Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2022, 16:32   #61
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja joh, de superieure Blank/ Westerse Monetaire Unie van jullie blanken is het echte probleem nu, ja joh jullie blanken zijn hogere rassen en Ubermenschen, ik praat uit eigen ervaring.

mijn oplossingen ga ik zsm openbaar maken, Alles moet anders mbt migratie politiek, A tot Z, hele traject. Asiel moet je wel deleten, want VOL=VOL, linkse malloten wegstemmen.

Misschien kan een Grote Russiche Hypersonische KNAL met oudjaar eea snel veranderen. Bel papa poetin he zou ik zeggen

ik ben zelf bruine Indiase Sarnami en ja het is hier te veel verkleurd nu, fout WOKE, linkse malloten.

ik voel mij nu meer een bruine Indiase INtel aapje ok en schrijf in apentaal
apen schrijven in apen taal hahha hahah evolutie he ik kan niet in mensentaal schijven denk ik nu, gewoon evolutionaire achterstand, hahha hahah

mijn viesbruine Indiase hindoe apenkant is toch leuker en funnier, voel mij dan completer en natuurlijker

je kan de kwatta koelie aap uit de surinaamse bomen halen maar de boom niet uit de kwatta koelie aap, echt zelf ondervonden aan den lijve hahah haha geen leugen ok Evolutie is gewoon honderd procent WAAR ok

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2022, 01:37   #62
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De enige manier is een absolute migratiestop van niet-Europese volkeren. Maar daarvoor is een initiatief nodig van alle EU-lidstaten om de opgelegde verlammende EU-regels te veranderen.
MIaauw miaauw namastiaauw Zipper,

juist hierom ben ik vier jaar geleden betalend lid geworden van de Pro White Dutch Race partij forum voor democratie en binnenkort zal ik dus Thierry Baudet openbaar moeten aanvallen en uitnodigen tot een onderzoeksgesprek met mij en mijn katten zoontje, Wieroe. De slimme Delftsche Katten lossen het wel op ok en zij verkozen mij dus als hun PR koelie aapje en nu beschik over hun katten data files, gedownload he uit hun katten data Quark Clouds. MOet nog alles goed afwerken in teksten en publiceren komende maanden.

Het Blank Houden van Nederland en Belgie is dus iets wat ik openlijk promoot en nastreef nu, en het is toch wetenschappelijk gefundeerd, conform de katten en Hindoe HOnden/ Apen Wetenschap, welke een paar miljoen jaar ouder is dan de huidige materiele en op GELD verdienen, gebaseerde menselijke wetenschap.

JUridisch een absolute immigratie stop legaliseren van NIET BLANKEN en NIET ARIERS in hele Europese Unie is geen makkelijke zaak. Ik vind het wel een leuk thema.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2022, 06:07   #63
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Beetje zoeken op internet. Leuke optrekjes genoeg.
Is dat zo?
Een optrekje mss wel, maar als je de deur uitgaat om te gaan ...
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be