Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Bekijk resultaten enquête: Moet er een koepel over Doel en Tihange?
Neen, maar wel stilleggen 3 50,00%
Neen, een beetje straling is goed voor de huid 2 33,33%
Neen, après moi le chaos 1 16,67%
Ja, want dat is net als de overkapping van de Ring in Antwerpen goed voor de betonsector 0 0%
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2016, 07:58   #61
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=maddox;8084177]U moet er niet bijhoren hoor. er zijn zoveel andere mogelijkheden. Emigreren bijvoorbeeld. Of zoals al een aantal anderen mij hebben voorgesteld, emigreren naar het hiernamaals

Ik drijf geen spot met een kernramp, ik overdrijf alleen niet.
Als we het historisch eens op een rijtje zetten.

Nagasaki en Hiroshima. Beide grote steden van de kaart geveegd met een atoombom. Nu terug grote steden zonder dat er radioactieve zombies rondstrompelen, kinderen hebben geen tentakels, en vissen geen 3 ogen.

Windscale. Ik reis nochtans regelmatig naar Groot Brittannië. Ik lijk de complete verwoesting toch niet op te merken.

Tjernobyl. Een hele reactorkern uitgestort over Europa. Mijn neefjes en nichtjes hebben geen extra ledematen, noch zijn het op sterk water gezetten Agent Orange boelekes die als surrogaat kernrampbabies gebruikt worden.

TMI....Wat een minder doorgedreven beveiligde kernreactor als in Doel en Thiange was. Gesmolten reactorkern in een dik stalen vat. Zelfs greenpis moet toegeven dat het een industrieel ongeval was, met minimale impact op de buitenwereld. De paniek daarrond heeft meer slachtoffers veroorzaakt dan de melt down.

Fukushima. Meer dan 1 kernreactor in melt down. Toch is Japan geen desolate lichtgevende woestenij waar lichtgevende kakkerlakken de laatste restjes lijk op aan het peuzelen zijn.

Citaat:
2de generatie allochtoon. Ik ben geen Belg. Voel me ook geen Belg. Ben wel perfect aangepast om in deze maatschappij rond te lopen.[/QUOTE
]

En dat is nog duidelijker.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2016, 08:04   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja ik kan al uw leeftijd inschatten denk ik , trouwens ik heb heel mijn leven bijgedragen belastingen helpen betalen niet om HIER dan in mijn later leven TE MOETEN OPHOEPELEN en plaats te maken voor onnozelaars die er hun plezier in hebben den boel naar de kloten te helpen helpen, verstaat U ?
Dat van die belastingen betalen, dat doe ik ook hoor. Ik ben namelijk 1 van die dommekloten die een voltijdse baan heeft.

Ik doe gewoon niet histerisch als het op kernenergie aankomt.
Er zijn grotere industriële gevaren in dit landje, maar daar hoor je weinig over he.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be