![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aan wie hebben wij dat onnoemelijk aantal profiteurs te danken die maken dat mensen die echt hulp nodig hebben in de kou blijven staan??? Ra, ra, ra, twee keer raden is al één keer te veel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op uitgelokte lulkoek moet niemand reageren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom ! Kom !
Nu ook weer niet overdrijven. Er bestaan graduaties in autisme. Een autist, die in staat is om op Facebook zijn verhaal te doen, zal toch ook in staat zijn om met de sociale dienst van de stad Gent te spreken.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe laag bij de grond ! Dansen op het graf van een zwakzinnige, licht autistische jongeman die, eens hij 18 was, alle hulp weigerde.
Zelfs al geef je zo iemand een dubbele werkloosheidsvergoeding, dan nog zal hij in de goot belangen, met drugsgebruik, gassnuiverij en ongezond leven. Hoe spijtig je dat ook vindt. Ik zie maar één oplossing, en dat is een ruimere toepassing van het principe van de collocatie. Gedwongen opname in psychiatrische en sociale hulpverlening. Natuurlijk: dezelfde mensen die nu kwaken en de schuld steken bij de verkeerde, gaan met zo'n voorstel even hard kwaken, maar dan de individuele vrijheid propageren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grootste dwaasheid is te denken dat de verzorgingssector alle problemen aankan; in vele gevallen weten ze zelf niet wat ze moeten doen en dat is dan niet alleen een kwestie van geld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien over de bedreigingen aan 't adres van de kinderen van Vrancken, door die Albanees?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik kon hem niet halen want ik had geen volle tank..." Ge kunt uw treinticket achteraf betalen. Ik heb dat ook al gedaan toen ik mijn portefeuille kwijt was. Mensen met autisme worden gewoon slecht begeleid in deze maatschappij. Ik weet niet hoe het vandaag is. Maar ik kan mij inbeelden dat het in Jordy zijn kindertijd nog niet ten volle geplaatst was. Mensen met een geestelijke beperking worden nog altijd al te dikwijls aan hun lot overgelaten. De meeste daklozen hebben een geestelijke beperking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeker als je weet dat het erfelijk is, 90% kans dat het van de vader zijn kant komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mee eens. Dit is er heel ver over...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of laat de taalgrens dat soort berichten niet passeren ? Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 2 september 2016 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat walgelijk is, is het maatschappij-model van de N-VA: een maatschappij gebaseerd op angst, verdeeldheid, egoïsme en de vernietiging van alle solidariteit. Het enige dat walgelijke is, is de absolute haat van N-VA voor vakbonden, arbeidersbeweging en sociale bewegingen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan... Jij weet toch wel beter. Dit op het conto zetten van BDW is gewoon onzinnig. Die jongen kreeg wel degelijk hulp, maar verkoos zelf de banden met de hulpverlening te doorbreken. Het is en blijft een drama, maar het is intellectueel oneerlijk dit in de schoenen van een politicus te schuiven. Even onzinnig als het in de schoenen van Termont te schuiven.
|
![]() |
![]() |