![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou je aanraden in het vervolg eerst eens goed te lezen waar het over gaat voor je reageert. Citaat:
Geen taalfoutje maar wel een levensgroot verschil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt toch ook geen positieve roofoverval. En natuurlijk is het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie niet happig de zaken aan te pakken die u vernoemt. GvA stelde jaren geleden de hypocrisie van dat centrum al vast. Men beschuldigde zelfs het centrum van discriminatie. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 30 maart 2016 om 01:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gezien je toch zo graag zo zuiver rede,eert: wat vindt je van de religieuze discriminatie in aankoop van voeding, zodat je gaat eisen dat alleen een geloofsgenoot uw voeding mag vastnemen ? Dus je discrimineert een andere geloofsgroep in de tewerkstelling door te eisen dat de voedselketting in handen,moet zijn van uw geloofsgenoten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Schandalig, maar geen hond kraait ernaar. Wel broeder Paul, dat is allemaal niet erg zeker. Laatst gewijzigd door Odol : 30 maart 2016 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kebap , spek , wa' is't probleem ?? Ik krijg vliegend diarree van politieke correctheid !!!! Mij interesseert het niet of ik halal of haram eet , maar uit mijn bord MOET men kutverdomme uitblijven !!!! Ik eet thuis of restaurant wat ik wil !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 feit ivm slachtoffers , wat vinden die terroristen er zo leuk aan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |