![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht beide. Two sides of the same coin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of had het te maken met politiek getinte slogans die als graffiti werden beschouwd (iets met "Stop de islamisering in Zelzate", hetgeen natuurlijk oproepen tot haat en geweld is .... !!!!) (voor de rest, trap je nogal in een val: wie zou nu ontkennen dat Voorpost de knokploeg is van het VB ? Alleen: ze moeten de laatste jaren niet veel meer knokken; hoogstens nog eens als de anarchisten en co eens tegenbetogen ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik wou benadrukken, is dat ze voor een knokploeg wel bijzonder weinig geknokt hebben. Maar ze zijn de knokploeg. Zoals de anarchisten de knokploeg zijn van de sossen. (de Waalse sossen hebben voldoende knokkers bij het fgtb, ze hebben daar zelfs 'winkelsluitsters') .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al 1000 maal (want daar zijn al 1000 draden over) gezegd dat ik absoluut voorstander ben van beperkingen van de vrije meningsuiting. Zoals die er al heeel lang zijn: beledigingen in zijn diverse vormen, aanzetten tot geweld en mogelijks nog wat dat ik nu vergeet. Daarnaast is er nog een culturele beperking van de vrije meningsuiting. Het voorbeeld dat ik altijd geef: je gaat niet tegen een pastoor zeggen dat "god niet bestaat", als die pastoor net gezegd heeft dat "god hem opgenomen heeft in het eeuwige rijk", temidden van een begrafenisplechtigheid. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Henri premier vindt het volledig normaal dat deze zomer een bureel van een regeringslid gewoon ontmanteld werd, wat niet vernield kon worden werd op straat gegooid. Werd het rood crapuul dat verantwoordelijk is voor deze vernielingen ooit gestraft? Natuurlijk niet, de vakbond zonder rechtspersoonlijkheid kan niet vervolgd worden, individuele leden wel. Maar ook zij werden bij mijn weten niet verontrust alhoewel alles gefilmd werd. In welk apenland leven we feitelijk?
Onze maffiameeloper is plotseling gaan lopen. D�*t doet ie altijd wanneer hij met de waarheid geconfronteerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bespaar me dat. Ik werk dan nog veel liever bij het ABVV hoor.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 16 oktober 2016 om 15:10. |
![]() |
![]() |