![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een koepel over Doel en Tihange? | |||
Neen, maar wel stilleggen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Neen, een beetje straling is goed voor de huid |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Neen, après moi le chaos |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
Ja, want dat is net als de overkapping van de Ring in Antwerpen goed voor de betonsector |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() [quote=maddox;8084177]U moet er niet bijhoren hoor. er zijn zoveel andere mogelijkheden. Emigreren bijvoorbeeld. Of zoals al een aantal anderen mij hebben voorgesteld, emigreren naar het hiernamaals
Ik drijf geen spot met een kernramp, ik overdrijf alleen niet. Als we het historisch eens op een rijtje zetten. Nagasaki en Hiroshima. Beide grote steden van de kaart geveegd met een atoombom. Nu terug grote steden zonder dat er radioactieve zombies rondstrompelen, kinderen hebben geen tentakels, en vissen geen 3 ogen. Windscale. Ik reis nochtans regelmatig naar Groot Brittannië. Ik lijk de complete verwoesting toch niet op te merken. Tjernobyl. Een hele reactorkern uitgestort over Europa. Mijn neefjes en nichtjes hebben geen extra ledematen, noch zijn het op sterk water gezetten Agent Orange boelekes die als surrogaat kernrampbabies gebruikt worden. TMI....Wat een minder doorgedreven beveiligde kernreactor als in Doel en Thiange was. Gesmolten reactorkern in een dik stalen vat. Zelfs greenpis moet toegeven dat het een industrieel ongeval was, met minimale impact op de buitenwereld. De paniek daarrond heeft meer slachtoffers veroorzaakt dan de melt down. Fukushima. Meer dan 1 kernreactor in melt down. Toch is Japan geen desolate lichtgevende woestenij waar lichtgevende kakkerlakken de laatste restjes lijk op aan het peuzelen zijn. Citaat:
En dat is nog duidelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe gewoon niet histerisch als het op kernenergie aankomt. Er zijn grotere industriële gevaren in dit landje, maar daar hoor je weinig over he.
![]() |