![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zou je niet de eerste spadesteek zetten om het terug "informatiever en inhoudelijker" te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn in ons land regelmatig referendums gehouden. Keer op keer waren ze mislukkingen. Denk maar voorbeeld aan de ondergrondse parking in Sint-Niklaas, het Oosterweelreferendum, het Sint-Rombouts-toren-klok-referendum en het boerenstrontreferendum.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is eerder hoeveel ik heb bijgedragen. Mijn bijdrage voor mijn pensioen zit al jaren over het maximum, met andere woorden ik betaal meer dan wat meetelt voor mijn eigen pensioen. Waarom ? Ik heb overigens met overuren al kwasi een jaar extra gewerkt, ook dat telt niet mee. Waarom niet ? Dan heb ik nog een bijberoep waar ik ook sociale lasten voor betaal, maar aangezien het een bijberoep is en men alleen rekening houdt met het grootste stuk, telt mijn bijdrage van mijn bijberoep ook al niet mee. Maar ik zie dat u schrik hebt om werken tot 67 voor te leggen aan een referendum. Ik wil trouwens nog wel eens zien hoeveel mensen dat werkelijk aankunnen om te werken tot 67. Het is totaal niet realistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaamse separatisme zal legaal zijn, vermits het het Vlaamse volk zal zijn dat onafhankelijkheid uitroept.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals in het VK, de leavers waren om te lachen, een kleine minderheid, nooit ging er iemand uit de EU stappen, in geen duizend jaar. Natuurlijk, met De Gucht kan je er beter vanuit gaan dat hij liegt. Tenslotte is de man in het verleden toch steeds een onbeschaamde aartsleugenaar gebleken. Herinner u toen de journalist De Gucht zijn woorden op tape had staan, en toch begon hij te liegen dat hij dit nooit gezegd had. Dan moet je toch zwaar gefrustreerd zijn - en redelijk ver van de realiteit staan, als je zelf weet dat je woorden zijn opgenomen en toch nog begint te liegen daarover.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 juni 2016 om 11:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terzijde, het is niet omdat het ACW tegen is dat het Vlaamse volk geen recht heeft op onafhankelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dus liefst geen cijfers gebruiken die van De Gucht komen, want leugens.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was, meer dan 10 jaar geleden, voor verkiezingen (zoals toen getoond op http://www.verkiezingssite.be/standpunten/watch3.php? ), het officiele NVA standpunt over directe democratie (referenda):
Citaat:
Politici kunnen achteraf afgestraft worden. Intussen zijn de door het volk ongewenste maatregelen wel al gepasseerd... Wat deed de NV-A trouwens na de verkiezingen, tegen alle uitdrukkelijke beloftes in: in de regering stappen en er blijven zonder dat BHV gesplitst werd. Meewerken aan cordon sanitaire om de kiezers die willen afstraffen buiten te houden. Een referendum is volgens NVA ook niet goed omdat het een valse indruk van democratie geeft. Laten we het volk muilkorven want als ze spreken worden ze toch opgelicht. Mooi cirkelredeneringske. Een politieke partij die zegt dat politici kiezers gaan pogen op te lichten. Ja, daar komt het zowat op neer. Dus eigenlijk is wat de Dewever nu zegt, krak hetzelfde als toen. Niks nieuws, en ook niet verrassend. Er was toen, met uitzondering van het VB (toen, voor de juridische aanpak nog Vlaams Blok geheten), en flutpartijtje Vivant, officieel geen enkele partij voor directe democratie. Het VB standpunt was: Citaat:
Citaat:
Dit om Dewevers blabla even in een historische context te plaatsen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 26 juni 2016 om 13:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Referenda?????????????????Is er buiten voetbal en koers nog iets waar de modale Belg met enige gezonde kennis van zaken kan over meepraten??????????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die Prem Radhakishun vond ik van de week ook goed op VTM
Citaat:
Dat ze dan maar in november een referanda houden met de vraag '' of zwarte piet nog toelaatbaar is ja of nee'' Als dan 99% van de Vlamingen voor ja stemt, ben ik eens benieuwd hoe Prem dan gaat reageren. Het is toch diezelfde Prem die daar ieder jaar zo een drama over maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is zoals dat EU-parlement dat gedoogt dat de Commissie en de Raad de meeste van zijn bevoegdheden usurperen. Dat parlement zou moeten weigeren de begroting goed te keuren tot de Commissie en de Raad hun wetgevende bevoegdheden aan het parlement afstaan.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() http://deredactie.be/permalink/2.44999?video=1.2696199
Ik heb De Wever al grotere zever horen vertellen. Van tijd valt hij nog wel mee. |
![]() |
![]() |