![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Barmhartig; je weet niet eens wat dat woord betekent! Enne, NATUURLIJK ben ik steeds welkom als bekeerling. DAT IS DE ENIGE MANIER WAAROP U - UW GELOOFSGENOTEN EENDER WIE VERWELKOMEN: BEKEREN OF GESLACHTOFFERD WORDEN! Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze beschaving en democratie zijn een wapen geworden om ons uit te roeien ...
Onze beschaving daar struikelde ik al even over. Welke beschaving, ééntje dat best ver te zoeken is in tegenwoordige tijden?¿ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 16:25. |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() En dat is precies de kern van het probleem waarmee ik deze draad gestart ben. Onze 'beschaafdheid' doet ons de das om.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In 1914 vluchtten mijn overgrootouders ook, voor de moorddadige en verkrachtende Duitsers toen. Maar ZIJ namen hun gezinnen mee, brachten hen in veiligheid in Frankrijk of Engeland en keerden vervolgens terug om gedurende vier jaar in de loopgraven lijf en leden te riskeren om hun land te heroveren. D�*t zie ik dat stelletje ondankbare, grijpgrage, luxebewuste tot noch toe niet doen. Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De intelligentie, weet u wel. ![]() Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De onze, zoals zij vandaag is, is zeker nog voor verbetering vatbaar, maar die verbetering ligt niet in het onderwerpen van mensen aan een opgelegde religie, het verkrachten van kleine meisjes 'omdat Allah dat goedkeurt', het verkopen van mensen als slaven, het onthoofden van mensen omdat ze andersdenkend zijn, etc... Laatst gewijzigd door kizzy : 12 januari 2016 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij/zij gunt je 'n kijkje in 'n mohamedanenbrein, leert je hoe zo'n mohamedanenbrein redeneert. Wees dankbaar voor de kennis die je aangereikt krijgt ... ken je vijand. De enige manier om te weten hoe je je vijand dient te verslaan is z'n tactieken en denkwijze te kennen. Zo zal je nooit onvoorbereid ten strijde trekken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Universalia;7960510]Ging mijn onderschrift niet een 'beetje' in die richting?
100% eens met uw quote van Einstein. |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien denk ik toch dat er stilaan, stap voor stap, druppelsgewijs steeds meer bewustwording is. De frequentie van dergelijke "gebeurtenissen" (terreuraanslagen, massa aanrandingen & verkrachtingen) zal niet afnemen bij 't steeds meer invoeren van potentiële daders. Integendeel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 januari 2016 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De beelden over de interventies van Tsahal en het Amerikaans leger in het Midden Oosten hebben ook haat opgewekt nietwaar ? Waarom zou het bij ons anders zijn nu we hetzelfde aan het meemaken zijn ? Ik zeg niet dat we hier op termijn moslims gaan beginnen af te slachten. Maar dat er momenteel haat wordt opgewekt is volgens mij niet te verwonderen. Ik geef eerlijk toe dat ikzelf niet overschillig kan blijven glimachen zoals jij doet. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang mohamedaanse allochtonen willekeurig homo's in elkaar mogen timmeren, zal 't wel zo'n vaart niet lopen zeker.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen uw eigen opvatting ziet u als beschaafd. In onze beschaving is plaats voor verschillende opvattingen. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel ook geen kruis, geen teken voor vrouwenemantiepatie enz, Opkomen tegen islam houdt dit alles in de nkt ge niet? |
|
![]() |