![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Ja, want in een onafhankelijk Vlaanderen zullen er plots allemaal nieuwe rechters uit de lucht vallen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt geen proces.
En daar hoeft De Wever niet eens voor in de Schelde te springen.
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga je nog uitleggen waarom N-VA nationalistisch zou zijn?
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#67 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ja, u gebracht door de pro-EU "nationalistische" partij he, zeer pro-independance. ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 januari 2016 om 21:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 januari 2016 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer klachten en processen tegen De Wever, hoe groter zijn populariteit. Zeker als die klachten uit Franstalige hoek komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tommeke?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-VA heeft namelijk hetzelfde probleem als de rest van het linkse-progressieve establishment in Europa: jullie hebben niet door dat mensen niet langer naar de Zevende Dag kijken om naar jullie geoefende gebral luisteren. Nieuws over politiekers verspreid zich als lopend vuur via sociale media. Mensen zien de situatie ongecensureerd degenereren en zien in de retweets of reacties jullie inadequate tot ronduit cuckende respons daarop. En hoe weinig vertrouwen ik ook heb dat de situatie nog te redden valt, het lijkt wel heel duidelijk dat meer mensen genoeg hebben van jullie cuckende links-progressieve anti-autochtone houding. Laat Franken nog maar veel asielzoekers gaan begroeten en herhalen dat migratie positief is. Ik juich dat toe.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 16 januari 2016 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De timing bewijst dat Dewevers woordbreuk niks te maken heeft met wat de Waalse tegenhanger van het CGKR naar buiten brengt. Dit doet me terugdenken aan die keer toen Dewever de Joodse gemeenschap schoffeerde door zich niet te scharen achter de officiële excuses die het toenmalige Antwerpse stadsbestuur aanbood. Niet dat ik een fan ben van de excuuscultuur. Ik vind het (net zoals BDW overigens) eerder een gratuite populismeshow om in boetekleed met asse op het hoofd een weg en weertje naar Canossa te veinzen voor zaken waar wij niet verantwoordelijk voor zijn. Desondanks valt het mij op dat Dewever toen zijn keutel wijselijk introk. Opportunisme om zijn kapitaalkrachtige Joodse stadsgenoten niet voor het hoofd te stoten? Voor zijn uitspraak over Berbers heeft hij het tot hiertoe nog niet nodig gevonden om een en ander te nuanceren. Vanwaar dat verschil? Mag ik terecht concluderen dat Dewever een opportunistische tweezak en een gewetenloze woordbreker is? Ik dacht het wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |