![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cordon sanitaire is een particratische beslissing die in geen énkel partijprogramma stond. Er heeft bijgevolg niet één kiezer voor het CS gekozen. De zelfbenoemde "democratische" partijen gingen pas over tot die uitsluitingstactiek na zwarte zondag. Nadat de kiezer uitgerekend dezelfde "democratische" partijen een welgemeende veeg uit de pan gaf. Geen énkele "democratische" partij zal toegeven medeverantwoordelijk te zijn voor de gevolgen van het cordon sanitaire. Zoals geen enkele VB-hater zal toegeven dat het CS een ondemocratisch onding was, is en zal blijven. Een ondemocratisch uitsluitingsmechanisme dat enkel in Belgique wordt toegepast, maar dat NIET tot doel had/heeft om racisme te bestrijden, maar wel om een dam op te werpen tegen een democratisch verkozen maar "staatsgevaarlijke" separatistische partij. De motieven van de "democratische" partijen om het perfide maar efficiënte Brusselluik van het Lambermontakkoord rond te krijgen waar de Belzieke grondwet, eens te meer, voor moest wijken waren trouwens dezelfde.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 oktober 2016 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk dus dat de Belgische nationalisten uit alle macht het cordon sanitaire verdedigen.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onbestaande stemming dus.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar jezelf eens welke lijn De Roover je zou volgen ? De Roover heeft al meerdere lijnen verkondigd. Elke keer als hij niet binnen de lijn du jour van N-VA is hij terug op rails gezet door de partij.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De N-VA heeft een voorstel van grondwet voor een onafhankelijk Vlaanderen onlangs weggestemd.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beginnende partijen? De N-VA was de voornaamste erfgenaam van de VU.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keek ernaar, schudde meewarig mijn hoofd en ging ontbijten...
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twijfel je soms aan de partijwoordvoerder op het forum ? Die zal het toch wel weten zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van je vorige voorspellingen (Vuye) is nul komma nul juist gebleken. Ook hier ga je er totaal naast schieten denk ik. Het is nu zaak om te volgen hoe de gevleugelde uitspraak van de roover in de komende dagen gaat becommentarieerd worden vanuit de partij en in de pers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergist de partijwoordvoerder zich dan dat een door de vlaamse parlementairen genomen beslissing binnen de democratische spelregels valt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Godsvrede..." man... wat een bekakte ouwe terminologie uit het Yserwaecke jargon is me dat. uhhh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open gerust een draadje over dat interessante thema hoor Jan, dan kan het hier verder on topic gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet... Het cordon sanitaire was een democratische beslissing van de vlaamse volksvertegenwoordigers en wel eentje met een hoogstaande ethiek.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 oktober 2016 om 06:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-> zonder rode kaken in 1 (een) zin de begrippen democratisch beslissing, vlaamse volksvertegenwoordiging en hoogstaande ethiek neerpennen is summum gehuichel dat alleen VandenBroecke destijds kon uitkramen zonder van de ethische hoogte van een lege bak tripel te donderen. -Mijn gedacht.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik lees in DS hoe niet alleen de fractie woordvoerder maar ook Peter De Roover zelf zijn eerdere uitspraak probeert te framen en kapot te rationaliseren, dan denk ik dat het bij deze brainfart zal blijven.
Blijkbaar is Peter De Roover toch niet zo happig om zijn carrière naar de bliksem te zien gaan. ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
bron van al dit vermaak : http://www.standaard.be/cnt/dmf20161015_02521173 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |