![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me goed herinner zijn de toenmalige Luxleaks op een sisser uitgedraaid omdat ze gestolen waren in een groteske mise en scène. Fiscale of gerechtelijke ambtenaars hebben gelukkig genoeg geen absolute macht. Ho hard ook de afgunstige massa roept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de Schoof in het lokaal reclameblaadje een advertentie zet, met volgende tekst: Di Rupo zit met illegaal geld in Monaco Crombez zit met misdaadgeld in Lichtenstein Tobback in Panama Gennez en Vanden Bossche in Andorra en Gibraltar. Is dat dan voldoende om daar een paar ambtenaren van de BBI op te zetten, gelijk een kieken zonder kop, op zoek naar een speld in een hooiberg ? In mijn optiek zetten die journalisten enkel enkele teasers in hun gazet. Dat is genoeg om een storm te ontketenen. Maar de preciese informatie, die zou ik verkopen aan de bbi, voor pakweg 30 procent van al hetgeen ze er aan kunnen binnenrijven van boetes, verhoogde belastingen enz. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |