![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() No comment !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koop even alle kranten van de vorige weken en je zal zien dat de percentages schommelen tussen de 88 en de 95%. Maar ja, dat WILLEN jullie gewoon niet lezen. Hou het maar bij het Pallieterke mannen, dat is pas lectuur op jullie niveau!
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees 't Pallieterken niet, en ik heb nog nooit een opiniepeiling gezien die wetenschappelijk was, gelijk over wat die ging: een wasproduct, het voortbestaan van België, de hoogconjunctuur in de plastiekpedaalemmerindustrie. Het is in tegendeel jij die niet wil inzien dat Vlamingen en Walen niets met elkaar gemeen hebben, wat wel op den duur tot separatisme moet leiden. Enkel een natuurlijke meerpolige federatie binnen de Benelux kan nog het uiteenvallen van de Belgische ruimte verhinderen. Anders is het binnen de 20 jaar Game Over voor jullie, en mogen jullie heel wat bittere traantjes wegpinken.
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Er valt met de vlaams-nationalisten niet te discussieren ! Alleen ze uitroeien is de beste mogelijkheid ! Ze belachelijk maken ! Leve België !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ai... Pijnlijk...
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
De Belgische monarchie vind ik sowieso afzeik. De staatsvorm van een Verenigd NL - republiek of koninkrijk - is voor mij (voorlopig) irrelevant.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() [quote=Dimitri]Als het van jou zou afhangen kan de VN alvast een Belgiëtribunaal opstarten. Jij kunt Milosevic en co. ongetwijfeld nog wat bijleren.[/QUOTE
En waarom niet !] |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.amnesty.nl/overamnesty_verdragen_uvrm.shtml http://www.antiracisme.be/nl/wetten/...onaal/evrm.htm
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Blijft dus konsekwent. Verhuisd naar Nederland ... als diener van Maxima enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De meeste democratiëen gebruiken een simpele maatregel om te verhinderen dat het leger zich met politiek inlaat: boven de hoogste officier van de strijdkrachten staat een burger. En die burger kan op elk moment de legertop ontslaan of op vervroegd pensioen sturen. In België is dat anders. De hoogste officier is hier [font=Arial]Luitenant-generaal en Vice-admiraal Albert II. Hij is tevens staatshoofd. Bij diverse plechtigheden (o.a. nationale feestdag)verschijnt Albert II in militair uniform. [/font] Ik vind dat verkeerd. Zelfs de hoogste officier dient een burgerlijke politicus boven zich te hebben. En als daar militairen problemen mee hebben, dan moeten die maar uit het leger gezet worden. |
|
![]() |
![]() |