Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 12 januari 2016, 16:16   #61
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
DIT extreem rechts 'gespuis' komt al heel haar leven op voor holebi's...
Pegida? Klinkt alvast 'n beetje verwijfd...
Bhairav is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:23   #62
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Mag ik u een troost geven, want uw bericht trilt van angst. Islam is niet racistisch en Allah is de barmhartige, de vergevende.

U, en de uwen, zijn steeds welkom als bekeerling. En niemand zal uitgeroeid worden.
BARMHARTIG en VERGEVEND? Zeg dat aan de duizenden piepjonge meisjes die als vee verkocht worden om als seksslaaf te dienen 'in de naam van Alkah, de barmhartige'. Of leg het uit aan de homo's die van daken te p l etter gegooud worden. Weet je wat, probeer die flauwekul te verkopen aan de intussen duizenden moslims die de pech hebben tot een andere strekking te horen en dat op meestal gruwelijke wijze met hun leven bekopen.

Barmhartig; je weet niet eens wat dat woord betekent!

Enne, NATUURLIJK ben ik steeds welkom als bekeerling. DAT IS DE ENIGE MANIER WAAROP U - UW GELOOFSGENOTEN EENDER WIE VERWELKOMEN: BEKEREN OF GESLACHTOFFERD WORDEN!

Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:25.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:24   #63
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Onze beschaving en democratie zijn een wapen geworden om ons uit te roeien ...

Onze beschaving daar struikelde ik al even over.

Welke beschaving, ééntje dat best ver te zoeken is in tegenwoordige tijden?¿

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 16:25.
Universalia is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:29   #64
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Mag ik u een troost geven, want uw bericht trilt van angst. Islam is niet racistisch en Allah is de barmhartige, de vergevende.
U, en de uwen, zijn steeds welkom als bekeerling. En niemand zal uitgeroeid worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat is nu juist uw probleem.
Wij willen niet bekeerd worden en hebben lak aan de vergeving van Allah.
Trouwens Allah is niet het probleem, dat zijn die gasten die zich voor zijn profeet uitgeven. Vooral stropers en krijgsheren die Allah voot hun kas spannen.
Hoe daar mensen intrappen is een raadsel.
Precies. Allah is niet het probleem, want hij bestaat niet. Net zoals Jehova, Jahweh, Boeddha, etc niet bestaan. MAAR DE FUNDAMENTALISTISCHE KIEKENS DIE ALLAH TOT OPPERMACHTIG VERHEVEN HEBBEN EN ZICH ALLE RECHTEN TOEËGEINEN IEDEREEN ERAAN TE ONDERWERPEN ZIJN DAT WEL. D�*t is het probleem.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:32   #65
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het grote probleem is de lafheid van de Europeaan. Als er iemand wordt lastig gevallen draait iedereen zijn hoofd. Geen wonder dat die barbaren zich alles beginnen te permitteren.
En dat is precies de kern van het probleem waarmee ik deze draad gestart ben. Onze 'beschaafdheid' doet ons de das om.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:34   #66
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is precies de kern van het probleem waarmee ik deze draad gestart ben. Onze 'beschaafdheid' doet ons de das om.
Het word tijd dat er willekeurige allochtonen worden aangevallen.
Bhairav is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:34   #67
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies. Allah is niet het probleem, want hij bestaat niet. Net zoals Jehova, Jahweh, Boeddha, etc niet bestaan. MAAR DE FUNDAMENTALISTISCHE KIEKENS DIE ALLAH TOT OPPERMACHTIG VERHEVEN HEBBEN EN ZICH ALLE RECHTEN TOEËGEINEN IEDEREEN ERAAN TE ONDERWERPEN ZIJN DAT WEL. D�*t is het probleem.
Ging mijn onderschrift niet een 'beetje' in die richting?

Citaat:
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 16:35.
Universalia is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:37   #68
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ongelofelijk. De sociale druk hier om mensen met 'n moslimachtergrond te haten.
... moet het onderspit delven tegenover de sociale druk om toch vooral niets tegen de invasie te hebben van jongemannen die zogenaamd vluchten voor hun veiligheid, maar in werkelijkheid een sedert eeuwen niet meer voorgevallen veroverings-en uitroeiingsdrang hebben. Dat ze hun vrouwen, kinderen en bejaarde ouders ginds achterlaten is tekenend.

In 1914 vluchtten mijn overgrootouders ook, voor de moorddadige en verkrachtende Duitsers toen. Maar ZIJ namen hun gezinnen mee, brachten hen in veiligheid in Frankrijk of Engeland en keerden vervolgens terug om gedurende vier jaar in de loopgraven lijf en leden te riskeren om hun land te heroveren. D�*t zie ik dat stelletje ondankbare, grijpgrage, luxebewuste tot noch toe niet doen.

Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:37.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:40   #69
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nergens, en eigenlijk zou u intelligent genoeg moeten zijn om te beseffen dat het ook helemaal mijn punt niet was.
U kunt dat meermaals kamerbreed tegenspreken zoveel u wilt...
Na enige tijd afwezigheid op dit forum, ken ik u niet. Maar dankzij de enkele quotes die ik inmiddels van u gelezen heb, kan ik me perfect een beeld vormen dat U alvast NIET intelligent genoeg bent om anderen hierover de les te spellen. Genoeg branie, maar brains...

Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:41.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:43   #70
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik had eigenlijk niet emotionele reacties verwacht en toch wat intellectuele back up. Maar ik trapte meteen op de mensen hun tenen.
Bedoelt u nu 'niet-emotionele reacties' of 'geen emotionele reacties'. Kwestie van duidelijkheid...
De intelligentie, weet u wel.

Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:43.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:44   #71
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Pegida? Klinkt alvast 'n beetje verwijfd...
(Extreem)rechts bestaat al decennia vooraleer er ooit sprake was van PEGIDA. Ken uw geschiedenis.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:52   #72
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Het staat u vrij zich niet tot onze beschaving te willen rekenen. Ik daarentegen ben van mening dat wij wel degelijk over een beschaving beschikken. Zelfs de mensenofferende Maya's, Azteken, Vikingen, het Zoroastrisme en nog zó veel andere culturen hadden een beschaving, ook al vinden wij vandaag hun normen, gewoontes en waarden verwerpelijk.

De onze, zoals zij vandaag is, is zeker nog voor verbetering vatbaar, maar die verbetering ligt niet in het onderwerpen van mensen aan een opgelegde religie, het verkrachten van kleine meisjes 'omdat Allah dat goedkeurt', het verkopen van mensen als slaven, het onthoofden van mensen omdat ze andersdenkend zijn, etc...

Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:52.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:54   #73
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BARMHARTIG en VERGEVEND? Zeg dat aan de duizenden piepjonge meisjes die als vee verkocht worden om als seksslaaf te dienen 'in de naam van Alkah, de barmhartige'. Of leg het uit aan de homo's die van daken te p l etter gegooud worden. Weet je wat, probeer die flauwekul te verkopen aan de intussen duizenden moslims die de pech hebben tot een andere strekking te horen en dat op meestal gruwelijke wijze met hun leven bekopen.

Barmhartig; je weet niet eens wat dat woord betekent!

Enne, NATUURLIJK ben ik steeds welkom als bekeerling. DAT IS DE ENIGE MANIER WAAROP U - UW GELOOFSGENOTEN EENDER WIE VERWELKOMEN: BEKEREN OF GESLACHTOFFERD WORDEN!
Laat je door Raven niet op stang jagen.

Hij/zij gunt je 'n kijkje in 'n mohamedanenbrein, leert je hoe zo'n mohamedanenbrein redeneert.
Wees dankbaar voor de kennis die je aangereikt krijgt ... ken je vijand.
De enige manier om te weten hoe je je vijand dient te verslaan is z'n tactieken en denkwijze te kennen.
Zo zal je nooit onvoorbereid ten strijde trekken.
SDX is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:54   #74
kizzy
Gouverneur

Standaard

[quote=Universalia;7960510]Ging mijn onderschrift niet een 'beetje' in die richting?
100% eens met uw quote van Einstein.
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:56   #75
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Laat je door Raven niet op stang jagen.

Hij/zij gunt je 'n kijkje in 'n mohamedanenbrein, leert je hoe zo'n mohamedanenbrein redeneert.
Wees dankbaar voor de kennis die je aangereikt krijgt ... ken je vijand.
De enige manier om te weten hoe je je vijand dient te verslaan is z'n tactieken en denkwijze te kennen.
Zo zal je nooit onvoorbereid ten strijde trekken.
Volledig mee eens. Jammer genoeg doet de overgrote meerderheid dat niet en slikt blindelings wat 'de media' hen voor te kauwen geeft. Kritisch denken en een eigen mening vormen is er voor de meesten niet meer bij. Wie de laatste koers heeft gewonnen met het wielrennen en dat de rangschikking is van de voetbalploegen; d�*t weten ze dan weer wel...
kizzy is offline  
Oud 12 januari 2016, 16:59   #76
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volledig mee eens. Jammer genoeg doet de overgrote meerderheid dat niet en slikt blindelings wat 'de media' hen voor te kauwen geeft. Kritisch denken en een eigen mening vormen is er voor de meesten niet meer bij. Wie de laatste koers heeft gewonnen met het wielrennen en dat de rangschikking is van de voetbalploegen; d�*t weten ze dan weer wel...
Daarom vind ik 't eigenlijk jammer dat Raven zo weinig post.

En bovendien denk ik toch dat er stilaan, stap voor stap, druppelsgewijs steeds meer bewustwording is.

De frequentie van dergelijke "gebeurtenissen" (terreuraanslagen, massa aanrandingen & verkrachtingen) zal niet afnemen bij 't steeds meer invoeren van potentiële daders.

Integendeel.

Laatst gewijzigd door SDX : 12 januari 2016 om 17:06.
SDX is offline  
Oud 12 januari 2016, 17:01   #77
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ongelofelijk. De sociale druk hier om mensen met 'n moslimachtergrond te haten.
Europeanen zijn geen superieur ras, Bhairav. Aanslagen en verkrachtingen op grote schaal gecombineerd met een agressieve houding en discours van een niet onbelangrijk deel van de moslims zal volgens mij op den duur haat opwekken.

De beelden over de interventies van Tsahal en het Amerikaans leger in het Midden Oosten hebben ook haat opgewekt nietwaar ? Waarom zou het bij ons anders zijn nu we hetzelfde aan het meemaken zijn ?

Ik zeg niet dat we hier op termijn moslims gaan beginnen af te slachten. Maar dat er momenteel haat wordt opgewekt is volgens mij niet te verwonderen. Ik geef eerlijk toe dat ikzelf niet overschillig kan blijven glimachen zoals jij doet.
Kaal is offline  
Oud 12 januari 2016, 17:02   #78
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het word tijd dat er willekeurige allochtonen worden aangevallen.
Zo lang mohamedaanse allochtonen willekeurig homo's in elkaar mogen timmeren, zal 't wel zo'n vaart niet lopen zeker.
SDX is offline  
Oud 12 januari 2016, 17:08   #79
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Dat zal dan uw probleem zijn.
Alleen uw eigen opvatting ziet u als beschaafd.
In onze beschaving is plaats voor verschillende opvattingen.
Bobke is offline  
Oud 12 januari 2016, 17:16   #80
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer negeert u waar het over gaat.
Zij komen niet op voor iedereen, op hun spandoeken zal er nooit 'n regenboogje staan.
Geloof ik graag.
Ik veronderstel ook geen kruis, geen teken voor vrouwenemantiepatie enz,
Opkomen tegen islam houdt dit alles in de nkt ge niet?
Bobke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be