![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest blijft beweging een heel efficient middel tegen overgewicht. Door omstandigheden (lees: kutweer), heb ik de laatste maand niet meer gesport. Gevolg, 5 kilo erbij. Ik zou minder kunnen eten, maar daar heb ik geen zin in. Ik zal dus gewoon weer beginnen sporten en binnen de maand is het weer weg. Vetkleppen moeten gewoon sporten. ECHT sporten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 april 2016 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ontbijten als een koning middageten als een burger avondeten als een bedelaar! Ik wou dat het me lukte me eraan te houden want het is een wijze raad.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel waarschijnlijk zal er gewichtsverlies zijn. Maar als u daarna weer normaal gaat eten, zullen de kilo's eraan vliegen!
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof helemaal niks meer van al dat gezever over vermageren en gezond eten.
Frisdranken drink ik al meer dan 20 jaar niet meer. Suiker in mijn koffie nooit. Zout in mijn eten nooit. Alcohol zelden. Mijn laatste glaasje alcohol was half maart. Vlees weinig. Deze week heb ik nog geen vlees gegeten uitgezonderd een paar sneetjes charcuterie (kippefilet). Deze middag eet ik trouwens ook weer geen vlees. Koekjes en chocolade zijn mijn grote zonden, ja ![]() Mijn vriend had ook een serieus gewichtsprobleem en werd op een gegeven moment ziek. Hij besloot toen zijn leven te beteren. Hij ging op dieet en begon veel te bewegen (fietsen, stappen, fitness). Wegens zijn leeftijd en gezondheidsprobleem raadde de dokter hem af om te fitnessen. Hij wandelt en stapt nu nog enorm veel, soms wel 40 km op een dag, hij eet nog steeds gezond maar veroorlooft zich af en toe een "zondeke" ![]() Hij voelt zich echt fantastisch en fit. Maar ... er ging geen gram meer af! Dus begon hij twee weken geleden dan maar met de zondekes te bannen uit zijn leven. Hij is enkele kilootjes kwijt en veel chagrijniger dan voorheen. Van mij mag hij wel weer beginnen zondigen!
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Een lintworm, maar zal wellicht al gezegd zijn?
![]() Sowieso 's morgens een jat straffe koffie drinken helpt. Dat stuwt cholesterol uit uw bloedvaten. Ik drink meer als een liter koffie per dag en kom amper bij, blijf op gewicht. En ik rook nog, dat houdt me ook op gewicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens de ontsteking en de fysiotherapie achter de rug, kan ik misschien mijn vroeger sportprogramma terug opbouwen. Misschien. Ik reken er niet vast op. Ik ben al blij als de kilo's er ondertussen niet aanvliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik heb mijn moeder eens een lintworm uit het gat van mijn grootmoeder zien halen. Daar wil je niet bij zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zo te zien neem ik nu "gemakkelijk" drie mindere maaltijden ipv vijf gewone. Ik wil wel eens zien of mijn lijf dat interpreteert als "meer vet moeten produceren"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U wil afslanken? Volg vooral geen dieet!
Uit een eerdere draad: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de kunst om enkel te eten als je echt honger hebt. En dan niet teveel.
Een kennis van mij is op 2 maand al 20 kilo kwijt. Eet enkel nog kipfilets s 'avonds en wat groentjes of rijst er bij. Verder niks van frisdrank of alcohol. En zo doe je dat.
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Het zijn koolhydraten die in vetten omgezet worden. Ik ga dus porties koolhydraten beginnen vervangen door proteïnen. Die worden niet in vetten omgezet. En al wat je aan proteïnen teveel binnenkrijgt, wordt uit & afgescheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
brrrr escarpado, geitensteil. Van 0 tot 1250 meter op 20 km naar de top en nauwelijks een paar kilometer vlak beschikbaar aan de kust. Rest mij zwemmen. En wandelen, hopelijk. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 11:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Elke calorie die je dagelijks meer opneemt dan je verbruikt, wordt opgeslagen als vet, ongeacht of die calorie van vet of suikers komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zo gek om vet te gaan eten om opslag van vet te verminderen. Mijn vetconsumptie is niet verder te verminderen. Als veganist. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |