![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo hard als nu, werd België in heel haar geschiedenis nog niet gered!!! alles beter dan dit! zelfs de PS regering was in communautair én economisch opzicht beter! Laatst gewijzigd door Anna List : 10 juni 2016 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was tevreden met 5000 euro. Advocaat zegt : dit is een ernstige zaak , nooit meegemaakt , ge zijt zot om dat maar te vragen , ik vraag 50.000 euro (en verwacht een tegenvoorstel van 40.000 euro). Al wat daaronder is betekent een strafzaak in gevolge artikel 195 van de strafwet : valsheid in geschrifte, afleveren van valse stukken door een ambtenaar in functie. Strafmaat : minimun 10 jaar bak maximum 15 jaar bak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mij zou die 50K haast bijkomstig zijn, als ik dat strafproces maar mee kon maken! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem die 40.000 euro. ![]() Ze zullen wel toehappen want anders komt dit met zekerheid in de pers. ![]() Het strafste van het hele spel is dat ze zelfs 2 keer zwaar in de fout gegaan zijn, door dat vals vonnis ook nog eens aan mijn advocaat door te mailen. Het is hier echt Guatemala , Anna. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juni 2016 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() en tuurlijk gaan die toehappen ... je advocaat is met zijn 50K nog veel te braaf geweest ... hij had mss beter eens bestudeerd wat zo'n strafzaak betekent ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() maar t is geen of of verhaal hé ... als de vis bijt, zal hij willen dat je een beding tekent waarin je afziet van verdere rechtsvervolging ...
dan kan je nog de tweede ronde in (als ge nen echten haai van een advocaat zoekt, kan je wel iemand aanraden) ... heb die ooit zelf gehad, en mij slecht gevoeld omdat hij de tegenpartij compleet ruineerde, terwijl ik alleen maar zeker wilde zijn van winst ... :s ... maar in dit geval, geen compassie ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit geschenkje kan ik jammer genoeg niet aanvaarden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zaak waarvoor ze destijds naar het Grondwettelijk hof stapten en nu dat ze een minister hebben die er daadwerkelijk iets aan kan doen heeft het plots geen belang meer. Zelfs een eigen politicus die er iets aan wou doen fluiten de kazakkendraaiers terug. De taalwetten moeten wijken om de lieve vrede te bewaren. Zweren ministers geen eed waarin ze zeggen: '' Ik zweer trouw aan de grondwet en de wetten van het Belgisch volk'? Veel is daar niet van te merken. Franstalige politieagenten die weigeren Nederlands te leren die de volle steun krijgen van de N-VA, wie had dat ooit durven denken. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 juni 2016 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is gewoon geen lat meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wil gewoon via je kromme redenering proberen te bekomen dat iemand vanuit een normale partij het cordon doorbreekt. Het zal niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet die kleine Franstalige flikken niet liggen bedreigen, als de werkelijkheid zo is dat men er zelfs niet in slaagt om te eisen dat ministers van de federale regering behoorlijk Nederlands zouden kennen. En dan mag je nog tien keer jezelf Vlaams Belang noemen, dat verandert a) geen haar aan de toestand, en b) geen haar aan de grondvod. Maar dat zal "ons" niet beletten om gestaag verder te kneden en te duwen in de goede richting. Met resultaat. (in tegenstelling tot braken, spuwen en met stront smijten ... zonder resultaat). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat resultaat, dat is 'zich bewegen in de goede richting'? Of heb je iets reëel? Op welke manier staan we nu dichter bij de Vlaamse staat?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Er is wél een wet die zegt dat die agenten tweetalig moeten zijn. Zelfs een N-VA politicus vind het al te gortig worden. Maar Jambon weigert gewoon er iets aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 juni 2016 om 17:42. |
||
![]() |