![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet zozeer om strikt hetzelfde. Er mag een zekere spanning blijven. Maar gedaan met speciale statuten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die nooit betaalt heeft en Belg is= basisinkomen 700€ iemand die nooit betaald heeft en vanbuitenland komt = basisinkomen 700€ wie 45jaar werkt en betaalt = basisinkomen +100% 1400€ elke verhouding tussen betalen en niet betalen levert daar een 'tussenoplossing' Er bestaan dus geen gelijkgeschakelde jaren. 5 jaar doppen, of 5 jaar tijdskrediet is dus 20% inleveren op uw supplement wie gans zijn leven dubbel betaalt of tweejobs uitgeoefend heeft of dubbel zoveel verdient en betaal heeft = basisinkomen +200% 2100€ en daarmee moet het stoppen... meer moet dat niet of nooit zijn Je trekt dus nooit voor uw kinderen, uw kinderen trekken een basisinkomen Je trekt nooit meer of minder voor uw vrouw, uw vrouw trekt basisinkomen, of een haar basisinkomen plus supplement in feite is dat het zuiverste systeem Je kijkt dan naar alles wat dubbel inkomen zou gevne, zoals kindergeld en dat schaf je carement af. het enige dat mag bestaan is een basisinkomen op naam van uw kind. Waar jij dan een specifiek school en voeding kunt mee kopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh met een spreadsheet en een paar getallen kunje het al grondig simulerne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In verband met middelencontrole & huisbezit voor het bekomen van een uitkering keek ik bijvoorbeeld eens naar de conditionaliteit van de bijstandsuitkering in Nederland, omdat die heel concreet en volledig op internet beschikbaar is. Ik weet nu hoe dat daar zit. Wat niet het geval is voor het leefloon en huisbezit in België. Die info vind ik niet. Dat gaat terug op de controversiële uitspraken van Jan Jambon daaromtrent. . Laatst gewijzigd door eno2 : 27 januari 2017 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn dat masochisten? Die opsomming die U geeft is heel fijn , U kunt net zo goed een korting geven aan werklozen en daklozen van 20% op een reis naar Bali twv 2.500 Euro. Hoeveel werklozen boeken een reis naar Bali en hoeveel kinderen van werklozen vindt U terug op de Unief? Laatst gewijzigd door demonen : 27 januari 2017 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Een goed ideetje voor nieuwe inkomsten voor de SZ:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen snijden in de kosten is een langdurige oplossing, niet nieuwe inkomsten en de belastingdruk nog verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Allemaal het overbekende en alomtegenwoordige HuilieHuilie van goedverdieners over de belastingen die ze dienen te betalen en die niet kunnen verdragen dat sociale gevallen tussen hangen en wurgen kunnen genieten van een "treffelijke armoede" zoals luxepaardje Pieters dat uitdrukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Sukkelaars. Zoals ik op Unief. Het ongelukkigste jaar van mijn leven, de eerste kandidatuur. Volkomen isolement en niet kunnen buitenkomen voor studentenleven want geen geld. Geen geld voor normaal eten. Er moeten door zijn want geen geld om te bissen. Afijn. Eigenlijk was er sowieso geen geld om verder te studeren. Naar mijn inschatting met hindsight/terugblik op mijn studies dekte studiebeurs + kindergeld zo ongeveer een derde van de kosten. Ik kan het weten want dat was wat ik kreeg en de rest kon ik zelf bijverdienen.
Mijn alleenstaande en dikwijls werkloze en anderzijds laagstverdienende moeder vertelde later tegen mijn kinderen dat "geld nooit een probleem was". Laatst gewijzigd door eno2 : 27 januari 2017 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rare familie... Nog erger dan de zus van BDW dus.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 januari 2017 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik vraag me soms af waarom mensen nog gaan werken. Voor de sfeer en gezelligheid meestal niet. |
|
![]() |
![]() |