![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een simpele vraag volstaat aan al de goedie-goedie's die vinden dat er geen vluchtelingen mogen teruggestuurd worden, en dat we er nog meer moeten binnenhalen:"Hoeveel heb je er zelf in huis genomen? Of moeten 'de anderen' het allemaal maar 'schaffen'?"
Dan wordt het oorverdovend stil.
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Veel te goed is half zot. http://www.gedachten-gedichten.nl/me...oorden_zot.php Capice |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongeveer 6 maanden te laat met uw goedkope poging de rapefugee-invasie te vergelijken met '14-'18. Werd toen reeds door de regime-media geprobeerd, en grondig weerlegd. Wat is het volgende, die foto van dat schip vol Albanezen?
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 februari 2016 om 10:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is een flagrante leugen. Er is ingevolge hun misdadig beleid tegenover vrouwen een mannenoverschot in die samenlevingen. Ze komen naar hiet om andermansplaats in te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is echt wel beledigend aan het worden tegenover de Turkse bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit is opnieuw beledigend, deze keer tegenover de Iraanse bevolking. Ik vraag dat je stopt met het systematisch verspreiden van deze leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze landen ondersteunen de vluchtelingen helemaal niet, maar zien ze als een bron van inkomsten. Ze worden systematisch geweigerd in de samenleving op te gaan en apart in kampen gehouden, gefinancierd door internationale organisaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In april 2015 werd Marokko in Spanje veroordeeld wegens genocide in de Westelijke Sahara, en dat over een periode van meer dan 10 jaar. Zoals alle mainstream-krijsers heb jij altijd je mond toe gehouden. De politieke correctheid zelve. Ik weiger daaraan mee te doen. Jij bent helemaal niet de 'menselijke' die je beweert te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nog nooit is mij gevraagd bij boarding of ik ergens politiek asiel wil vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Duitse spoedarts doet boekje open over vluchtelingen!
Citaat:
http://www.joop.nl/opinies/duitse-ar...an-toe-in-azcs
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() en dankzij rechts populistische racistische propaganda maken nu meer vrouwen en kinderen dan mannen de dodelijke oversteek naar Europa.
Godgeschaamd. http://www.demorgen.be/buitenland/vo...ropa-b92d5563/
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik ging afzijdig blijven, maar ik ben toch blij dat de toekomst niet afhangt van mensen als vissen die niet nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() Hebt u de tijd genomen het artikel van de arts te lezen?
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Hebt gij de tijd genomen de meerderheid te lezen en te horen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt u het zelf wel gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De haat jegens de eigen bevolking druipt er van af. Een orgie van ongefundeerde argumentatie in de stijl van het verwijzen naar het Oktoberfest om Keulen te bagatelliseren. Ik dacht na Bert Anciaux' riedels te hebben gelezen écht het dieptepunt van oikofobie te hebben aanschouwd, maar de grens kan blijkbaar immer worden verlegd... Met als orgelpunt de uitlating over zijn feministische inborst, die al hoogtij vierde toen de meeste hedendaagse feministen nog tietenleuzes zongen. En wat te denken van deze: Citaat:
Want net die quote is volgens mij de kern van het probleem waardoor altijd diezelfde groep mensen niet aard in onze samenleving en waardoor de vreselijke, racistische, bekrompen autochtonen net die groep niet graag zien binnenstromen... Of deze: Citaat:
Toen was er blijkbaar geen racisme. Waarom zou het dan nu plots om racisme gaan ipv terechte bezorgdheid mbt de gigantische culturele kloof met de huidige groep immigranten? En alle gekheid op een stokje, wil deze emotionele brulboei écht de parallel trekken tussen eender welke autochtone steuntrekker en een vluchteling en hen afwegen op de duur van hun ondersteuning??? Da's geen artikel meer, da's een schotschrift aan het adres van iedereen die zijn mening niet deelt, en een opeenstapeling van goedkope beledigingen voor de autochtoon in het algemeen. Fish toch, of je nou links of rechts bent, zie je dat écht zelf niet in?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 februari 2016 om 18:02. |
|||
![]() |
![]() |