![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al schreef en je zelf mee kwoot. Wij weten dat ze gelijk heeft, ze loopt zelfs rond in 'n station, ze stapt op 'n bus of tram, geen mens die opkijkt of haar met 1 vinger aanraakt, laat staan molesteert. Voor ons westerlingen hoeft ze die actie dus niet te ondernemen. En mohamedanen zullen er niet ondersteboven van zijn en hun onaangepast gedrag ineens gaan aanpassen omdat mevrouw naakt rondloopt. Ze snappen waarschijnlijk niet eens wat ze doet, waarvoor & waarom en kunnen misschien niet eens lezen wat op dat bord staat dat ze meedraagt. Mohamedanen redeneren nu eenmaal niet zoals wij. Integendeel, ze zijn eens temeer gesterkt in hun mening dat elke westerse vrouw 'n naakt rondlopende hoer is die vraagt om aangerand, gemolesteerd, bepoteld of verkracht te worden. Die mevrouw mag haar mening van mij uiten op om 't even welke manier ze zelf wil, ze mag met haar lichaam doen wat ze zelf graag wil, 't is tenslotte haar lichaam. Mij bewijst ze in elk geval geen dienst, voor mij haalt ze geen enkele hete kool uit 't vuur. Ik haal m'n eigen hete kolen uit 't vuur. Ik vertrouw op mezelf als 't nodig moest zijn ... en nog wat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan bloot is niks mis, maar dat betekent nog niet dat elke vrouw naakt zou willen rondlopen en verplichten kan je dat ook niet. 😊
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.theperfectwedding.nl/blog/749/naakt-trouwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens gezien hoe groot de opkomst is wanneer die amerikaan ergens foto' maakt van een massa naakte mensen? Waar zijn nu al die naaktlopers nu het gaat over het vrijwaren van hun rechten? Op naaktstranden liggen er anders ook genoeg, of is het van de kou dat ze schrik hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik al zou een dochter hebben, of ik die dan zou naakt laten lopen op het strand of niet, dat zal er niet veel aan veranderen, ik kan ze toch niet vastbinden thuis aan de tafelpoot, dus op het strand of elders, als zij naakt wil lopen dan is dat zo, dat is dan haar keuze. Ik zou me eerder zorgen maken over het al dan niet in aanraking komen met drugs. Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal maar wat gelul van Jan. Alsof er geen , zelfs veel jongere kinderen, op de naaktstranden en naturisten campings aanwezig zijn. Als ze maar kunnen hypocriet doen dan voelen ze zich geweldig geciviliseerd met hun schaamlapje stof aan wat nog iets en niets verbergt. Het gedacht is alles.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ze zo lelijk jong dat ze niet mag gezien worden? Ge zijt er precies eerder beschaamd voor.
Die van mij is 20 jaar jonger dan ik en van mij mag die gerust gezien worden hoor, zolang dat ze er het schoon maar niet afkijken heb ik daar niet in het minste een probleem mee. Of is zij wel knap en ben jij den bultenaar van de notre dame, dat ge bang bent dat ze aan een andere gaat aanwaaien. Jongens jongens jongens toch, wat lopen er toch nog een bende bekrompen gekke rond op deze aardkloot. Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt eens van onder uwe kerktoren uit hé jonge voor dat ge dat soort onzin komt verkondigen.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom, Wit feminisme = dom wit feminisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die boodschap door sommige mannen niet begrepen wordt maakt juist duidelijk dat haar actie nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moslims zullen moeten begrijpen wat andere mannen ook weten, de omstandigheden doen er niet toe, niemand heeft het recht om vrouwen geweld aan te doen, ongeacht hun kleding of het ontbreken daarvan. Dat betekent helemaal niet dat vrouwen de nood of behoefte voelen om ergens naakt rond te lopen, de actie van deze mevrouw gaat over de verantwoordelijkheid van mannen over hun eigen gedrag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |