![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van wat je mag vinden over de joods-palestijnse kwestie was het niet het moment waarop die telefonist een politiek dispuut moest uitvechten met een beller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit gehoord van framing ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar jouw nieuwsgierigheid ?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn weer fout vertrokken, met functiebeschrijving (dat heet waarschijnlijk anders waar jij werkt, maar soit...) bedoel ik een intern document waar uitgebreid in vermeld staat wat er juist van de werknemer verwacht wordt. Ben je weer mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Een idee voor een nieuwe draad in K&K.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Functiebeschrijvingen zijn in de praktijk niet altijd uitgebreid. Waar jij werkt maken ze er blijkbaar wel degelijk werk van. Ik beschik niet over functiebeschrijvingen van IPG callcenter. Ook al zou ik die hebben zou ik die nooit zomaar publiek maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 maart 2016 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ver mag dat dan gaan ? Hulpverlener van maghrebijnse afkomst weigert hulp aan een jood ? Blanke hulpverlener weigert hulp aan een afrikaan ? Afrikaan mag een hulpzoekende blanke te kakken zetten ? De probleemstelling heeft geen zak te maken met de lokale israël/palestina toestanden. Dit is machtsmisbruik door een hulpverlener enkel maar om zijn eigen politieke agenda in te vullen. Schandelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die man zit daar met een specifieke opdracht en niet om zijn eigen politieke agenda in te vullen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2016 om 18:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed en wel maar is het slachtoffer en zijn omgeving geholpen ? Heeft dat geen nieuwswaarde ?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen werknemer; ooit wel geweest vorige eeuw.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 maart 2016 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Alles is geinfiltreerd, oa door positieve discriminatie.
Maar ja, da is discriminatie. Daar zullen de booslims ook weer boos over zijn zeker. De infiltratie is al jaaaren bezig. Ik vind Jambon ook maar niks, maar daarvoor om zijn ontslag vragen, Nee. Hij mag die man wel zijn C4 geven. http://m.newsmonkey.be/article/65320 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch was er op een bepaald moment "iets" wat hun carrière de das omdeed.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze kerel zal dus zeer eenvoudig buiten gegooid zijn en mag nog 10 keer naar de arbeidsrechtbank trekken. Zal niet in zijn recht zijn. Gewoon een dommerik dus! niet ongewoon in die sector.
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Israel is dat zo, in Mekka ook. In heel de Arabische wereld eigenlijk, veelal gebied veroverd op christenen door ze te vermoorden. Zie ook Turkije, waar het ganse christendom verjaagd, verkracht, uitgehongerd en uitgemoord werd.
![]() |