![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ordnung muß sein ! zeg nu zelf, als ge weet hoe ge zo'n Eszett moet typen, dan moet er toch een deel aangebrand aan zijn hé PS Groen! is compleet fout gepositioneerd (links progressief) terwijl natuurbehoud (prioritair op economie tewerkstelling en fabrieken) eigenlijk een voordehandliggend zeer conservatief en behoudsgezind idee is... in die zin is ook elk kartel van Groen en Sossen een onmogelijkheid ... Sossen zullen immers tewerkstelling(fabrieken en consumptie) altijd voor natuurbehoud stellen als t erop aankomt... bottomline, mss ben ik wel gewoon zo'n contraire mensch dat ik met niemand overeen kom. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 1 december 2016 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dat maakt dat rechts en extreem rechts, als verdedigers van de bedrijven, de grootste lovers zijn en worden van goedkopere ingevoerde arbeidskrachten, iets wat zij naar de bevolking toe natuurlijk volledig ontkennen ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 1 december 2016 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want is en was de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie er niet voor wie "Werkt, Spaart en Onderneemt" ? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 1 december 2016 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daarom dat ge links en rechts ook moet definiëren al naar gelang je het over economisch, maatschappelijk structureel of ethisch etc hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() tja, dan is dat een unique selling position hé ... niet mijn schuld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() In theorie een goede maatregel maar hier kunnen veel bedenkingen bij gemaakt worden. Er zullen groepen zijn die bevoordeeld worden en groepen zijn die zwaar benadeeld worden.
- Wat met de mensen die een 9 to 5 job hebben en niet de mogelijkheid hebben om glijdende uren te gebruiken? - Wat met de mensen die geen mogelijk hebben om te telewerken? - Wat met de mensen die ver moeten rijden voor hun job? (en geen gelijkaardige job vinden in de regio?) - Niet alle bedrijven zijn bereikbaar met openbaar vervoer. Zeer veel ambtenaren hebben hier een serieus voordeel aangezien de meeste werkplaatsen vlot bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. - Werknemers met een ploegensysteem zullen hier hun voordeel ook uithalen. Dit in theorie een goede maatregel, enkel moeten er dan voldoende alternatieven voor de auto beschikbaar zijn. Die zijn er hier helemaal niet. OV is in België een ramp. Zoals het nu overkomt is dit een maatregel om geld te halen bij de gewone werkman. De ambtenarij blijft volgens mij grotendeel uit schot aangezien zij in veel gevallen wel de mogelijk hebben tot deftig OV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest vergis je je natuurlijk. Maar dat is al voldoende uitgelegd in deze en in andere draden. Dus inderdaad: ik heb in deze wat kritiek op de nva. Dit moet sneller ingevoerd worden; en er moet beter gecommuniceerd worden ivm de shift in het systeem. Ik zal die shift wat geforceerd voorstellen. Je hebt met je gezin twee personenwagens. Een voor de ene partner om naar Brussel of Antwerpen te rijden voor het werk; de andere voor de andere partner om ter plaatse te gaan werken, de kinderen af te halen enz. De ene zal 100 euro meer betalen; de andere 100 euro minder. In economische termen: de plaats in de file is schaars; wat schaars is wordt duurder. Ge moogt gij op uwe kop gaan staan en met uw tenen spelen, daar zal daar niets aan veranderen aan die wetmatigheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |