![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zou ( u ) nog trouwen? | |||
( Man ) Yes of course! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 47,37% |
( Vrouw ) Yes of course! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
( Man ) No way in hell! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 36,84% |
( Vrouw ) No way in hell! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Vlaamse en Waalse wijven, ongeacht leeftijd, uiterlijk, afkomst of stand, zijn onhuwbare krengen. Nimmer tevreden, crapuleus ondankbaar, veelal dom of rotverwend ... en zelfs al heb en geef je ze alles op een gouden dienblaadje, dan duurt het geen half jaar voor ze je in het hoekje van de affectieve gevangenschap vastzetten. Krijg je kinderen, dan ben je al helemaal genegerd, want die sukkelaars zijn dan het onderpand om van jou helemaal een willoze slaaf te maken.
België is zowat de ergste plaats op de planeet om zowel getrouwd als single te zijn. Noch het een, noch het ander valt hier te pruimen omdat hier geen fuck te beleven valt in deze overbevolkte hel en de meest basale zaken teringduur zijn. Zo zit het systeempje by default ingebetonneerd en blijven mensen snoeihard werken en nutteloze, veel te dure rommel consumeren, terwijl de illusie van geluk hen als een wortel aan een stok voort laat draven tot ze zonder het goed en wel te beseffen uiteindelijk in hun eigen graf tuimelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heeft me nog steeds niemand weten te overtuigen van het nut van trouwen. Iemand graag zien kan zonder trouwen, kinderen krijgen kan zonder trouwen. Eigenlijk komen de meesten niet verder dan "twas toch ne schonen dag". Wel, geef ne bbq al het goed weer is, dan is het ook ne schonen dag. Ge moet toch niet persé in een kerk wat schijnheilig staan doen om ne schonen dag te hebben. Daarbij, nen trouw kost geld, geld dat ik liever nuttig besteed.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mislukking van uw ouders heeft u dus bang gemaakt. Daar komt het immers op neer. Bang voor het engagement. Bang voor de mislukking. De angst die dus verlamt en zelfs doodt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Alle grote uitvindingen zijn door depressieve mensen gedaan. Een mens kan maar creatief zijn als hij een negatieve ingesteldheid heeft." Herman Brusselmans. -LOL- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon zelfs graag alleen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat eens tegen de priesters, bisschops, kardinalen en pausen.
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sowieso zal je als je je vrouw overleeft (heel uitzonderlijk voor mannen) je oude dag slijten als iedereen in het tehuis. Met wat geluk zullen je kinderen je om de twee weken de zondagochtend tussen 11 en 12 uur een bezoekje brengen in de hoop dat je ze een aperitief betaalt en op voorwaarde dat het weer niet te lekker is anders hebben ze wel wat anders te doen. Als je de illusie koestert dat je kinderen de verhoopte stok zullen zijn om op te steunen op je oude dag zou je wel eens van een kale reis kunnen thuiskomen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2016 om 04:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar en niet waar hoor. Ik zag heel veel ondernemende genietende mensen na het krijgen van kinderen zich terugtrekken op hun eilandje met geen fut tijd of zin meer om nog andere dingen te doen. Zeuren en achter hun kinderen lopen wordt dan hun al dan niet grage bezigheid. Hoeveel vaders zie ik niet naast een sportveld staan opdat zoonlief graag tennist maar Pa ondertussen liever zou gaan biljarten ? Kinderloze mensen kunnen zelf hun hele leven lang hun jeugd verder beleven in plaats van het hun kinderen zien te doen. Kinderloze mensen kunnen als ze dat al zelf willen ....veel meer ondernemen zich veel meer veroorloven in hun vrije tijd.....en de dingen blijven doen die ze altijd graag deden blijven doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds heeft u me niet overtuigd. Waarom zou ik langs het gemeentehuis moeten gaan om tegen mijn partner te zeggen dat ik haar graag zie?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij ondernemerschap heb je tenminste alles in eigen handen. Om beloftes te maken in relaties over de toekomst "in goede en kwade dagen" moet je dus vooral bijzonder naïef of bijzonder hypocriet zijn. Veel erg jonge mensen behoren tot de eerste groep. Daarnaast heb je ook nog een groep mensen die trouwen als het ware voor de schijn, omdat de etiquette / maatschappij dat voorschrijven. Enkel om erbij te horen of om de status van succesvolle man / gezin te weerspiegelen( establishment ). Dat zijn meestal ook mensen die ook graag hun ( doorgaans veelal fictieve ) rijkdom etaleren en heel vatbaar zijn voor de commerce en erg materialistisch ( lees: nihilistisch ) zijn ingesteld. Ik vermoed dat u vooral tot die laatste groep behoort.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was me "niet" opgevallen. En daarom zag ik het "niet".
"Niet" erg. Ken je het verschil tussen een perforator en een nietjesmachine ? Een nietjesmachine niet en een perforator niet. Sorry, flauwe grap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katholieken zeggen dat ge elders wel naar de menu moogt kijken, maar er niet van proeven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |