Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2016, 18:56   #61
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Klopt, Linda Bogaert is zo iemand die het allemaal scheeftrekt.

Taqqiya als kunstzinnige propaganda, je moet het maar kunnen.
Waarom? Omdat haar standpunten jou niet bevallen?

Nu, geen nood, ik in drie talen opgezocht en telkens komt hetzelfde weer: historische analyse toont aan dat Aisha waarschijnlijk tenminste 14 jaar was op haar huwelijk, en misschien zelfs ouder, tot 19 jaar.

Ik zeg dat niet, veel Moslims zeggen dat, en ik heb het gevoel dat zij dat al lang zeggen. Het past niet in jouw kraam, spijtig. Maar wees tenminste eerlijk.

Citaat:
In alle geval, Guinevere heeft haar gedacht er over gegeven.
Na de eerste menstruatie is het in orde, ga er maar over mijne heren. Maar alleen binnen het huwelijk als het een moslima betreft.
Tja, iedereen kent haar toch ondertussen?

Citaat:
Hoofdstuk 8 van de Koran gaat specifiek over de krijgsbuit, en daar wordt wel heel duidelijk vermeld dat seksuele betrekkingen met "menselijke krijgsbuit" geen enkele beperking kent voor de moslims.
Moslima's daarentegenover mogen geen viriele jongeman uitkiezen, of geen leuke jongedame om de principes van Sappho mee te proberen.
Ik dacht dat het over Aisha ging, neen? Was zij dan een oorlogsbuit? Dan had ze Ghanima moeten heten, en haar broer Leto.
Oud 19 december 2016, 21:33   #62
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Waarom? Omdat haar standpunten jou niet bevallen?
Leugens bevallen me zowiezo niet.

Citaat:
Nu, geen nood, ik in drie talen opgezocht en telkens komt hetzelfde weer: historische analyse toont aan dat Aisha waarschijnlijk tenminste 14 jaar was op haar huwelijk, en misschien zelfs ouder, tot 19 jaar.
Historische analyse wordt verworpen door religioten. Want die geloven wat er in hun hersens geplant is door de voorgaande gehersenspoelden.
Citaat:
Ik zeg dat niet, veel Moslims zeggen dat, en ik heb het gevoel dat zij dat al lang zeggen.
Uw gevoel staat niet in de Islamitische heilige geschriften.
Citaat:
Het past niet in jouw kraam, spijtig. Maar wees tenminste eerlijk.
Ik zou het ook liever anders hebben, maar ondertussen staat er terug een vrachtwagen op een hoop kerstmarktbezoekers.
Citaat:
Tja, iedereen kent haar toch ondertussen?
Blijkbaar niet.
Volgens mij een construct die komt trollen, een religioot afkooksel van Filosoof en dergelijke. Of de intelligente variante van het bembem gebeuren.
Citaat:
Ik dacht dat het over Aisha ging, neen? Was zij dan een oorlogsbuit? Dan had ze Ghanima moeten heten, en haar broer Leto.
Het is een verwijzing naar de geplogenheden der Islam, dat seksuele betrekkingen buiten het huwelijk wel perfect kunnen, zolang er geen moslima bij betrokken is. Of, hoe hypocriet kan men zijn.
Oud 19 december 2016, 23:00   #63
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leugens bevallen me zowiezo niet.
Waarom zijn het leugens?

Citaat:
Historische analyse wordt verworpen door religioten. Want die geloven wat er in hun hersens geplant is door de voorgaande gehersenspoelden.
Al die Moslims zijn dan geen religioten? Goed om te weten, ik die dacht dat een Moslim per definitie een religioot is.

Citaat:
Uw gevoel staat niet in de Islamitische heilige geschriften.
Neen, maar dat hoeft ook niet. Het blijkt immers dat Aisha geen negen, maar eerder 14 of vijftien was toen zij trouwde. Allé, volgens niet-religioten althans.

Citaat:
Ik zou het ook liever anders hebben, maar ondertussen staat er terug een vrachtwagen op een hoop kerstmarktbezoekers.

Het is een verwijzing naar de geplogenheden der Islam, dat seksuele betrekkingen buiten het huwelijk wel perfect kunnen, zolang er geen moslima bij betrokken is. Of, hoe hypocriet kan men zijn.
Ik dacht dat het over Aisha ging.
Oud 20 december 2016, 02:15   #64
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zijn het leugens?
Waanbeelden en desinformatie zijn andere woorden die de lading van mevrouw Bogaerts dekken.
Citaat:
Al die Moslims zijn dan geen religioten? Goed om te weten, ik die dacht dat een Moslim per definitie een religioot is.
Als een moslim geen hypocriet is, is deze persoon religioot.
Citaat:
Ik dacht dat het over Aisha ging.
Oorspronkelijk ging het over veelkwekende import.
Oud 20 december 2016, 08:13   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waanbeelden en desinformatie zijn andere woorden die de lading van mevrouw Bogaerts dekken.
Ik moet die madam niet verdedigen, maar het is nogal eenvoudig haar van leugens en desinformatie te beschuldigen zonder enig inhoudelijk argument.

Maar soit.

Citaat:
Als een moslim geen hypocriet is, is deze persoon religioot.
En zijn al die Moslims die denken dat Aisha géén negen jaar was, maar ouder, hypocrieten?

Citaat:
Oorspronkelijk ging het over veelkwekende import.
Ja ja, juist, en zoals gebruikelijk is het dan afgegleden naar het klassiek anti-Islam discours.

Nu, nog een (kwasi)-mythe...
Oud 20 december 2016, 08:34   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zijn al die Moslims die denken dat Aisha géén negen jaar was, maar ouder, hypocrieten?
Dat schrijf ik niet. Het zal wel afhangen van welke stroming de desbetreffende moslims zijn nietwaar. Hebben ze weer een andere reden om elkaar te laten ontploffen.
Citaat:
Ja ja, juist, en zoals gebruikelijk is het dan afgegleden naar het klassiek anti-Islam discours.
Jaja, moeten we dan pro-islam zijn? Er staat weer een vrachtwagen op een menigte geparkeerd.

Citaat:
Nu, nog een (kwasi)-mythe...
Als we er van uit gaan dat de hele cultus rond Mohammed rond een mythisch figuur draait, dan is uw uitspraak hier zeker correct.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be