf eens, vooral in Duitsland. Merkel laat een miljoen vluchtelingen binnen en de politie mag alle ellende oplossen en hun stront opkuisen. Alle begrip als die dat kotsbeu zijn hoor, het is Merkel haar schuld.
Ja mocht ik maar eens de leiding hebben over die klerezooi ho hoh
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:31   #62
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kijk al uit naar de volgende stille mars in Keulen tegen geweld en racisme....ik vind die brandende kaarsjes dan altijd zo mooi
En effect dat het heeft, zeker als er nog witte balonnen bij zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:39   #63
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Persbericht politie Keulen van 2 januari

Cover up jongens?

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:51   #64
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht

Cover up jongens?

Zelfs in de Belgische MSM spreken ze van een cover up en in Duitsland heeft de betrokken media dit al toegegeven. Enkel Dalibor van het Politics forum is nog niet mee...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 18:55   #65
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs in de Belgische MSM spreken ze van een cover up en in Duitsland heeft de betrokken media dit al toegegeven. Enkel Dalibor van het Politics forum is nog niet mee...
Je verstaat geen Duits?

Ik heb het trouwens over de politie en hun persbericht. Wat de media al dan niet heeft gebracht, wanneer en hoezeer "vooraan" in het nieuws, is een andere discussie.

Laatst gewijzigd door dalibor : 6 januari 2016 om 18:57.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 19:08   #66
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je verstaat geen Duits?

Ik heb het trouwens over de politie en hun persbericht. Wat de media al dan niet heeft gebracht, wanneer en hoezeer "vooraan" in het nieuws, is een andere discussie.
Ik denk dat jij een beetje traag zijt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 20:09   #67
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  notabigdeal.jpg‎
Bekeken: 117
Grootte:  53,1 KB
ID: 101077  

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 20:18   #68
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik kijk al uit naar de volgende stille mars in Keulen tegen geweld en racisme....ik vind die brandende kaarsjes dan altijd zo mooi
Daar gaat nog steeds meer volk in mee stappen dan in pegida en ander vb-tuig betogingen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 20:20   #69
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ge te snel op uw paard springt kunt ge beter eens kijken of het geen ezel is.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 21:02   #70
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Cover up jongens?

De politie gaat er van uit dat de daders criminelen zijn die zich in de vluchtelingenstroom mengen om in Duitsland hun slag te slaan. De vrouwen zijn beroofd van geld, sieraden en telefoontjes. De aanrandingen dienen om de vrouwen makkelijker kunnen beroven. Die methodes ken ik uit eigen ervaring in Dakar en Tunesie (mislukt in beide gevallen). Ik werd dan wel niet betast maar wel klemgezet. Omstanders daar lachen er om en helpen je niet. Wees gewaarschuwd als westerling in grotere steden in N.Afrika. Men kan dit de vluchtelingen niet aanrekenen.

Laatst gewijzigd door Piero : 6 januari 2016 om 21:04.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 21:13   #71
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
De politie gaat er van uit dat de daders criminelen zijn die zich in de vluchtelingenstroom mengen om in Duitsland hun slag te slaan. De vrouwen zijn beroofd van geld, sieraden en telefoontjes. De aanrandingen dienen om de vrouwen makkelijker kunnen beroven. Die methodes ken ik uit eigen ervaring in Dakar en Tunesie (mislukt in beide gevallen). Ik werd dan wel niet betast maar wel klemgezet. Omstanders daar lachen er om en helpen je niet. Wees gewaarschuwd als westerling in grotere steden in N.Afrika. Men kan dit de vluchtelingen niet aanrekenen.
Snuggere politie.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 21:33   #72
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zouden de daders beter opsporen dan weten ze het zeker.
Oud 6 januari 2016, 22:00   #73
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ze zouden de daders beter opsporen dan weten ze het zeker.
Er zijn veel beelden van bewakingscamera is. Maar de daders zijn waarschijnlijk allen illegaal. De beelden matchen niet met de bestanden van gekende criminelen en als de mannen geen vaste verblijfplaats hebben dan zal niemand hen aangeven.

Laatst gewijzigd door Piero : 6 januari 2016 om 22:01.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 22:07   #74
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn veel beelden van bewakingscamera is. Maar de daders zijn waarschijnlijk allen illegaal. De beelden matchen niet met de bestanden van gekende criminelen en als de mannen geen vaste verblijfplaats hebben dan zal niemand hen aangeven.
Waar halen ze dan de wijsheid vandaan dat het om criminelen gaat?
Oud 6 januari 2016, 22:19   #75
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Crisisberaad in Keulen. Sinds oudejaarsavond zijn honderden vrouwen en meisjes lastiggevallen en aangerand door een zeer grote groep N.Afrikaanse mannen op het Centraal station van Keulen. Een klein aantal mannen vergreep zich steeds aan de vrouwen en de anderen versperden hen de weg. De mannen waren naar men meent speciaal naar Keulen gereisd om deze terreur te plegen. Ook elders in de stad gebeurde iets dergelijks, waarvoor al vijf mannen zijn aangehouden.

http://nos.nl/artikel/2078706-90-aan...et-gepakt.html

Wat steekt daarachter? Moeten de Duitse meisjes en vrouwen zich aanpassen aan de voorschriften over kleding en gedrag van deze immigranten? Een fraai begin van het nieuwe jaar.
Leer er mee leven en accepteer het zegt Angela Merkel.

https://www.youtube.com/watch?v=5bah...layer_embedded
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 22:25   #76
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ge te snel op uw paard springt kunt ge beter eens kijken of het geen ezel is.
Mooie uitspraak
Oud 6 januari 2016, 22:40   #77
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Daarom: moslims, go home !!!
Ach, ze zijn de deur nog niet binnen en de pap ligt al in de living...pffff
Oud 6 januari 2016, 23:40   #78
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

De Duitse portier Ivan Jurcevic uit Keulen zag hoe het ongelofelijk fout liep op oudejaarsnacht. Hij deelde zijn verhaal via een video op facebook. De video werd inmiddels al enkele miljoenen keren bekeken. Jurcevic woont al 40 jaar in Duitsland en is al meer dan 25 jaar portier. Op oudejaarsnacht bewaakte hij het Excelsior Hotel in Keulen. In zijn verhaal geeft hij meer details over hoe alles verliep.

“Groepjes mannen van Noord-Afrikaanse afkomst kwamen op het plein. Net een leger. Ze hielden ook flessen in de hand en velen waren dronken.” Toen begonnen kleine akkefietjes met de hotelgasten. De mannen vroegen om sigaretten en vielen meisjes lastig. “Meerdere vrouwen zochten bescherming bij mij omdat ze lastig gevallen werden.”, aldus Jurcevic, die met zijn dubbele meter en ruim 120 kilo best imposant is.

Die kracht heeft hij moeten gebruiken: “Sorry dat ik het zeg, maar ik heb ze in elkaar geslagen.” De aanranders wilden het hotel binnendringen en dreigden er zelfs mee hem te vermoorden.

Op het plein was de situatie inmiddels helemaal uit de hand gelopen. De buitenwipper wist niet wat hij zag: “je ziet wel eens van die beelden van een Pegida-betoging en ik ben helemaal niet rechts. Maar dit was echt! Ik zag hoe ze spuwden, betasten en iemand die op de grond lag op het hoofd schopten.”

Volgens de portier wist de politie helemaal niet wat ze moest doen en hoorde hij een agent zeggen dat het wel een burgeroorlog leek. Dat er elders op het plein en in de stad vele vrouwen werden aangerand, was niet meteen duidelijk, aldus de buitenwipper, die wellicht zelf erger kon voorkomen voor een heel aantal meisjes. Momenteel is het aantal aangiftes opgelopen tot boven de honderd.

Hoewel het nog erg onduidelijk is, beweert Jurcevic stellig dat de daders vluchtelingen waren: “Dit zijn de mensen die we hebben verwelkomd met teddybeertjes en flesjes water in het station van München.” Hij besluit zijn video met wat zorgen: hij vreest dat alles nog zal escaleren en dat het zeker met carnaval in Keulen niet rustig zal blijven. “Ik wens voor 2016 vrede in Duitsland!”, aldus de aangeslagen portier.

Verwelkomd met teddybeertjes en flesjes water...
Asielzoekers, en waar is Mutti Merkel nu?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 23:42   #79
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou zeggen doe het zelf eens, vooral in Duitsland. Merkel laat een miljoen vluchtelingen binnen en de politie mag alle ellende oplossen en hun stront opkuisen. Alle begrip als die dat kotsbeu zijn hoor, het is Merkel haar schuld.
Daar ben ik het volledig mee eens, maar dat ze er dan iets aan doen. Ik zou het ook niet pikken moest ik bij de politie in diens zijn maar dan zou ik, wanneer er weer maar eens boel is waarbij er verwacht wordt van er tegen te gaan optreden, mijn schild en knuppel naar de burgemeester gaan afgeven en hem zeggen dat hij het zelf maar gaat oplossen.

Geloof me, als ze dat allemaal doen hé, dan zul je eens zien hoe snel ze het leger zullen inzetten, maar dan met heel andere middelen dan een plastieken schild en een matrakske van niemendallen.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2016 om 23:45.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2016, 00:37   #80
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
...
“je ziet wel eens van die beelden van een Pegida-betoging en ik ben helemaal niet rechts. Maar dit was echt! Ik zag hoe ze spuwden, betasten en iemand die op de grond lag op het hoofd schopten.”
...
Kijk eens aan.

Zo gaat 't er dus aan toe bij 'n Pegida betoging?

Althans volgens deze portier?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be