![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een drogredenering van formaat is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een arrogante zak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk wordt Apache voor de rechter gebracht omwille van al die leugens en onterechte verdachtmakingen. Een veroordeling zal dan ook de aanhang van Apache op dit forum doen verstommen want voor sommige kansloze figuren is Apache.be precies hun bijbel of hun koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 oktober 2016 om 08:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Detailleer er eens een paar aub. Kan nog interessant worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zitten de anale ravages die zich voordeden in het redactiekantoor van Clint hier voor iets tussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Clint had gevoelige informatie door konten te beuken in de redacties. Info over het gebeuk dreigde uit te komen maar zij waren voor met de publicatie van de grondprijzen. Dachten aan discreditatie te doen maar nu na het vonnis weten ze dat ze in het nadeel zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk niet dat je daar naar verwijst. Help mij dus even, en laat het forum en mezelf weten welke vraag je bedoelt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
bron : http://forum.politics.be/showthread.php?p=7686592 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was vu-er en ben nu nva-er. Het Blok is me altijd te katholiek geweest. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger zou Trends dergelijke netwerken, belangconflicten, verwevenheid van bedrijven en politieke invloed doorspitten. Veel van de info is via het KBO te raadplegen. Veel van de info - zoals notariële akten van vastgoedtransacties - zijn voor iedereen opvraagbaar. Net zoals de verslagen van gemeenteraden in Antwerpen. Dit vullen de journalisten aan met info uit hun bronnen. De betrokken partijen worden ook één voor één afgegaan om hun commentaar uit te lokken. Onderzoeksjournalisten geven veel liever de commentaar weer van de voorwerpen van hun onderzoek dan ze dienen te vermelden "xxx was niet bereikbaar voor commentaar".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je geen linkje naar die zaak want ik krijg geen resultaten met de trefwoorden clint en grondprijzen. Konten beuken ga ik niet ingeven in de zoekmachine want dat pak voorzekers niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik heb het in mijn quote gezet + nog eens in het vet. Citaat:
https://www.apache.be/2016/09/27/%EF...esbeth-noemen/ wat wilt ge nog meer? laat je achterbakse, valse beschuldigingen maar achterwege.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 oktober 2016 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Hij noemde "mij" ook mestkever. Omdat ik als flamingant me het politieke recht toe eigen om te streven om de staat te hervormen. Zijn lef en inzicht zijn wat overdreven in de richting van dictatorschap. Met jou hoop ik wel dat hij nog één dinger verder zet, namelijk zijn eigen partij verder beschadigen. |
|
![]() |
![]() |