![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar een handvol heeft niet te bepalen hoeveel er verspreid worden over heel de EU. In feite zou Merkel dat ook niet gemogen hebben. De autonomie moet vertrekken vanuit een secularisme en referenda. Echter, is er een internationale politiek waarin de EU beter als één orgaan functioneert. We moeten deze vluchtelingencrisis met zijn allen aan de grens aanpakken. Niet in onze steden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik gezegd dat ik er geen voorstander van ben (ook als die nadelen er niet zijn). Dat is een mening. Ik ben dus geen voorstander van die absurde hoogbouw en als ik dat moet beargumenteren, moet u het nog eens vragen.
![]() |