![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Architect,bouwkundig tekenaar,burgerlijk ingenieur, landmeter, chauffeur betonwagen,kraanman......mogelijkheden genoeg voor de oude kapotgewerkte bouwvakker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doe jij eraan om hen te helpen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ViveLaBelgique;8101884]Bron ?[/QUOT]
Wettelijke reglementering v.h. TSO. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Wat een giller, leraar erkennen als zwaar beroep, hebben die sukkels zo een zwaar beroep...
Ik wil ze eens zien meedraaien in de bouw.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de lopende band staan is ook zwaar. Eigenlijk zijn er door de band alleen maar zware beroepen. Een doordeweekse leraar moet thuis nog een hoop administratie doen, schaf dat allemaal af, een leraar moet lesgeven, dat is zijn beroep, en de rest is flauwe kul. Maar schaf ook zijn statuut af, dat heb je niet nodig om les te geven. Als er werkelijk zware beroepen zijn, schakel dan later om naar iets anders, maar je zou wel eens kunnen verschieten dat waar je naar overschakelt ook zwaar blijkt te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het gaat over werkbaar werk, ook dan moet de hele loopbaan bekeken worden. Als je jong bent kan je meer werk verzetten, dan mag voor mijn part dan gerecupereerd worden als je ouder wordt. De waarheid is uiteraard dat de overheid het geld langs de ramen heeft buitengesmeten en dat we ons nu blauw betalen aan belastingen waarvan we later niks terugzien. Gevolg laat op pensioen, en een heel laag pensioen. Dieven zijn het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Geen uitzicht op langdurig contract - Niet genoeg ondersteuning - Slecht gedrag van de leerlingen - Leraarschap biedt te weinig uitdagingen Slecht gedrag van leerlingen staat pas op de derde plaats. Ik ga ervan uit dat degenen die niet met de leerlingen overweg kunnen gewoon niet geschikt zijn om leraar te worden. En het lijkt me nogal logisch dat de oude garde met een vast contract en die vastgeroest zijn blijven plakken, en de jongere leerkrachten hebben een klote statuut en die moeten elk jaar op zoek naar een plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Dat zijn toch allemaal makkelijke en lichte beroepen. Vooral die ingenieur dan. Die zit daar wat achter zijn bureau. Wat is daar moeilijk of zwaar aan ?
Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 mei 2016 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest mijn beroep een ambtenaren job zijn is het defacto een zwaar beroep, ik klop veel overuren, word soms mijn huid volgescholden en ontvang dreigementen in leukste geval,word je overvallen en betaalt verzekering niets uit, en moet de stress ondergaan van een leger ambtenaren die denken daz ze mij nog eens de les moeten spellen, en krijg beledigende en mensonterende bezuinigingen op mijn kop die we zonder staken dan nog moeten slikken. Du Jamais vu. Raad eens wat een killer job dat is
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 mei 2016 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een ander land zou dat zo zijn bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toch vond ik die leraarsjob zwaarder. ![]() Nu, het hangt ook af van persoon tot persoon en welk soort van klassen men voorgeschoteld krijgt. Stellen dat het beroep in het algemeen 'zwaar' is klopt niet hoewel de job van bepaalde leraars best wel hondsmoeilijk is en zwaarder dan elke dag 10 uur mortel maken en steentjes dragen. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 mei 2016 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 mei 2016 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hadden spijt dat het weer september was. Misschien werkte je sowieso gewoon niet graag? |
|
![]() |
![]() |