Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2016, 18:41   #61
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Los van wat je mag vinden over de joods-palestijnse kwestie was het niet het moment waarop die telefonist een politiek dispuut moest uitvechten met een beller.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2016, 18:43   #62
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ken jij de functiesbeschrijving van die callcenter medewerkers?
http://www.ipg-callcenter.be/jobs-ca...asselt-leuven/

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2016, 18:44   #63
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Los van wat je mag vinden over de joods-palestijnse kwestie was het niet het moment waarop die telefonist een politiek dispuut moest uitvechten met een beller.
Ooit gehoord van framing ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 31 maart 2016, 18:46   #64
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag toch geen namen?
Je mag X zeggen, X die werkte op dienst Y.
Vanwaar jouw nieuwsgierigheid ?

Oud 31 maart 2016, 18:47   #65
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Stop.
We zijn weer fout vertrokken, met functiebeschrijving (dat heet waarschijnlijk anders waar jij werkt, maar soit...) bedoel ik een intern document waar uitgebreid in vermeld staat wat er juist van de werknemer verwacht wordt.

Ben je weer mee?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2016, 18:48   #66
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanwaar jouw nieuwsgierigheid ?
Ik vind dat als vakbondsafgevaardigde, zeer boeiende materie...
Oud 31 maart 2016, 18:56   #67
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan beter:
Een ziekelijk geobsedeerde poco linkiewinkie kumbayakwelende moslimknuffelende sossen belgicist.
Alles kan beter.
Een idee voor een nieuwe draad in K&K.
Oud 31 maart 2016, 18:57   #68
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stop.
We zijn weer fout vertrokken, met functiebeschrijving (dat heet waarschijnlijk anders waar jij werkt, maar soit...) bedoel ik een intern document waar uitgebreid in vermeld staat wat er juist van de werknemer verwacht wordt.

Ben je weer mee?
Functiebeschrijvingen zijn in de praktijk niet altijd uitgebreid. Waar jij werkt maken ze er blijkbaar wel degelijk werk van. Ik beschik niet over functiebeschrijvingen van IPG callcenter. Ook al zou ik die hebben zou ik die nooit zomaar publiek maken.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 maart 2016 om 18:58.
Oud 31 maart 2016, 18:57   #69
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wie van ons kan nog bij benadering zeggen waar de grens van Israël is en waar het door Israël bezette gebieden zijn? Als Palestijn ga je 's morgens naar uw werk en als je 's avonds terugkomt heb je geen huis meer maar staat er een nieuw gebouw voor kolonisten in de steigers.
Wat heeft dat eigenlijk te maken met de probleemstelling waarvoor deze burger telefoneerde ? Mag een hulpverlener in een officiële structuur op eigen initiatief zijn taakinvulling aanpassen volgens zijn eigen persoonlijke politieke visie op de internationale rechtsorde ?
Hoe ver mag dat dan gaan ?
Hulpverlener van maghrebijnse afkomst weigert hulp aan een jood ?
Blanke hulpverlener weigert hulp aan een afrikaan ?
Afrikaan mag een hulpzoekende blanke te kakken zetten ?

De probleemstelling heeft geen zak te maken met de lokale israël/palestina toestanden. Dit is machtsmisbruik door een hulpverlener enkel maar om zijn eigen politieke agenda in te vullen. Schandelijk.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2016, 18:59   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Die man zit daar met een specifieke opdracht en niet om zijn eigen politieke agenda in te vullen...
Oud 31 maart 2016, 18:59   #71
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique;804997[B
6]Functiebeschrijvingen zijn in de praktijk niet altijd uitgebreid. Waar jij werkt maken ze er blijkbaar wel degelijk werk van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique;804997[B
[/b]Ik beschik niet over functiebeschrijvingen van IPG callcenter. Ook al zou ik die hebben zou ik die nooit zomaar publiek maken.
Waar jij werkt niet?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 maart 2016 om 18:59.
Oud 31 maart 2016, 18:59   #72
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De probleemstelling heeft geen zak te maken met de lokale israël/palestina toestanden. Dit is machtsmisbruik door een hulpverlener enkel maar om zijn eigen politieke agenda in te vullen. Schandelijk.
Allemaal goed en wel maar is het slachtoffer en zijn omgeving geholpen ? Heeft dat geen nieuwswaarde ?

Oud 31 maart 2016, 19:00   #73
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
[b]

Waar jij werkt niet?
Ik ben geen werknemer; ooit wel geweest vorige eeuw.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 maart 2016 om 19:01.
Oud 31 maart 2016, 19:00   #74
Odol
Gouverneur

Standaard

Alles is geinfiltreerd, oa door positieve discriminatie.
Maar ja, da is discriminatie. Daar zullen de booslims ook weer boos over zijn zeker.

