![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het doel van de terreur feitelijk?
Heel precies; je zou verwachten dat een strijd draait rond een eis tot iets. Aanslag = eis Wat zijn hun eisen?
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben geen eisen, ze willen ons gewoon uitroeien.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() terugtrekking van de coalitie?
Maar of het daarmee opgelost ga zijn... |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is een manier om via ondemocratische weg de huidige machthebbers te vervangen door nieuwe machthebbers. Dit zagen we gebeuren in Syrië, totdat hun plannetje werd gedwarsboomd door de Russen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan aan mij liggen maar ergens ontbreekt toch wel enige logica.
Ze zijn tegen westerlingen maar zijn ook tegen moslims. Terwijl de terroristen meestal westerse moslims zijn. Ze zijn tegen de coalitie die bommen dropt maar vermoorden er nog meer in Afrika die er geen smijt. Wat is het ginder dan?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2016 om 13:17. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen liefde en geen haat.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ze willen dood want ze leven niet graag.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén enkele eis, en geen onredelijke blijken de traditio's te denken, gewoon u onderwerpen aan de islam.
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Net zoals een hond.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...4b9d401be0.jpg Laatst gewijzigd door Odol : 27 juli 2016 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen a) hun kalifaat niet aangevallen zien, maar b) hun kalifaat uitbouwen tot de rest van de wereld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hetzelfde wat destijds Hitler aan het doen was met als uiteindelijk doel alle volkeren ter wereld uit te roeien met uitzondering van het Arische ras. Maar dat was Hitler en die had een enorme industriële ruggensteun en had een ras en een enorm leger. Dat gaat dus niet op voor die terroristen die gewoon niks hebben en behalve wereld dominantie na te streven er niets voor in de plaats kunnen zetten. Ook het geloof niet want die vermoorden ze eveneens. Tussendoor laten ze overal ter wereld bommen ontploffen en het heeft gewoon geen zin dit te doen zonder enige eis tot ???? Van vreemde doden ligt niemand wakker immers. Dus? Als je een aanval doet is dat of vergelding of een poging iets te bemachtigen. Dat heeft dus een nut op een vreemde manier dan weer. Maar zomaar iemand gaan kelen of iets laten ontploffen...dat brengt niks op.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2016 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vallen het Westen en de muslimwereld aan en hopen dat deze twee elkaar zullen aanvallen waardoor de tegenstand tegen IS zichzelf zou uitschakelen. Daarna heerst IS tot het doek valt. Dat is het plan.
Nu wie zit er achter het doek?
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() White man's colonial agenda/Uncle Sam.
|
![]() |