![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ik daarop kan antwoorden moet je me eerst uitleggen op welk niveau - o.a. scholing en algemene kennis en dergelijke meer - ik u moet inschatten vermits je gewone en door iedereen gekende concepten zoals 'volk' niet schijnt te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Op uw niveau zal wel volstaan zodat iedereen het kan begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor wat staat "eigen volk" dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een déj�* vu
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet jij dan nooit eens wat sociaal contact leggen met collega's? ![]() Ze moeten je daar toch op den duur een redelijk zonderling figuur vinden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2025 is nog heel ver. Niemand kan weten wat er dan zal gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint vermoeiend te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS het zijn die vrienden en familieleden die met een 'master of Science' waarvan verschillende aangevuld met een phd op zak lopen die me geleerd hebben niet zomaar 'door iedereen gekende concepten' als wetenschap en waarheid te aanvaarden. Laatst gewijzigd door pajoske : 7 januari 2016 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Volk, wat is dat? Ik ken dat niet en dus bestaat dat niet.' Als je ooit gereed bent om te stoppen met die idiote spelletjes roep me dan maar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 januari 2016 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En anders: zet me op je negeerlijst. Haast u. Het laatste lesuur moet zo meteen beginnen. Of is dat ook een springuur? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij beroept u op het volkerenrecht. Als ge nog niet eens kunt aangeven wat ge (of beter de wetgever) onder de term 'volk' verstaat, toont dat enkel aan dat ge klakkeloos, zonder enige kennis van zaken of nadenken, napraat wat anderen u voorgekauwd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik vraag nochtans ENKEL naar de betekenis van termen, die in Vlaams nationalistische middens gangbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taal en gemeenschappelijke geschiedenis is overal ter wereld de bindende factor, Joske. Multicul : dat is zever. Ik zou daar kunnen over doorbomen maar dat heeft geen zin op dit forum. PS: als je de posting geschiedenis van Jack analiseert, dan heeft hij 40 springuren per week. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een min of meer werkzaam begrip van territoriaal zelfbeschikkingsrecht zou inhouden dat er binnen een aanduidbaar gebied een homogene populatie is (één volk). Is dat het geval in het Brusselse?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dan veel later het begrip 'zelfbeschikkingsrecht' vorm heeft gekregen ( verenigde naties, jaren '60, de dekolonisatie) heeft men dat bijzonder goed omschreven via resolutie 1514, vooral artikel 6 is van groot belang : Artikel 6 stelt dat de nationale eenheid en de territoriale integriteit van het grondgebied van een land nooit verstoord mag worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik blijf het herhalen, de Friendly Relations verklaring staat enkel externe zelfbeschikking toe als remedial secession.
|
![]() |
![]() |