Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2016, 05:28   #61
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Zeggen de Getuigen van Jehovah die aan mijn deur De Blijde Boodschap komen verkondigen ook. Voor ze het goed en wel beseffen begin ik hen lastige vragen te stellen over de tegenstrijdigheden in de Bijbel.
U bent een ruziemaker en wenst enkel Uw visie op te dringen, zelfs aan de Getuigen blijkbaar. LOL LOL LOL!!! Het is ondertussen wel duidelijk vanuit welke windrichting U afkomstig bent.

Zelf heb ik absoluut geen last met Getuigen. En ik weet waarover ik praat, een Getuige helpt mij regelmatig met het huishouden en andere taken. 100% betrouwbaar en uiterst netjes, verkoopt geen praat noch gelovige onzin. En we hebben een overeenkomst, alles is bespreekbaar zolang het niet geloof betreft, dit op haar aandringen uiteraard. Absoluut geen probleem mee. Hoogstens af en toe "Ik houd van God" hoor ik en daar blijft het dan bij. Geen eindeloze zever en onaangename verrassingen zoals met de STRENGE Muzels van MO en Allah (wzmh)...,

En U bent ongetwijfeld zelf een ongelukkige muzel of een bekeerde, ik veronderstel dat niemand daar nog aan twijfelt. Mijn inziens bent U een 'rasechte' muzel. En ik weet wel wat ik bedoel en dat geloof geen ras is. Hold your horses.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2016 om 05:42.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2016, 05:48   #62
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

@Doomy,

Ik zal nog eens snel niet politiek correct zijn. Ik ken het vergelijkbare gezwam en het rond de pot draaien van de fervente Zionisten en de puriteinse Islamieten, een pot nat dus. En U mijn beste, beoefent de technieken van de Muzels, ik ben er helemaal niet blind voor. Integendeel, ik ben daar nl. betrekkeljk gevoelig voor.

Zo. En ik vind niet dat ik me hiervoor moet excuseren. Ik voel er me trouwens niet goed noch slecht bij. Enkele feiten, enkel WAARHEID. It is what is is, zeg ik soms maar.
HIER
Oud 23 mei 2016, 23:13   #63
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik kan me niet herinneren dat de leden van de Eagles of Death tijdens die avond één enkel heldhaftige daad hebben uitgevoerd, ze kunnen dan beter hun bakkes houden over de reakties van leden van het publiek.
Als je bent bij zo'n "(schiet)event" aanwezig bent , hoe zou jij dan reageren ??
Of ga jij naar de schieter(s) en sla je hem/hen dan vervolgens K.O. ??

Naar mijn mening is het zo goed als in de meeste eerste reactie ,
WTF & ren voor je leven ; of is dat een verkeerde reactie ??
Trouwens , in welke staat zijn de mensen tijdens & na zo'n schietpartij ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 mei 2016 om 23:20.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 08:18   #66
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

"ik vroeg aan een DJ een nummer van Eagles Of Death Metal"
[...]
"Wat heeft die lul te bepalen wat er gedraaid wordt ??"

Wat denkt u dat de job van een DJ inhoudt?

De reden om het liedje te weigeren is natuurlijk belachelijk, maar dat neemt niet weg dat de DJ natuurlijk de muziek bepaalt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 08:20   #67
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

"ik vroeg aan een DJ een nummer van Eagles Of Death Metal"
[...]
"Wat heeft die lul te bepalen wat er gedraaid wordt ??"

Wat denkt u dat de job van een DJ inhoudt?

De reden om het liedje te weigeren is natuurlijk belachelijk, maar dat neemt niet weg dat de DJ natuurlijk de muziek bepaalt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 16:56   #68
Scorpio
Minister-President

Standaard

Ik zie hier een duidelijk patroon ontstaan op politics.be, en dat is best verontrustend. Voor de tweede keer in een paar weken doet hetzelfde zich voor:

-iemand post linkje naar geenstijl en een bericht over het nakende einde van de westerse beschaving / toegeven aan moslims / politieke correctheid;

-onze uitgebreide collectie Rechtse Rakkertjes begint massaal te schuimbekken, het artikel geen seconde in vraag stellend;

-na een tijdje doet toch iemand de moeite het artikel en de bewering erin te controleren, en komt die tot de ontdekking dat de bewering zever is (de bewering dat ze in Engeland bikini's gingen verbieden op een paar stranden van een paar weken terug bleek van een satirische site te komen, en nu blijkt dat de Eagles helemaal niet geschrapt zijn owv 'racistische uitspraken', maar omdat ze opnieuw de security van de Bataclan ervan beschuldigen mee achter de aanslagen te zitten). Die persoon post dat hier;

-NIEMAND trekt zich een zak aan van die rechtzetting, en dus het feit dat de originele bewering gewoon niet klopt, en men schuimbekt lustig verder.

Het lijkt wel alsof het velen hier niks kan schelen of het artikel of de gebeurtenis waar ze op reageren nu al dan niet waar zijn, zolang ze zich maar eens kunnen laten gaan over hun favoriete onderwerp.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 17:06   #69
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik zie hier een duidelijk patroon ontstaan op politics.be, en dat is best verontrustend. Voor de tweede keer in een paar weken doet hetzelfde zich voor:

-iemand post linkje naar geenstijl en een bericht over het nakende einde van de westerse beschaving / toegeven aan moslims / politieke correctheid;

-onze uitgebreide collectie Rechtse Rakkertjes begint massaal te schuimbekken, het artikel geen seconde in vraag stellend;

-na een tijdje doet toch iemand de moeite het artikel en de bewering erin te controleren, en komt die tot de ontdekking dat de bewering zever is (de bewering dat ze in Engeland bikini's gingen verbieden op een paar stranden van een paar weken terug bleek van een satirische site te komen, en nu blijkt dat de Eagles helemaal niet geschrapt zijn owv 'racistische uitspraken', maar omdat ze opnieuw de security van de Bataclan ervan beschuldigen mee achter de aanslagen te zitten). Die persoon post dat hier;

-NIEMAND trekt zich een zak aan van die rechtzetting, en dus het feit dat de originele bewering gewoon niet klopt, en men schuimbekt lustig verder.

Het lijkt wel alsof het velen hier niks kan schelen of het artikel of de gebeurtenis waar ze op reageren nu al dan niet waar zijn, zolang ze zich maar eens kunnen laten gaan over hun favoriete onderwerp.
Rechtzetting?

In post #7 kon U alles reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan?
HIER
Oud 24 mei 2016, 17:27   #70
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Let op mijn woorden, het duurt niet lang meer of de EU keurt een wet goed die blasfemie (godslastering) bestraft.

De muilkorf wordt iedere dag meer aangespannen.

Dat zit er inderdaad aan te komen denk ik ook wel.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2016 om 17:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 17:35   #71
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Rechtzetting?

In post #7 kon U alles reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan?
Neem het gerust van me aan dat mijn Engels rondjes loopt rond dat van jou. Het artikel is inderdaad de reden van de schrapping, maar niet de stukjes die jij citeert. De reden voor de schrapping zijn de erin geuite insinuaties dat de security van de Bataclan mee in het complot zat.

Als je de moeite zou gedaan hebben om zélf dat linkje eens helemaal te lezen, dat zou je die insinuaties gezien hebben.

O, en in bericht 13 kon je het reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan?

Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 mei 2016 om 17:36.
Oud 24 mei 2016, 17:41   #72
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neem het gerust van me aan dat mijn Engels rondjes loopt rond dat van jou. Het artikel is inderdaad de reden van de schrapping, maar niet de stukjes die jij citeert. De reden voor de schrapping zijn de erin geuite insinuaties dat de security van de Bataclan mee in het complot zat.

Als je de moeite zou gedaan hebben om zélf dat linkje eens helemaal te lezen, dat zou je die insinuaties gezien hebben.

O, en in bericht 13 kon je het reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan?
Wees gerust, mijn Engels is beter dan dat van U, zelfs in een tiental dialecten zo U wilt.

En uiteraard plaats ik enkel dat wat ik zelf integraal gelezen heb. De geplaatste link is trouwens een speciale link waarmee U het interview lezen kan op slecht 1 pagina ipv naar de tweede blz te gaan. Ik maak het U extra gemakkelijk en toch hebt U nog klachten.

O, en waarom zou ik post #13 lezen indien de dag voordien in post #7 dat reeds duidelijk werd gemaakt. Ik heb geen behoefte aan bevestiging van wat ik zelf reeds weet, en vooral niet van den BBC. Dank U.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 17:47.
Oud 24 mei 2016, 17:45   #73
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wees gerust, mijn Engels is beter dan dat van U, zelfs in een tiental dialecten zo U wilt.
Ik ga hier echt niet tegen je opbieden, je zou er te slecht uitkomen.

Citaat:
En uiteraard plaats ik enkel dat wat ik zelf integraal gelezen heb.
Waarom citeer je dan andere stukken dan degene die de aanleiding waren voor de schrapping van de concerten?

Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 mei 2016 om 17:46.
Oud 24 mei 2016, 17:49   #74
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
O, en waarom zou ik post #13 lezen indien de dag voordien in post #7 dat reeds duidelijk werd gemaakt. Ik heb geen behoefte aan bevestiging van wat ik zelf reeds weet, en vooral niet van den BBC. Dank U.
Je beseft dat er in dat interview van je met geen woord gerept wordt over het schrappen van dat concert, omdat dat nog niet gebeurd was? En dat 'het is zo omdat ik dat weet' niet bepaald overtuigend klinkt als argument?

O en 'ik geloof het niet want het komt van de BBC', da's al helemaal een lachwekkende argumentatie, komende van iemand die klaarblijkelijk wél een prulwebsite als geenstijl als bron aanvaardt.
Oud 24 mei 2016, 17:50   #75
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga hier echt niet tegen je opbieden, je zou er te slecht uitkomen.

Waarom citeer je dan andere stukken dan degene die de aanleiding waren voor de schrapping van de concerten?
Omdat ik dat ook belangrijk vond. Wees gerust, het is niet enkel wegens de kritiek op de veiligheid in bataclan. Maar ook de felle kritiek op het nefaste politiek correct gezemel in kutland Frankrijk..

Volgende maal C/P ik het ding volledig, maar dan komen er ongetwijfeld weer anderen klagen. Wees blij dat ik dat vernietigend interview niet in zijn geheel overgenomen heb.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 17:52.
Oud 24 mei 2016, 17:56   #76
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wees gerust, het is niet enkel wegens de kritiek op de veiligheid in bataclan.
'Wees gerust'? Indrukwekkende argumentatie alweer...
Oud 24 mei 2016, 18:03   #77
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Wees gerust'? Indrukwekkende argumentatie alweer...
Outrage: Jesse Hughes, frontman of the Eagles of Death Metal rock band, has provoked anger in France after blaming a Muslim 'conspiracy' for the November 13 terror attacks at the Bataclan theatre, and claiming he saw Muslims 'celebrating in the streets during the attack'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ed-France.html
Uiteraard, 1+1=2.
HIER
Oud 24 mei 2016, 18:19   #78
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Outrage: Jesse Hughes, frontman of the Eagles of Death Metal rock band, has provoked anger in France after blaming a Muslim 'conspiracy' for the November 13 terror attacks at the Bataclan theatre, and claiming he saw Muslims 'celebrating in the streets during the attack'

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ed-France.html
Uiteraard, 1+1=2.
Heb je dat artikel ook gelezen? Want ondanks de titel gaat zowat het hele artikel over zijn beschuldigingen aan het adres van de bewaking van de Bataclan. Ook de eerdere reactie van de Bataclan op zijn uitspraken gaat zuiver over zijn insinuaties dat de security er mee tussen zat. Het is dan ook helemaal niet verbazingwekkend dat, nu Hughes, na eerder zich te excuseren voor zijn beschuldigingen die gewoon doodleuk terug herhaalt, andere Parijse organisatoren de Bataclan steunen door de Eagles te schrappen.

Met 'anti-moslimuitspraken' heeft dit bitter weinig te maken, dit zijn concertorganisatoren die het niet pikken dat ze ervan beschuldigd worden mee in een complot te zitten dat tientallen levens heeft gekost.
Oud 24 mei 2016, 18:29   #79
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Interview met Jesse Hughes van oktober 2015, voor de aanslag in Parijs. Toen al een door speed aangetaste geest. Die man heeft door de aanslag in de Bataclan een volstrekt onterechte heldenstatus gekregen. Komt nu wat kakken op de organisatie van de Bataclan.

http://grantland.com/hollywood-prosp...-for-anything/
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2016, 18:32   #80
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb je dat artikel ook gelezen? Want ondanks de titel gaat zowat het hele artikel over zijn beschuldigingen aan het adres van de bewaking van de Bataclan. Ook de eerdere reactie van de Bataclan op zijn uitspraken gaat zuiver over zijn insinuaties dat de security er mee tussen zat. Het is dan ook helemaal niet verbazingwekkend dat, nu Hughes, na eerder zich te excuseren voor zijn beschuldigingen die gewoon doodleuk terug herhaalt, andere Parijse organisatoren de Bataclan steunen door de Eagles te schrappen.

Met 'anti-moslimuitspraken' heeft dit bitter weinig te maken, dit zijn concertorganisatoren die het niet pikken dat ze ervan beschuldigd worden mee in een complot te zitten dat tientallen levens heeft gekost.
Draai toch niet zodanig veel rond de pot, Uw weet maar al te goed dat politiek correcten het vliegend schijt krijgen van ALLES wat in dat gewraakte interview beweerd werd. Plaatst U het dan maar met een gerust geweten in het midden van pot, waar het thuishoort.
HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be