Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2016, 00:26   #61
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Er had er niet één zo moeten staan demonstreren maar duizend(en). Waar zitten al die Europese vrouwen die zo een afkeer hebben van seksueel geweld. Is het zo dat ze dat gaan te kennen geven door de hete kolen uit het vuur te laten halen vaan één enkeling?
Die enkeling haalt geen enkel hete kool uit 't vuur.

Zoals ik al schreef en je zelf mee kwoot.

Wij weten dat ze gelijk heeft, ze loopt zelfs rond in 'n station, ze stapt op 'n bus of tram, geen mens die opkijkt of haar met 1 vinger aanraakt, laat staan molesteert. Voor ons westerlingen hoeft ze die actie dus niet te ondernemen.

En mohamedanen zullen er niet ondersteboven van zijn en hun onaangepast gedrag ineens gaan aanpassen omdat mevrouw naakt rondloopt. Ze snappen waarschijnlijk niet eens wat ze doet, waarvoor & waarom en kunnen misschien niet eens lezen wat op dat bord staat dat ze meedraagt. Mohamedanen redeneren nu eenmaal niet zoals wij.

Integendeel, ze zijn eens temeer gesterkt in hun mening dat elke westerse vrouw 'n naakt rondlopende hoer is die vraagt om aangerand, gemolesteerd, bepoteld of verkracht te worden.

Die mevrouw mag haar mening van mij uiten op om 't even welke manier ze zelf wil, ze mag met haar lichaam doen wat ze zelf graag wil, 't is tenslotte haar lichaam.

Mij bewijst ze in elk geval geen dienst, voor mij haalt ze geen enkele hete kool uit 't vuur. Ik haal m'n eigen hete kolen uit 't vuur.

Ik vertrouw op mezelf als 't nodig moest zijn ... en nog wat.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 00:27   #62
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Feit is dat we zo niet met elkaar omgaan in Europa. We leven hier niet in de brousse.
Nee, ... sommige hier in Europa zijn nog niet zo ver geëvolueerd als die in de brousse. Maar een heel groot deel al wel hoor.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 00:29   #63
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Getrouwde vrouwen en mannen horen wel degelijk rekening te houden met elkaars wensen. Koppels zijn één. Enfin, gelukkig walgt mijn vrouw van die smerige hippie cultuur, dus dat is hier geen issue.
Ja, dat doen de meeste kwezels ook nog altijd.
Oud 10 januari 2016, 00:30   #64
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zou evengoed kunnen zeggen dat je niet wil dat ze tijdens visite kookt voor de genodigde, dat dat voorbehouden is voor de partner.

Aan bloot is niets mis mee hoor, of moet ze voor jou aan zee of in het zwembad ook een kleed dragen tot aan haar enkels, want in een bikini is er ook al veel bloot te zien hé?
Je hebt gelijk.

Aan bloot is niks mis, maar dat betekent nog niet dat elke vrouw naakt zou willen rondlopen en verplichten kan je dat ook niet. 😊
Oud 10 januari 2016, 00:34   #65
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat werkt bij atheïsten misschien zo, maar niet bij christenen.
Euuuuuuu, dat hangt er vanaf in welke kringen ze verkeren, christenen of wat dan ook doet niets ter zake.

http://www.theperfectwedding.nl/blog/749/naakt-trouwen
Oud 10 januari 2016, 00:38   #66
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je hebt gelijk.

Aan bloot is niks mis, maar dat betekent nog niet dat elke vrouw naakt zou willen rondlopen en verplichten kan je dat ook niet. 😊
Dat is niet wat ik heb gezegd.

Al eens gezien hoe groot de opkomst is wanneer die amerikaan ergens foto' maakt van een massa naakte mensen? Waar zijn nu al die naaktlopers nu het gaat over het vrijwaren van hun rechten? Op naaktstranden liggen er anders ook genoeg, of is het van de kou dat ze schrik hebben.
Oud 10 januari 2016, 00:40   #67
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Er is niks belachelijks aan een mensenlichaam. De ziekelijke ideologie van de Islam die vrouwen minderwaardig maakt aan mannen, leidt tot de verkrachtingsgolf hier in West Europa. In Zweden zijn 77% van de verkrachters moslim, idem dito voor Noorwegen. Bij ons komt dat scenario er ook.

We moeten dus een statement maken en terug vechten, bijvoorbeeld via deze vorm van (legaal) protest. Moslims die er niet tegen kunnen moeten maar oprotten.
Ik woon dicht bij een groot meer waar in de zomer iedereen in zwembroek en bikini vertoeft. Met vluchtelingenkampen vol Islamitisch tuig om de hoek, is het wachten op de eerste aanrandingen.

Als man voel ik me verantwoordelijk om de rechten van onze Westerse vrouwen te beschermen, en dat zal ik ook doen net zoals mijn grootouders dat deden. Als de politiek het nalaat en ze vrij laat rondlopen, is geweld ons enige alternatief. Ik ben er klaar voor
idem dito
Oud 10 januari 2016, 00:43   #68
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik steun protest tegen de Islam hoor, het is een ideologie die in Europa niet thuis hoort. Dat betekent daarom niet dat we onze Europese vrouwen als hoeren de straat op moeten sturen. Die verdienen veel beter dan dat.

Naakt protest = niet in mijn naam in ieder geval.
Dat verklaart veel. Gij maakt al, direct van een naakte vrouw een hoer. Wel mijn beste, het verwondert mij dat ge zelf geen islamiet bent want ge hebt er in ieder geval al heel de mentaliteit van.
Oud 10 januari 2016, 01:01   #69
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Al eens gezien hoe groot de opkomst is wanneer die amerikaan ergens foto' maakt van een massa naakte mensen? Waar zijn nu al die naaktlopers nu het gaat over het vrijwaren van hun rechten? Op naaktstranden liggen er anders ook genoeg, of is het van de kou dat ze schrik hebben.
Ik denk 't want 't zal wel zeker redelijk koud zijn daar in Dtsland, Blg. enzo?
Oud 10 januari 2016, 01:11   #70
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Laat u uw zestienjarige dochters ook op het strand van Blankenberge naakt lopen tijdens een warme zomerdag?
Er zijn er zo veel, niet in Bankenberge maar wel in Bredene en dat is niet ver af hoor van Blankenberge.

En als ik al zou een dochter hebben, of ik die dan zou naakt laten lopen op het strand of niet, dat zal er niet veel aan veranderen, ik kan ze toch niet vastbinden thuis aan de tafelpoot, dus op het strand of elders, als zij naakt wil lopen dan is dat zo, dat is dan haar keuze.

Ik zou me eerder zorgen maken over het al dan niet in aanraking komen met drugs.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:13.
Oud 10 januari 2016, 01:15   #71
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Is dat toegelaten in Blankenberge ?
Nee, maar wel in Bredene. Anders kun je ook nog naar Scheveninge of ontelbare naturistencampings
Oud 10 januari 2016, 01:21   #72
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
als ik het over zelfbeschikking en zelfbeslissingsrecht van vrouwen heb, heb ik het altijd over volwassen en dus meerderjarige vrouwen.
Fantaseer je soms over zestienjarigen ???
Dat is allemaal maar wat gelul van Jan. Alsof er geen , zelfs veel jongere kinderen, op de naaktstranden en naturisten campings aanwezig zijn. Als ze maar kunnen hypocriet doen dan voelen ze zich geweldig geciviliseerd met hun schaamlapje stof aan wat nog iets en niets verbergt. Het gedacht is alles.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:21.
Oud 10 januari 2016, 01:33   #73
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat dat woordje "onthullend" maar weg.
Is ze zo lelijk jong dat ze niet mag gezien worden? Ge zijt er precies eerder beschaamd voor.

Die van mij is 20 jaar jonger dan ik en van mij mag die gerust gezien worden hoor, zolang dat ze er het schoon maar niet afkijken heb ik daar niet in het minste een probleem mee.

Of is zij wel knap en ben jij den bultenaar van de notre dame, dat ge bang bent dat ze aan een andere gaat aanwaaien.

Jongens jongens jongens toch, wat lopen er toch nog een bende bekrompen gekke rond op deze aardkloot.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:38.
Oud 10 januari 2016, 01:41   #74
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feit is dat we zo niet met elkaar omgaan in Europa. We leven hier niet in de brousse.
Komt eens van onder uwe kerktoren uit hé jonge voor dat ge dat soort onzin komt verkondigen.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2016 om 01:41.
Oud 10 januari 2016, 02:26   #75
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Dom, Wit feminisme = dom wit feminisme.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 12:42   #76
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Naturisten zullen textielisten niet ongewaarschuwd confronteren met naaktheid. Bij openbare naaktstranden en nudistencampings staan borden die waarschuwen dat je er naakte personen kan tegenkomen. Dus diegene die dan verder gaat moet niet komen klagen dat hij/zij van niets wist.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 12:50   #77
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Totaal nutteloos wat dat mens doet.

Aan de ene kant weten wij allemaal in ons westen dat ze gelijk heeft (of zou elke westerling dit toch moeten weten), aan de andere kant bevestigt ze tgo mohamedanen nogmaals dat wij westerse vrouwen allemaal naaktlopende hoeren zijn die er om vragen, dat is nu eenmaal hun cultuur en daarmee zullen ze niet plotsklaps 't licht zien en anders gaan denken.

Integendeel.

Maar zij mag uiteraard demonstreren hoe zij dat wil, ik neem daar geen aanstoot aan.
Ik vind het niet nutteloos want wat ze doet raakt aan de kern van de zaak. Zelfs al loopt een vrouw naakt over straat dan nog heb je geen recht haar op welke wijze ook lastig te vallen.
Dat die boodschap door sommige mannen niet begrepen wordt maakt juist duidelijk dat haar actie nodig is.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 12:54   #78
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, het zorgt er alleen maar voor dat de islamitische wereld bevestigd wordt in haar negatieve benadering. Die mannen zullen geen enkele psychologische verandering vertonen.
Wat is dat nu voor een opmerking?
Die moslims zullen moeten begrijpen wat andere mannen ook weten, de omstandigheden doen er niet toe, niemand heeft het recht om vrouwen geweld aan te doen, ongeacht hun kleding of het ontbreken daarvan.

Dat betekent helemaal niet dat vrouwen de nood of behoefte voelen om ergens naakt rond te lopen, de actie van deze mevrouw gaat over de verantwoordelijkheid van mannen over hun eigen gedrag!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 14:52   #79
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat is dat nu voor een opmerking?
Die moslims zullen moeten begrijpen wat andere mannen ook weten, de omstandigheden doen er niet toe, niemand heeft het recht om vrouwen geweld aan te doen, ongeacht hun kleding of het ontbreken daarvan.

Dat betekent helemaal niet dat vrouwen de nood of behoefte voelen om ergens naakt rond te lopen, de actie van deze mevrouw gaat over de verantwoordelijkheid van mannen over hun eigen gedrag!
Meteen lekker meegenomen om haar anatomie eens grondig te bestuderen. En laat ons niet naïef zijn, zo moedig is ze nu ook weer niet. Het is een ''kunstenares'' die van haar blote flashes haar bread and butter maakt.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:13   #80
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
als ik het over zelfbeschikking en zelfbeslissingsrecht van vrouwen heb, heb ik het altijd over volwassen en dus meerderjarige vrouwen.
Fantaseer je soms over zestienjarigen ???
U had het daar totaal niet over. U had het specifiek over de naaktheid van vrouwen in het algemeen en hoe daar maatschappelijk mee wordt omgegaan.

Dus, nogmaals, laat u uw zestienjarige dochters ook naakt rondlopen?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be