![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ? Leg eens uit wat we niet mogen vergeten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik haat racisten en Marokkanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enige opmerking: in wat voor een bananenkoninkrijk leven wij hier wel... Waar het racisme van afstraalt kijken ze braaf de andere kant op en waar er geen sprake is van racisme zitten ze er als de ratten op om de boek kaal te scheren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "de grote francofonie" als metafoor voor haar man van wie ze uit de hand eet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf me in, kost wat kost... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in wat er fout is aan het stellen dat iemand terug moet naar haar land van herkomst ?
Is dat oproepen tot haat of misdrijf ? Neen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yes ! Die eerste toespraak tot de nieuwe leden, hoe Marie hen toespreekt, dat moet memorabel zijn. Ik neem mijn camera mee, zeker weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100% geslaagd in jouw examen voor het Vlaams Blok... of toch voor dat Vlaams Blok waar jij hier de hele tijd op afgeeft... Je bent duidelijk geen haar beter... Laag bij de grondse uitlatingen en verdachtmakingen over zaken waar je geen snip van afweet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In twee talen als het moet. Ik wil zelfs "Bacii bacii, Maria!!" roepen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 15 september 2016 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() En dan nog: moest hij die uitspraak gedaan hebben, bewijs dan maar eens dat de achterliggende motivatie racisme is en niet gewoon frustratie. Tegen iemand uit één of ander boerengat zeg je ook al eens gauw wat gelijkaardigs. Je kan natuurlijk door alles en het minste verontwaardigd geraken. Op die manier maak je racisme relatief net zoals de NVA al beweerde. Je maakt gradaties ipv zwart wit te kunnen werken. Kitir kan je ook elke vijf seconden wat verwijten als je lang genoeg achter een stok zoekt, zal je die vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Kruideniersliberalisme is zowat het enige mogelijke liberalisme in Vlaanderen. Zie hoe de "rechtse" N-VA speculatietaks mee invoerde, hoe Rutten over beurzen de meest achterlijke uitspraken etaleerde, en nu ook hoe een perfect geintegreerde vrouw afgerekend wordt op haar afkomst.
Kruiderniersliberalen zijn steeds cryptofascist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Dat lijkt me niet bijster relevant bij het zoeken naar de betekenis van Open in Open Vld. Een andere mogelijkheid is de open geest waarmee Verhofstadt en zijn sociaaldemocratische Euronationalistische discipelen bereid zijn om het liberalisme te vernietigen.
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Technologie Belgisch parlement anno 2016: "op de geluidsband van de Kamer was niets te horen"
![]() Volgens mij zat Van Quickelborne vlak naast Van Biesen. Onmiddelijk op de rooster leggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Als liberaal niet, neen. Als Open Vld'er daarentegen...
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |