![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heeft die nieuwe garde een andere keuze?
Vergelijk de centen nodig om in uw levensonderhoud te voorzien met het loon van vandaag en je weet genoeg. Een beetje in het zwart bijklussen is ook verleden tijd. Ik dank de heer dat ik reeds 55 jaar oud ben, de jeugd heeft niks meer om naar uit te kijken. Alleen een schuldenberg die mijn en de generatie daarvoor heeft gekweekt. Tenzij natuurlijk er centen zijn bij moe en va, grootmoe en grootva ... En dan een Donald Trumpke doen....zie mij bezig! Selfmade man...en de rest zijn losers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Als je een parasiterende meerderjarige hebt die geen enkele inspanning doet, zou men als ouder gemakkelijker de banden moeten kunnen doorknippen dan de huidige wetgeving nu toelaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze meme is beginnen procederen voor onderhoudsgeld. Vele meer miserie en geld kwijt. gewoon vredegerecht en dan krijgt de zoon een termijn om te vertrekken, doe hij lastig zijn de gerechtskosten voor hem en vliegt hij toch. de meeste kinderen snappen zelf wanneer het tijd om te vertrekken is, snap je het met 27 nog niet dan moet je een duwtje krijgen skobelev wat is jouw plan? een kind heeft een vetorecht en mag desnoods tot aan z'n pensioen bij z'n ouders leven? want anders zien die ouders hun kind niet graag? Laatst gewijzigd door 1207 : 25 februari 2016 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zet ze op de wereld, draai er voor op en schuif dat niet af op de maatschappij. Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 februari 2016 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op welke manier draait de maatschappij op voor dit kind? die betaalt gewoon belastingen als hij werkt hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En verder, moeilijk is nog niet hetzelfde als onmogelijk. Laat ons een zakje chips, wat nootjes en een flesje Cola nemen en kijken wat er de volgende jaren nog op ons af gaat komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden ook niks over. Enfin ik toch niet. Huis kopen zat er toen ook niet in. Alhoewel ze in vergelijk met vandaag spotgoedkoop waren was het in die tijd ook nog veel te duur. Niet te vergeten dat de rente toen wel naar 15% ging soms. Onze jeugd heeft het vandaag heel goed. Maar vinden het heel slecht.
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Willen we eens beginnen met alle onkosten op te sommen die 30 jaar geleden nog niet waren uitgevonden?
Zullen we ook eens vergelijken hoeveel 'echte' arbeidsplaatsen er nog overschieten - zullen we ook eens tellen hoeveel kleine zelfstandigen uw gemeente nog telt - zullen we.... ga zo maar verder. Van gratis rijbewijs afhalen en betaalbare verzekering naar de absolute gekte van vandaag? Hoeveel betaald een 18 jarige extra? Ik denk dat het geheugen wat mag opgefrist worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Derde keer:
Willen we eens beginnen met alle onkosten op te sommen die 30 jaar geleden nog niet waren uitgevonden? Hier een tabel met de 'geldverbrassers' in blauw en de sukkelaars die ervoor moeten opdraaien in het rood. Ik behoor ook tot die blauwe groep en ik wij moeten eigenlijk beschaamd zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is wel doorvoed, rijdt met een kleine occasie, klaagt nergens over, gaat elk weekend op stap... De huur wordt maandelijks netjes betaald. Hij moet wel de tering naar de nering zetten, zoals iedereen zeker? Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 februari 2016 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |