![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want ik heb een geboorterecht. (DPG ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peche als ik van jou was zou ik me ook inschrijven bij zo'n SVK/sociaal verhuurkantoor, je krijgt dan huursubsidie bij verhuis hiernaar, het is wel gebonden aan voorwaarde dat je je eveneens op wachtijst zet bij sociale huisvestingsmaatshappij (shm) werkzaam in gemeente van huidige woonst. Je kan dan huurpremie krijgen na 4 jaar op wachtlijst via dat laatste.
Enfin aandachtig lezen wat daar staat want ze stellen allerlei regels. Ikzelf ben er nog niet helemaal uit en kom allerlei nieuws te vernemen. Had me er veel eerder in moeten verdiepen.... Laatst gewijzigd door bembem : 31 januari 2017 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Nadat ik tien jaar op de wachtlijst stond voor een sociale woning , hebben ze de huursubsidies ingevoerd voor wie een aantal jaar op de wachtlijsten stond. . Toen had ik die niet meer nodig want ik vertrok naar het buitenland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() En hoeveel betaal je met 3 tot 4 slaapkamers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent nog maar recent ingeschreven bij een sociale woning, en dus pas na vier jaar recht op die huursubsidie, in jou geval is het niet ' Thailand here i come" maar ergens een park, met bankje...toch fijn, dat je zo ongegeneerd lui en profiteur mag zijn he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() En de hoogbetaalde kadavers (en aandeelhouders) die ik in het management van de multinational waar ik werkte "niet bezig" gezien heb en ook "meestal niet aanwezig", omdat ze op een zijspoor uitgerangeerd waren, en te duur om af te danken? Daar soms een commentaartje op over LE DROIT A LA PARESSE? Alice?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de enige die je hebt ingehaald is die werkende single die een appartement aanvraagt omdat de alimentatie eigenlijk te hoog uitvalt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guess what: Slechts 221€!!
Het zal wel wat schommelen naargelang de woning maar gemiddeld toch ook heel goedkoop... Man man man wat heb ik me toch al die tijd laten doen........ Ik slaap potverdikkeme in de living, moet m'n kleren en spullen zo optimaal mogelijk zien op te stapelen of 't is een rommeltje van jewelste, dit terwijl anderen lekker voldoende ruimte hebben en nog mega voordelig ook, pfffffff. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 3 februari 2017 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfde hier, er borrelt langs mijn kant ook iets, de laatste tijd heb ik plots weer energie om rond te lopen/naar buiten te gaan en zo... Ook ben ik aan het overwegen van misschien weer te gaan solliciteren, vooruitzicht van 13de maand en vakantiegeld lonkt iets teveel tegenwoordig, vooral dat ik binnenkort van m'n schuldbemiddeling verlost ben, ik krijg dan terug m'n inkomen op m'n eigen rekening. ! E-I-N-D-E-L-IJ-K ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor: met zo'n sociale woning hou ik verdorie om en bij de 650€ over/maand!! Dit met m'n uitkering dus. Mits een job van zelfs nog geen 1300€ in de maand zal dat zelfs 1000€ zijn! OMG!! !LOL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *integratietegemoetkoming Ja hoor, ik zal het er van pakken, de miserie heeft lang genoeg geduurd, from now on it shall be my turn, ei ei ei! Laatst gewijzigd door bembem : 3 februari 2017 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, re-guess what, ik zal zelfs misschien aanspraak maken op een bob/extra voor mensen met een handicap, komt zelfs neer op hetzelfde als een job in eurokes, dus...... Alice, ik zit wel goed......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integratietegemoetkoming?
Je maakt 'n grapje?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweer ik niet, maar wat is 't, die integratietegemoetkoming?
Ik ken dat niet eens. En vertel ondertussen ook even wat 'n 'bob/extra' is, ken ik ook niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 februari 2017 om 01:25. |
![]() |
![]() |