![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik trok uw zielige poco redenering gewoon door naar meisjes die door mohammedanen verkracht worden omdat zij blank zijn en geen hoofddoek dragen. Is dat zo moeilijk? Ik heb niet geschreven dat deze Turkse jongen een verkrachter was. Dat maakt u er van. Capito?
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Het kenmerkt wel sterk dat ik niet geheel fascist ben, maar toch nog solidariteit in mij heb.
Dat wil ik niet verliezen. Ik ben misschien rechts, maar ik heb respect voor mijn medemens. Zelfs mijn vijand. Het is essentieel je vijand te respecteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() En als uw vijand u niet respecteert?
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zijn veel? Of worden die enkelingen aangegrepen om aan te tonen dat alle vlamingen rasisten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() His loss? Als hij vijandige middelen opneemt deporteren we hem toch gewoon naar land van herkomst of een Europees Guantánamo?
Belkagem zou al lang dood geweest zijn als hij zijn straf in land van herkomst moest uitzitten. Meestal worden die daar uitgehongerd, doodgefolterd of gepakt door zo'n inmate himself. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van twee walletjes snoepen moet nergens kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moet OOK verweten worden aan de extreem-rechtsen en de racisten: die willen niet geweten hebben dat niet elke moslim een terrorist is. En zo blijven we in een intern-Vlaamse patstelling "wij tegen zij". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ocharme die witmenskes toch, verschrikkelijk hoe ze zich te kort gedaan voelen omdat ze geen dubbele nationaliteit hebben, maar het is niet persoonlijk hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme die flinkse pijpsmoeltjes toch, verschrikkelijk hoe ze zich te kort gedaan voelen omdat hun linkse dogma's dagelijks sneuvelen, maar het is niet persoonlijk hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() ![]() Gratis en voor niks voor iedereen die zich door een dubbele nationalitet te kort gedaan voelt. Met de groeten van Bompa Frits. En hier ook nog een beeld van een witte Mercedes want het kan ook zijn dat dit de reden is waarom ze zich te kort gedaan voelden. Want ik kan niet geloven dat ze zo reageren omdat zij niet doodgeschoten werden en hij wel, alhoewel zelfs dat mogelijk is bij deze witmenskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, als die jongen niks te maken heeft met verkrachtingen van blanke meisjes zonder hoofddoek, waarom verwijs je er dan naar? Omdat hij er volgens jou toch iets mee te maken zou hebben? Of gewoon uit pure haat? Of nog iets anders?
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fatma Taspinar is kwaad Pas toch ma joep dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Het haatdiscours moet stoppen, maar volgens meneer Jambon moet je wél respect hebben voor de Koran ...
Een beetje minder hypocrisie aub? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Jambon: "Haatspuiers op sociale media zullen aangepakt worden"
Waar was uw kruistocht hier te vinden Jambom? ![]() https://rechtsactueel.com/2015/01/09...g-massaal-toe/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President