![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
6² ---- = 6²/2(3) 2*3 als je hier eerst deelt (6²/2) of eerst vermenigvuldigt (2*3) maakt een groot verschil.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 16 maart 2016 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je het linkse gedeelte uitschrijft als een rekenkundige bewerking wordt het = 6^2 / (2*3) Zo is me destijds geleerd in de lessen natuurkunde/wiskunde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hm, neen, dat zijn 2 totaal verschillende dingen. Mijn wiskundeleraar heeft dat er bij ons serieus ingepompt trouwens: schrijf een breuk nooit op die manier!! als hij het geen 1000x heeft gezegd, dan heeft hij het nooit gezegd....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hoor maar er zijn grenzen. Mijn leraar Nederlands van het laatste jaar bij de paters Jozefieten in Leuven zou zeggen : "het spijt me , je doet echt wel je best maar je hebt geen enkel talent". ![]() Djezes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld van de 'Wiskunde' zit vol 'geheimen' lees ook:
Wiskundigen verbijsterd: één van grootste wiskundige theorieën blijkt niet te kloppen Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb tijdens mijn studies zeer veel moeten rekenen en ik was een heel slordige. Vandaar dat ik altijd een breuklijn horizontaal trok. Als je dit niet doet en je moet bvb. vergelijkingen oplossen die een aantal A4's in beslag nemen zal je gegarandeerd fouten maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() 6² / 2(3) + 4 =
Is één berekening van verschillende eenheden uit zelfde soort. Stel het is een berekening van appels maar met verschillende kleuren berekening: 36:2= 18 groene appels staat alleen (3) = 3 gele appels +4 = 4 rode appels ------------------------------------ totaal 25 appels mss; lul ik maar wat |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() goed opgemerkt Wapper, 36 halve eenheden van zelfde soort = 18 hele eenheden van zelfde soort
U moet er wel van uitgaan dat de berekening voor iets staat, voor wat? Maar de berekening moet voor iets staan. Nog altijd 25 eenheden van zelfde soort Iedereen mag mijn interpretatie van logica en stelling ondermijnen . Probeer die maar te kraken. Laatst gewijzigd door Deo : 16 maart 2016 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw erop dat u het mij niet euvel zult duiden dat ik deze kelk aan mij voorbij laat gaan. Mvg - Wapper |
|
![]() |
![]() |