De infiltratie is al jaaaren bezig. Ik vind Jambon ook maar niks, maar daarvoor om zijn ontslag vragen, Nee. Hij mag die man wel zijn C4 geven.

http://m.newsmonkey.be/article/65320
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2016, 19:03   #75
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wie van ons kan nog bij benadering zeggen waar de grens van Israël is en waar het door Israël bezette gebieden zijn? Als Palestijn ga je 's morgens naar uw werk en als je 's avonds terugkomt heb je geen huis meer maar staat er een nieuw gebouw voor kolonisten in de steigers.
Maak je daarover geen zorgen : op het moment dat de syrische of egyptische of libanese of jordaanse buren het vuur openen op je voertuig weet je 100% zeker dat je de grens bent overschreden. Tot zolang ben je 100% safe.
Oud 31 maart 2016, 19:05   #76
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Allemaal goed en wel maar is het slachtoffer en zijn omgeving geholpen ? Heeft dat geen nieuwswaarde ?
Toch wel, in die optie was Willy Claes een prima politicus, Dutroux een goede elektricien, Ronald Janssen een prima leraar, Andreas Lubitz een bekwame piloot...

Toch was er op een bepaald moment "iets" wat hun carrière de das omdeed....
Oud 31 maart 2016, 19:06   #77
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen werknemer; ooit wel geweest vorige eeuw.
Goed, laten we het hierbij houden.
Oud 31 maart 2016, 19:45   #78
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is tegenwoordig bijna onmogelijk om iemand op staande voet te ontslaan, ik spreek uit eigen ervaring.

Misschien was de medewerker nog geen 2 weken actief of ging het om een interim. Dat maakt het iets eenvoudiger.

Om zwaarwichtige redenen te hebben om iemand op staande voet te ontslaan moet er wat meer aan de hand zijn. Was er eerdere klachten omtrent deze medewerker ? Heeft hij gegevens of goederen ontvreemd ? Heeft hij criminele feiten gepleegd of daartoe aangezet ?
In zulke callcenters tekent iedereen altijd bepaalde gedragscodes, afhankelijk van de dienst waar deze mensen worden ingeschakeld zijn die gedragscodes al wat strikter. Zondigen tegen de gedragscode geeft de werkgever het recht u op staande voet te ontslaan. Het is sowieso een standaard in die wereld dat politieke statements, beledigingen, uitdragen van overtuigingen enz. in zo'n clausule staan. Logisch ook, ook privébedrijven willen uiteraard niet dat elke telefonist (vaak honderden) hun klanten lastig vallen met politiek, religie of andere thema's die niet ter zake doen in zo'n gesprekken.

Deze kerel zal dus zeer eenvoudig buiten gegooid zijn en mag nog 10 keer naar de arbeidsrechtbank trekken. Zal niet in zijn recht zijn. Gewoon een dommerik dus! niet ongewoon in die sector.
Oud 31 maart 2016, 19:48   #79
doremi
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Functiebeschrijvingen zijn in de praktijk niet altijd uitgebreid. Waar jij werkt maken ze er blijkbaar wel degelijk werk van. Ik beschik niet over functiebeschrijvingen van IPG callcenter. Ook al zou ik die hebben zou ik die nooit zomaar publiek maken.
Wees maar zeker dat de contracten inzake zo'n dingen in de callcenter-industrie (want dat is het) zeer uitgebreid zijn en ook waterdicht.
Oud 31 maart 2016, 19:56   #80
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
In zulke callcenters tekent iedereen altijd bepaalde gedragscodes, afhankelijk van de dienst waar deze mensen worden ingeschakeld zijn die gedragscodes al wat strikter. Zondigen tegen de gedragscode geeft de werkgever het recht u op staande voet te ontslaan. Het is sowieso een standaard in die wereld dat politieke statements, beledigingen, uitdragen van overtuigingen enz. in zo'n clausule staan. Logisch ook, ook privébedrijven willen uiteraard niet dat elke telefonist (vaak honderden) hun klanten lastig vallen met politiek, religie of andere thema's die niet ter zake doen in zo'n gesprekken.

Deze kerel zal dus zeer eenvoudig buiten gegooid zijn en mag nog 10 keer naar de arbeidsrechtbank trekken. Zal niet in zijn recht zijn. Gewoon een dommerik dus! niet ongewoon in die sector.
Het geeft aan dat "het seculiere experiment" mogelijk richting hartfalen evolueert.

In Israel is dat zo, in Mekka ook. In heel de Arabische wereld eigenlijk, veelal gebied veroverd op christenen door ze te vermoorden. Zie ook Turkije, waar het ganse christendom verjaagd, verkracht, uitgehongerd en uitgemoord werd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be