Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2016, 08:42   #61
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En wat gaat ge daar dan mee doen ?

Antwoord: niks.
Reden: ge gaat toch niet mee mogen spelen, zolang dat jullie jullie mond niet deftig gewassen zult hebben met zeep.

Bleiten, dreigen, stampen op de grond ... 't zal niks helpen.

.
maakt niet uit Schoof, zolang N-VA maar uit de BE regering valt (en hopelijk ook uit de Vl reg)

zo hard als nu, werd België in heel haar geschiedenis nog niet gered!!! alles beter dan dit! zelfs de PS regering was in communautair én economisch opzicht beter!

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 juni 2016 om 08:43.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 08:47   #62
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
super!
maar vergeet toch ook niet voor een veroordeling te gaan voor diegenen die verantwoordelijk zijn voor de (poging tot) oplichting hé!
jij hebt toch geen geld meer nodig, investeer dat geld daarin ! ge zult ervan genieten !

valsheid in geschrifte, knevelarij , oplichting ...
Huidige stand van zake.
Ik was tevreden met 5000 euro.
Advocaat zegt : dit is een ernstige zaak , nooit meegemaakt , ge zijt zot om dat maar te vragen , ik vraag 50.000 euro (en verwacht een tegenvoorstel van 40.000 euro).
Al wat daaronder is betekent een strafzaak in gevolge artikel 195 van de strafwet : valsheid in geschrifte, afleveren van valse stukken door een ambtenaar in functie.
Strafmaat : minimun 10 jaar bak maximum 15 jaar bak.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 08:51   #63
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Huidige stand van zake.
Ik was tevreden met 5000 euro.
Advocaat zegt : dit is een ernstige zaak , nooit meegemaakt , ge zijt zot om dat maar te vragen , ik vraag 50.000 euro (en verwacht een tegenvoorstel van 40.000 euro).
Al wat daaronder is betekent een strafzaak in gevolge artikel 195 van de strafwet : valsheid in geschrifte, afleveren van valse stukken door een ambtenaar in functie.
Strafmaat : minimun 10 jaar bak maximum 15 jaar bak.
daarom voor die knevelarij gaan, dat is een belangrijk begrip!

mij zou die 50K haast bijkomstig zijn, als ik dat strafproces maar mee kon maken!
Oud 10 juni 2016, 08:55   #64
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
daarom voor die knevelarij gaan, dat is een belangrijk begrip!

mij zou die 50K haast bijkomstig zijn, als ik dat strafproces maar mee kon maken!
Ach nee, dat duurt jaaaren.
Ik neem die 40.000 euro.
Ze zullen wel toehappen want anders komt dit met zekerheid in de pers.
Het strafste van het hele spel is dat ze zelfs 2 keer zwaar in de fout gegaan zijn, door dat vals vonnis ook nog eens aan mijn advocaat door te mailen.
Het is hier echt Guatemala , Anna.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juni 2016 om 08:58.
Oud 10 juni 2016, 09:06   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach nee, dat duurt jaaaren.
Ik neem die 40.000 euro.
Ze zullen wel toehappen want anders komt dit met zekerheid in de pers.
Het strafste van het hele spel is dat ze zelfs 2 keer zwaar in de fout gegaan zijn, door dat vals vonnis ook nog eens aan mijn advocaat door te mailen.
Het is hier echt Guatemala , Anna.
net daarom ... heel die zaak getuigt van zo'n ver overschreden ethische normen, dat het niet anders kan of die ambtenaar en de personen die hem t hand boven t hoofd trachtten te houden doen al heel hun carrière niks anders ... een ambtenaar die zoiets doet moet zichzelf compleet boven elke rechtsregel verheven en compleet ongenaakbaar voelen ... elke ambtenaar weet heel goed wat knevelarij is immers ... zo'n sujetten zou ik met plezier op hun arrogante smoel zien gaan ... daar had ik 40K voor over (ttz 40K waarvoor ik zelf niet heb moeten werken toch)
Oud 10 juni 2016, 09:07   #66
Anna List
Banneling

