![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men heeft zeker vijf jaar te vroeg teletekst afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel "oudere" mensen gebruikten wel regelmatig de teletekstpagina's. Ze kenden de nrs. v.d. pagina's van buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders gebruikten teletekst dagelijks. Wat een gedoe zo'n bezuinigsmaatschappij op kap van de bevolking ondertussen dat onnodige militaire uitgaven omhoog moeten en de kloof tussen arm en rijk al dan niet moedwillig vergroot wordt. Typisch met neoliberalen aan de macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is bijna een kunstvorm om binnen de technische beperkingen van het formaat,zeer snel de essentie van "het nieuws" te brengen.
Ik zie dat niet in de "moderne" media. Laatst gewijzigd door kelt : 3 juni 2016 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schokkend ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Nee dank u Bart Caron (Groen). Hij is diegene die de bal aan het rollen bracht toen hij vroeg waarom het nieuws van de aanslagen in Parijs niet op Teletekst was verschenen, zijn eerste bron van informatie. Hierdoor vroeg hij het nut van het bestaan van Teletekst af. Zó is de discussie begonnen, zó is het afgeschaft geweest.
https://www.vlaamsparlement.be/commi...erslag/1026544 Laatst gewijzigd door twan : 3 juni 2016 om 22:04. Reden: Bron toegevoegd |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In de Vs met 101 tv networks is teletekst nooit van grond gekomen, men kent het er zelfs niet eens.
Zo een gemis is het dus ook weer niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt erop dat de neoliberalen waar u het over heeft niet vertegenwoordigd zijn in een partij dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dit omwille van bv TE oud , of er niet mee overweg kunnen , of ze kunnen het niet betalen , wegens .... - Er zijn zelfs mensen die niet met een afstandsbediening overweg kunnen , wegens TE ingewikkeld , wegens ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 juni 2016 om 01:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Ze hadden beter bvb de klank afgeschaft bij VRT, ik mis mijn teletekst
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat de smart-tv's je via het internet beter kunnen bedienen op je wensen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wordt het oplossen van communautaire onrechtvaardigheden op de achtergrond geschoven. Zelfs migratie is eigenlijk niet belangrijk want de omwille van "de economie" zijn er zelfs meer migranten nodig kan men in neoliberale spreekbuizen als "De tijd" lezen. Cultuur telt niet. Slechts het geld. Hebzucht. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 juni 2016 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u een voorbeeld geven van zo'n maatregel waarbij de huidige regering "herverdeelt naar de rijken"?
|
![]() |
![]() |