![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan een vegetariër of veganist, die er heilig van overtuigd is dat vlees eten iemand agressief maakt, moet je niet trachten uit te leggen dat hij overdrijft. Hij of zij zal eerst moeten zijn heilige overtuiging wat laten kalmeren.
Ik weet dat men mij (en mijn partij) nu direct in dezelfde hoek gaat steken als de sossen en de groensels. Enige nuance wordt nooit gemaakt tijdens een paniekaanval. Doe dus maar verder met jullie doemdenken. Alleen maar spijtig dat je daarmee het bereiken van een oplossing ietwat bemoeilijkt. Waarom doe ik de moeite om dat nu al voor de 36ste keer te zeggen? Omdat jullie reacties mij amuseren. Dat is niet braaf, ik weet het. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bidden dat je wat raakt. Dat zal wel beter zijn zeker?
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doe ik me de moeite?
Schiet gewoon elkander overhoop. Veel simpeler.
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze hebben niet gezegd "geef ons dit en we stoppen de terreur", da's juist. In die zin was mijn antwoord meer een antwoord op de vraag, "wat willen ze bekomen", en dat is net iets anders ja. En de vraag "wat willen ze bekomen" is gemakkelijk te beantwoorden, net zoals ik gedaan heb. |
|
![]() |