Standaard

en tuurlijk gaan die toehappen ... je advocaat is met zijn 50K nog veel te braaf geweest ... hij had mss beter eens bestudeerd wat zo'n strafzaak betekent ...
Oud 10 juni 2016, 09:09   #67
Anna List
Banneling

Standaard

maar t is geen of of verhaal hé ... als de vis bijt, zal hij willen dat je een beding tekent waarin je afziet van verdere rechtsvervolging ...

dan kan je nog de tweede ronde in (als ge nen echten haai van een advocaat zoekt, kan je wel iemand aanraden) ... heb die ooit zelf gehad, en mij slecht gevoeld omdat hij de tegenpartij compleet ruineerde, terwijl ik alleen maar zeker wilde zijn van winst ... :s ... maar in dit geval, geen compassie !
Oud 10 juni 2016, 09:17   #68
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
maar t is geen of of verhaal hé ... als de vis bijt, zal hij willen dat je een beding tekent waarin je afziet van verdere rechtsvervolging ...

dan kan je nog de tweede ronde in (als ge nen echten haai van een advocaat zoekt, kan je wel iemand aanraden) ... heb die ooit zelf gehad, en mij slecht gevoeld omdat hij de tegenpartij compleet ruineerde, terwijl ik alleen maar zeker wilde zijn van winst ... :s ... maar in dit geval, geen compassie !
Het is een echte pitbull terrier Anna, hij was helemaal in de wolken met deze zaak, vooral omdat het dossier dermate sterk is dat betwisten totaal ridicuul en tergend zou zijn.
Oud 10 juni 2016, 09:30   #69
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hé zeg Panda,
ik had gezegd: twee positieve berichten vanwege een sos over de nva, en ik stort 100 euro op je rekening;
maar dat wil niet zeggen dat als ge 10 positieve berichten plaatst, ge 500 euro gaat krijgen hoor.
Eén keer een salvo, dat was de bedoeling, en niet meer.

.

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 09:39   #70
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hij is gene sos, hij heeft zich bekeerd tot de VLD en gezien er nu toch geen verschil meer is tussen de VLD en de N-VA , kan je in feite zeggen dat het een N-VA-er is.
Hij is een bloedbroeder van u Schoof.

Dit geschenkje kan ik jammer genoeg niet aanvaarden...

Oud 10 juni 2016, 09:42   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Dit geschenkje kan ik jammer genoeg niet aanvaarden...

zo ver wilde ik ook niet gaan, maar nu ge gifs van Panda's begint te plaatsen, lijkt ge t me toch erger zitten te hebben dan ik dacht, Panda ... binnenkort een optreden van u in t Sportpaleis ?
Oud 10 juni 2016, 13:11   #72
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(nog steeds en tegen alle afspraken in zijn 40% vd Brusselse agenten niet tweetalig en worden er nog bijkomend niet-tweetalige agenten aangeworven ... )
Barbara Pas (VB) :

waarop N-VA compleet onder de lat door gaat ...

hiphoi !
:
Inderdaad, compleet onder de lat !
Een zaak waarvoor ze destijds naar het Grondwettelijk hof stapten en nu dat ze een minister hebben die er daadwerkelijk iets aan kan doen heeft het plots geen belang meer.
Zelfs een eigen politicus die er iets aan wou doen fluiten de kazakkendraaiers terug.
De taalwetten moeten wijken om de lieve vrede te bewaren.

Zweren ministers geen eed waarin ze zeggen: '' Ik zweer trouw aan de grondwet en de wetten van het Belgisch volk'?
Veel is daar niet van te merken.

Franstalige politieagenten die weigeren Nederlands te leren die de volle steun krijgen van de N-VA, wie had dat ooit durven denken.

Laatst gewijzigd door daiwa : 10 juni 2016 om 13:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 14:02   #73
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een zaak waarvoor ze destijds naar het Grondwettelijk hof stapten en nu dat ze een minister hebben die er daadwerkelijk iets aan kan doen heeft het plots geen belang meer.
Zelfs een eigen politicus die er iets aan wou doen fluiten de kazakkendraaiers terug.

Zweren ministers geen eed waarin ze zeggen: '' Ik zweer trouw aan de grondwet en de wetten van het Belgisch volk'?

Franstalige politieagenten die weigeren Nederlands te leren die de volle steun krijgen van de N-VA, wie had dat ooit durven denken.
Onder de lat zeg je?
Er is gewoon geen lat meer.
Oud 10 juni 2016, 14:09   #74
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Volle steun ? Welke volle steun ? Waar zegt iemand van n-va dat hij dat steunt ?

Jij wil gewoon via je kromme redenering proberen te bekomen dat iemand vanuit een normale partij het cordon doorbreekt.
Het zal niet lukken.
Oud 10 juni 2016, 15:16   #75
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een beetje realiteitszin aub.
Je moet die kleine Franstalige flikken niet liggen bedreigen, als de werkelijkheid zo is dat men er zelfs niet in slaagt om te eisen dat ministers van de federale regering behoorlijk Nederlands zouden kennen.
En dan mag je nog tien keer jezelf Vlaams Belang noemen, dat verandert a) geen haar aan de toestand, en b) geen haar aan de grondvod.

Maar dat zal "ons" niet beletten om gestaag verder te kneden en te duwen in de goede richting. Met resultaat. (in tegenstelling tot braken, spuwen en met stront smijten ... zonder resultaat).

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2016, 15:48   #76
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet die kleine Franstalige flikken niet liggen bedreigen, als de werkelijkheid zo is dat men er zelfs niet in slaagt om te eisen dat ministers van de federale regering behoorlijk Nederlands zouden kennen.
En dan mag je nog tien keer jezelf Vlaams Belang noemen, dat verandert a) geen haar aan de toestand, en b) geen haar aan de grondvod.

Maar dat zal "ons" niet beletten om gestaag verder te kneden en te duwen in de goede richting. Met resultaat. (in tegenstelling tot braken, spuwen en met stront smijten ... zonder resultaat).

.
Wat is die goede richting dan?

En dat resultaat, dat is 'zich bewegen in de goede richting'? Of heb je iets reëel?

Op welke manier staan we nu dichter bij de Vlaamse staat?
Oud 10 juni 2016, 17:35   #77
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Volle steun ? Welke volle steun ? Waar zegt iemand van n-va dat hij dat steunt ?
.
Dat Jambon weigert op te treden tegen die onwettige toestand zegt genoeg.
Oud 10 juni 2016, 17:40   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
1) Er is geen wet die zegt dat ministers tweetalig moeten zijn.
2) Er is wél een wet die zegt dat die agenten tweetalig moeten zijn.

Zelfs een N-VA politicus vind het al te gortig worden. Maar Jambon weigert gewoon er iets aan te doen.
Oud 10 juni 2016, 17:41   #79
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wat is die goede richting dan?

En dat resultaat, dat is 'zich bewegen in de goede richting'? Of heb je iets reëel?

Op welke manier staan we nu dichter bij de Vlaamse staat?
In de goede richting bewegen?

Citaat:
Slechts 60 procent van de Brusselse politieagenten heeft een tweetaligheidsattest. Nochtans is tweetaligheid wettelijk vereist zodat agenten hun taken in de hoofdstad naar behoren kunnen vervullen. Karl Vanlouwe reageert scherp: “Burgers en agenten moeten elkaar toch minstens verstaan, dat is essentieel voor een veilig en leefbaar Brussel. Het is onbegrijpelijk dat de onwettige situatie van de ééntaligheid bij Brusselse agenten blijft aanhouden en zelfs verslechtert in bepaalde politiezones."

Laatst gewijzigd door daiwa : 10 juni 2016 om 17:42.
Oud 10 juni 2016, 17:44   #80
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onder de lat zeg je?
Er is gewoon geen lat meer.
Ik denk dat ze al eerder een greppel moeten graven om er nog onderdoor te kunnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be